Yleistä jutustelua 💬

Joo oon kans ymmärtänyt et niitä on super huonosti liikkeissä. Ostin ite torista ja sain tutuilta. Torissa minusta on jonkun verran ollu ja ihan kirpparilla myös saattaa olla, jos siellä tykkää pyöriä.
Tykkään kyllä ostaa vaatteet yleensäkin aina kirpparilta, joten täytyy alkaa kierrellä taas. Toivottavasti töissä kukaan ei ala epäillä, kun mulla on yleensä jalassa miesten housut ja nyt yhtäkkiä tuleekin tiukat ja naiselliset. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Tykkään kyllä ostaa vaatteet yleensäkin aina kirpparilta, joten täytyy alkaa kierrellä taas. Toivottavasti töissä kukaan ei ala epäillä, kun mulla on yleensä jalassa miesten housut ja nyt yhtäkkiä tuleekin tiukat ja naiselliset. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Se on vaa just aina vähän tuurista kiinni sattuuko oikeeseen aikaan kulkemaan kirpparilla, et löytyykö. Puoliso kävi tänää hakee mulle jonkun raskausvaate kassin, minkä joku anto torissa. Sattu olee omaa kokoa ja siinä oli paljo vaatteita. En oo vielä nähny niitä, mut aattelin et kai sieltä ainaki joku tulee käyttöön!

Viime raskaudessa selvisin siis ilman raskausvaatteita. Käytän muutenki vaa jotai mukavia legginsejä ja mun maha pullahti vasta 1,5 kk enne synnytystä esille, jolloin olin jo pääasiassa kotona. Nyt musta pahasti tuntuu et maha on jo tuloillaan ja aloin epäilee mahunko kohta enää omii vaatteisiin 🤭
 
Sepä se, kirpparilla saa aina vähän metsästellä. Leggingsit olis kyllä helppo valinta, mutta en itse tykkää yhtään käyttää niitä.

Mistä olette muuten ostaneet liivejä?
 
Oon käyttäny imetysliivejä koko ajan taaperon syntymän jälkeen. En koskaan palannu normeihin takas. Mut pitää varmaa ostaa uusia jossian kohtaa 🙈
 
Sepä se, kirpparilla saa aina vähän metsästellä. Leggingsit olis kyllä helppo valinta, mutta en itse tykkää yhtään käyttää niitä.

Mistä olette muuten ostaneet liivejä?
Tilasin matsmartilta Pierre Robertin liivejä, olivat tarjouksessa 9€ / 3kpl:n setti. Älyttömän mukavia päällä, ei purista tai kiristä mistään.
Jos tykkäät löysemmistä housumalleista, äitiysfarkuista löytyy ainakin mom jeanseja :) sitä en osaa sanoa pääseekö missään sovittamaan, ehkä h&m:llä voisi olla
 
Tilasin matsmartilta Pierre Robertin liivejä, olivat tarjouksessa 9€ / 3kpl:n setti. Älyttömän mukavia päällä, ei purista tai kiristä mistään.
Jos tykkäät löysemmistä housumalleista, äitiysfarkuista löytyy ainakin mom jeanseja :) sitä en osaa sanoa pääseekö missään sovittamaan, ehkä h&m:llä voisi olla
Kiitos vinkeistä, täällä ei ainakaan myymälästä löydy, mutta täytyypä katsella valikoimaa netissä.
 
Kiitos vinkeistä, täällä ei ainakaan myymälästä löydy, mutta täytyypä katsella valikoimaa netissä.

On kyllä harmi, miten huonosti äitiysvaatteita löytyy myymälöistä. Nyt muuttuvan kehon kanssa tuntuu entistä tärkeämmältä päästä sovittamaan vaatteita
 
On kyllä harmi, miten huonosti äitiysvaatteita löytyy myymälöistä. Nyt muuttuvan kehon kanssa tuntuu entistä tärkeämmältä päästä sovittamaan vaatteita
Niinpä, tuntuu etten osaa enää ostaa naisten mallistosta muutenkaan, kun vaatteet yleensä miesten tai unisex.
 
Mitä te syötte? Mulla on koko ajan kauhee nälkä ja varmaankin pitäis alkaa laittaa ihan kunnon lounasta (leipä ei tunnu riittävän) mut ei oo oikein ideoita et mitä terveellistä, täyttävää ja helppoa tekis päivällä, illalla syödään aina isompi ateria. Oon syöny pahoinvointia vastaan hedelmiä ja myslipatukoita mut jälkimmäiset ois kyl hyvä korvata jollain ei-niin sokerisella.
Tällä hetkellä oma suosikkilounas on uuniperuna ja salaattia. Siinä sit jotain kanaa, kananmunaa tai raejuustoo mukana. Pahoinvointiin itsellä on myös aina mukana juustonaksupussi, että pystyy pari syömään aina kun vähän on nälkäfiilis. Paha olo pysyy loitolla. :tears: Jos aamulla ehdin,kuorin jonkun hedelmän(omenaa) mukaan rasiaan.

Itsekin mietin, pitäisikö jotain äitiysvaatteita hommata. Viime raskaudessa ei tarvinnut koon puolesta hommata, korona ja kaikki paikat kiinni ja etäilyä, niin kollareissa vetivät kaikki muutkin. Mutta ne kaikki paidat, joita käytin vauvaa kotona hoitaessa alkavat kyllä jo hajota. Olivat jo valmiiksi vanhoja ja maitovahinkojen takia, en parempia paitoja viitsinyt käyttää. Onneksi loppuraskaus osuu tällä kertaa kesälle niin toivottavasti kesämekot mahtuvat silloin vielä...

Kuinkakohan kulahtaneissa vaatteissa sitä kehtaa kulkea? :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Mulla on tasan 2 kesämekkoa ja kun viime viikonloppuna sovitin niitä, niin vaikuttaisi siltä, että tulevat mahtumaan päälle mahankin kanssa. En haluaisi ostella kovin paljoa uusia raskausajan vaatteita.

@Kyfi8 uuniperuna oli ja on mullekin se lounas, joka meni aina hyvin alas :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Tällä hetkellä oma suosikkilounas on uuniperuna ja salaattia. Siinä sit jotain kanaa, kananmunaa tai raejuustoo mukana. Pahoinvointiin itsellä on myös aina mukana juustonaksupussi, että pystyy pari syömään aina kun vähän on nälkäfiilis. Paha olo pysyy loitolla. :tears: Jos aamulla ehdin,kuorin jonkun hedelmän(omenaa) mukaan rasiaan.
Oi nyt alkokin tekee mieli uuniperunaa😍 Itellä on kans perunamuusi ollu ihan suosikki viimeaikoina, söisin sitä vaikka joka päivä
 
Huhhuh, viikolle 16 päästy ja edelleen iskee välillä huonoa oloa. Nyt onneksi pystyy syömään jo kuitenkin monipuolisemmin, mitä vielä kuukausi sitten. Nyt alkaneet vähän farkut kiristämään kun tarttee laittaa kerrastoa alle. Istuessa huomaa, ei muuten. Jospa se kesä pian tulisi, ettei tarttisi hirveästi vaatteita hommata...
 
Eksyin kahtomaan tota missä näkyy tään vuoden lasketun ajan ryhmät niin jumanskuukken me elokuiset ollaa paukutettu ihan mieletön määrä viestiä 🤣🤣 hyvä me! 🥳
Jostain olen vuosia sitten lukenut, että lapsia syntyis pikkasen enemmän loppukesästä/alkusyksystä kuin muuten. Oiskohan odottajiakin siis enemmän 🤔
 
Eksyin kahtomaan tota missä näkyy tään vuoden lasketun ajan ryhmät niin jumanskuukken me elokuiset ollaa paukutettu ihan mieletön määrä viestiä 🤣🤣 hyvä me! 🥳
Se johtunee siitä, kun sinulle näkyy siinä elokuisten julkisen, sekä salaisen puolen viestimäärät, mutta muista ainostaan julkisten viestien määrä. Mutta totta myöskin se, että teidän elokuisten ryhmä on kirjoittanut kokonaisuudessaan aika paljon viestejä! 🙌 :red-heart:
 
Tapahtuuko täällä julkisella puolella enää yhtään mitään vai onko kaikki pöhinä salaisessa ryhmässä? Vai onko sielläkin yhtä hiljaista? 🤔
 
Vähän haastavaa saada salaista ryhmää varten vaadittu viestimäärä täyteen täällä yksikseen höpötellen 😅
Älä lannistu! Noita samoja haasteita on ollut muissakin ryhmissä myöhään foorumin löytäneiden kohdalla... toivottavasti joku jo salaisissa oleva elokuinen heräisi ja buustaisi sua vuorokeskustelun avulla täällä yleisellä puolella.
 
Vähän haastavaa saada salaista ryhmää varten vaadittu viestimäärä täyteen täällä yksikseen höpötellen 😅
Joo kyllä minä täällä ainaki koitan vastailla ☺️ laita kaikkiin ketjuihin jotain ja sit sinne leikkinurkkaan, jos laittelee niin kyllä se pian täyttyy! Puuttuuko vielä paljon viestejä?

Mites sulla on raskaus sujunu?
 
Takaisin
Top