Yleistä jutustelua 💬

Mulla alkoi vasta 6+jotain. Sitä ennen ehdin jo iloitsemaan etten joudu kärsimään pahoinvoinnista :tears:
Näin esikoista odottaessa olen vähän ehkä naivisti koko ajan silleen, että "tää on nyt tätä" vaikka ilmeisesti voi ihan viikottainkin joku oire muuttua/tulla/poistua.. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
,
Minullakin oli tuota unettomuutta ekat pari viikkoa, se poistu onneksi, se oli ihan kamalaa. Toivottavasti @Pahabarbi ei kestä koko raskautta! :folded:
Minä olin vauvavuotena tommone. Vauvalle tuli joku vaihe ni olin ihan kuoleman varma et tätä meidän koko loppu elämä on 🤭

Tuossa just mietin, et ei varmaan ole mitään kiirettä itsellä saada viestimäärää täyteen salaista puolta varten, kun en nyt ole yhtään varma lasketusta ajasta, eli en uskalla laittaa itseä vielä meidän listalle. 10.1. varhaisultran jälkeen lisään listalle, jos kaikki menee siihen asti hyvin. Siihen asti höpöttelen täällä julkisella puolella.

Missä mun pahoinvointi on 😅. Miksi sitä edes odottaa alkavaksi, kun muistaa ettei se ollut viimeksikään niin mukava juttu 😅. Mutta jotenki siitä muka tietäisi että varmasti raskaana 😂. Nyt 5+5 että ehtiihän se sieltä tulla, jos on tullakseen 🤭
Minulla alkoi vasta viikolla 8 ja nyt ällöttävä olo koko päivä, illalla vielä enemmän kun aamulla.

Itse kyllä luen viestit, mutta nyt menny tän joulun ja sen jälkeisen flunssan taltuttamiseen vikatkin voimat 🙈😅

Mutta tervetuloa uusille sekä onnea plussasta ❣️ Tulkaa ihmeessä heti kun mahdollista niin salaiselle puolelle höpisemään, eihän kellään varmaan vielä ole mitä tapahtuu, mutta toivoa ylläpidetään yhdessä 🌈

Itsellä tuntuu, että nyt pahoinvointi alkaa helpottaa. Alkoi ihan heti alussa plussattua ja kesti tänne rv9 asti (nyt 8+6) ja tajusin ettei oo oksettanut tänään ollenkaan ☺️ toki tää flunssa mut oksettava olo ikävämpi 😅

Tsemppiä kaikille ja hyvää uutta vuotta 2023!!❤️

Tervetuloa kaikki uudet plussanneet, toivottavasti teitä pikkuhiljaa ropisee salaiselle puolelle 😍

Mulla on laskettuaika jossain elokuun lopulla tai syyskuun alussa, vaikea tietää kun kierto heitteli niin paljon edellisen vauvan jäljiltä. Mutta kun edellisetkin tuli ennen laskettua aikaa, niin uskoisin että tästä tulee elokuinen, jonka takia tänne kirjoittelen enkä syyskuisiin.

Mäkin oon tässä yrittänyt ottaa yhteyttä neuvolaan siinä vielä onnistumatta. Eiköhän tää tästä

Mäkin oon tässä yrittänyt ottaa yhteyttä neuvolaan siinä vielä onnistumatta. Eiköhän tää tästä
Minäkin laitoin jo muutama päivä sitten yhteydenottopyyntöä mutta ei kuulunut, malttamattomana sitten soittelin ja sain terkkarin kiinni.👍
Kyllä ne varmasti vastaa kunhan ehtivät.👌

Minäkin laitoin jo muutama päivä sitten yhteydenottopyyntöä mutta ei kuulunut, malttamattomana sitten soittelin ja sain terkkarin kiinni.👍
Kyllä ne varmasti vastaa kunhan ehtivät.👌
Kyllä sieltä vielä tänään soittivat ja sain ekan ajan varattua parin viikon päähän. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Ultrassa käyty ja siellähän tyyppi jo heilutteli käsiä😵. Laskettu aika aikaistui viikolla, hurjaa! Eli nyt onkin jo 9+6. Varjopuolena on se, että nyt on ollut hieman vuoroa. Näytti siltä, että istukka on vielä osin kohdunsuun edessä ja siksi vuotelee. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin.

Ultrassa käyty ja siellähän tyyppi jo heilutteli käsiä😵. Laskettu aika aikaistui viikolla, hurjaa! Eli nyt onkin jo 9+6. Varjopuolena on se, että nyt on ollut hieman vuoroa. Näytti siltä, että istukka on vielä osin kohdunsuun edessä ja siksi vuotelee. Toivottavasti kaikki menee kuitenkin hyvin.
Mahtavia uutisia! Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja istukka siirtyisi, eikä enää vuotaisi ❤️

Mulla ei oo tehny karkkia mieli ni puoliso sano et todellakin oot raskaana 🤭 oon yleensä himosokerihiiri. Mut nyt tekee mieli lohikeittoa ja uuniperunaa 😋 jauheliha ällöttää mut pekonia ja kebabia vois syyä 😀

Mulle on tullut ihan hillitön himo vanukkaisiin😅 Enkä niitä ennen ole ikinä syönyt. Muuta makeeta ei sitten teekään yhtään mieli.

Takaisin