Yleistä jutustelua 💬

Siis täällä oli ihme juustohampurilais (tai mikä vaan burgeri) himot ja piti sitä sitten saada, tehtiin ihan itsekkin niin ei ehkä niin rasvamättö ollut 🤭 karkkia kyllä vähemmän tehnyt tosiaan mieli. Enemmän juuri suolaiset ruoat, peruna/porkkana vellihimo oli kans yks päivä niin tätä oli saatava.. Ja suolakurkuilla 🤣

Esikoisen aikaan ei ollu ees erikoisia himoja ja nyt huomaan et kuinka tulee sellainen _pakkosaadaheti_ jotain tiettyä 🤤😬
 
Mullekkaan ei oo makee maistunu. Uutena vuotena ostin irtokarkkeja ja yleensä häviää kyl pussi illan aikana mut nyt sain vasta tänään syötyä viimeset. hirvee huono olo tulee jotenki sokerista. Mut silti ne oli vaa pakko syyä. :rolling: :Smirking Face:
 
Mullekkaan ei oo makee maistunu. Uutena vuotena ostin irtokarkkeja ja yleensä häviää kyl pussi illan aikana mut nyt sain vasta tänään syötyä viimeset. hirvee huono olo tulee jotenki sokerista. Mut silti ne oli vaa pakko syyä. :rolling: :Smirking Face:

Siiis joo, mies toi tänään fazerin pullava uutuusl suklaalevyn mitä ei oltu maistettu ni ihmeellisesti se vaan sit maistui, oli muuten hyvää vaikka vähän epäilytti 🤭
 
Makeenhimo on kadonnut mutta tänään menin oikein erikseen kauppaan kun halusin just sitä tiettyä suolakaramellisuklaata😅 Maitoa haluisin kyl juoda koko ajan janojuomaksikin🤔
 
Siis täällä oli ihme juustohampurilais (tai mikä vaan burgeri) himot ja piti sitä sitten saada, tehtiin ihan itsekkin niin ei ehkä niin rasvamättö ollut 🤭 karkkia kyllä vähemmän tehnyt tosiaan mieli. Enemmän juuri suolaiset ruoat, peruna/porkkana vellihimo oli kans yks päivä niin tätä oli saatava.. Ja suolakurkuilla 🤣

Esikoisen aikaan ei ollu ees erikoisia himoja ja nyt huomaan et kuinka tulee sellainen _pakkosaadaheti_ jotain tiettyä 🤤😬
Mulla tosiaan takana kaksi raskautta, eikä silloin ollut juuri mitään mielitekoja - nyt on mullakin toi pakkosaadaheti kehissä vähän väliä! Ja suolakurkut melkein minkä tahansa kanssa -aah.... Salmiakkia tekee mieli niin hulluna, että sorruin tänään tilaamaan netistä jotain glykyrritsiinittömiä salmiakkeja :Grimacing Face:
 
Mulla tosiaan takana kaksi raskautta, eikä silloin ollut juuri mitään mielitekoja - nyt on mullakin toi pakkosaadaheti kehissä vähän väliä! Ja suolakurkut melkein minkä tahansa kanssa -aah.... Salmiakkia tekee mieli niin hulluna, että sorruin tänään tilaamaan netistä jotain glykyrritsiinittömiä salmiakkeja :Grimacing Face:
Neuvolasta sanottin, että ihan ok on syödä joskus väheseen salmiakkia. Hän kertoi myös tästä glykyrritsiinittömistä, että ne ovat niin huonoita 😁
Itse syön välillä Panda Pepe sinistä
 
Ei varsinaisesti mielitekoja, mut kesto ällötyksen takia imeskelen vaa amppari mehujäitä ja ne on huippuja! 😁
Tykkäsin viikolla 8 niistä, söin pari päivä putkeen ja nyt en halua enää (kohta 11vk))joka viikko on joku ruoka mitä haluan ja siten pari päivä ja en halua enää. 2vk siten piimä oli lempi, nyt ei enää.
Nyt hapankorppu juustolla ja tomaattilla 😁
 
Piimä on kyl best, sitä mennyt nyt pari viikkoa ja sit mandariinit taas maistuu taivaalliselta ❤️😅
 
No nytkun mainihitte mandariinit niin tosiaan niitä oon pitkästä aikaa ostanu ja syöny, ne on sopivan raikkaita syödä tässä ällötysolossa. 👌
 
Kerro sitten mitä pidit (ja minkä merkkisiä jos oli hyviä!) 😊

Kokeilin jossain raskaudessa niitä Namituvan Rakkaussalmiakkeja, mutta närästivät niin pahasti että päädyin sitten joka kerta nauttimaan ne kahdesti 🤣 (eli kerran syödessä ja hetken päästä uudestaan oli suussa ja sitten ulkona)
No just tuolta Namituvalta tilasin, oikein useampaa sorttia... Kamalalta kuulostaa tuo närästys! Annan raporttia, kunhan saan namit käsiini (ja suuhuni, toivottavasti vain kerran per nami :Grinning Face:)!
 
Mulla ei myöskään mitään mielitekoja, välillä oli jo olo että olisipa joku niin kuvotuksen sijaan vois natustaa jotain mikä maistuu 😅 mutta nyt oon jo vakuuttunut että parempaan suuntaan menossa (toivottavasti nyt en jinxannut mitään...)
 
Tää alaselkä kipu on kyl tosi häiritsevää, mut yritän positiivisesti ajatella et se ei oo koko aikaa, alkaa yleensä vasta illasta. Et oisko vaan kasvukipuja ja selän lihaksisto vaan niin huono et se alkaa oireilee iltasin.

Piti eilen ihan kokeilla laittaa mandariinit jääkaappiin ja ai että nehän on paaaljon parempia jääkaappikylmänä 😁
 
Miulla oli selkäkivut ekoilla viikoilla, mut nyt ei enää, loppui joskus rv8, oikeestaan ei enää mitään sellaisia menkkajomoja ja selkäkipuja mitä alussa 😅 Saattaahan ne vielä tulla.. Lievää hentoa jomoa on joskus, mutta sitä ei ees aina merkille pistä. Jospa kohdun kasvukipuja vaan 👍🏻
 
Takaisin
Top