Yleistä alkuvuoden höpinää

Jos laskin oikein niin tämä yksi viesti vielä niin sitten pääsisin salaiselle puolelle :angelic:
 
Onko täällä kukaan muu käyttänyt raskauden aikana Primperania koviin pahoinvointeihin ja oksenteluihin?
Mä jouduin viime raskaudessa turvautumaan tähän ja se kyllä auttoi.
Juuri otin lääkäriin yhteyttä ja kysyin uusisiko reseptin.
Hain juuri kyseistä lääkettä että on sitten jos oikeasti tuntuu että ei pysty sen huonon olon kanssa olla tai että oksennus meinaa tulla.
Tuo jo jonkinlaista turvaa kun tietää että on apu olemassa.
Tai no ainakin viimeksi auttoi..:smug:
 
Onko muilla ollut harmitonta vuotoa? Mulla tuli nyt pyyhkiessä pieni määrä haalean vaaleanpunaista valkovuotoa. Ei kipuja eikä muutakaan, täällä nyt 5+3. Sen jälkeen ihan kirkasta taas.
 
Onko muilla ollut harmitonta vuotoa? Mulla tuli nyt pyyhkiessä pieni määrä haalean vaaleanpunaista valkovuotoa. Ei kipuja eikä muutakaan, täällä nyt 5+3. Sen jälkeen ihan kirkasta taas.

Onko ollu kipuja? Luultavasti on harmitonta jos ei tule kauheita kipuja. Tsemppiä :Heartred
 
Onko ollu kipuja? Luultavasti on harmitonta jos ei tule kauheita kipuja. Tsemppiä :Heartred

Ei minkäänlaisia kipuja! Kerran tuli ja siihen jäi, veikkaan johtuvan kuivista limakalvoista. Ravaan pissalla vähän väliä, joten ei ihme jos paikat vähän kuivuu. Ja määrä oli ihan sormenpään kokoinen todella haalean vaaleanpunainen. Lisää ei ole enää tullut, kirkasta vaan.
 
Ei minkäänlaisia kipuja! Kerran tuli ja siihen jäi, veikkaan johtuvan kuivista limakalvoista. Ravaan pissalla vähän väliä, joten ei ihme jos paikat vähän kuivuu. Ja määrä oli ihan sormenpään kokoinen todella haalean vaaleanpunainen. Lisää ei ole enää tullut, kirkasta vaan.

Nonii ei hätää. Pikkunen voi varmasti hyvin. :)
 
Ei minkäänlaisia kipuja! Kerran tuli ja siihen jäi, veikkaan johtuvan kuivista limakalvoista. Ravaan pissalla vähän väliä, joten ei ihme jos paikat vähän kuivuu. Ja määrä oli ihan sormenpään kokoinen todella haalean vaaleanpunainen. Lisää ei ole enää tullut, kirkasta vaan.

Ai nii hei, voithan sä käyttää käsisuihkua eikä aina paperia. Ja sitte sellanen ku ceridal lipolotion on tosi hyvä ihoöljy. Sitä voi laittaa alapäähänkin ja korjaa tosi nopeesti.
 
Ai nii hei, voithan sä käyttää käsisuihkua eikä aina paperia. Ja sitte sellanen ku ceridal lipolotion on tosi hyvä ihoöljy. Sitä voi laittaa alapäähänkin ja korjaa tosi nopeesti.

Joo täytyy vaihtaa käsisuihkuun! Laitoin nyt multigyn geeliä, kun sitä löyty kotoa. Täytyy hakea ceridalia apteekista:)
 
Onko muilla ollut harmitonta vuotoa? Mulla tuli nyt pyyhkiessä pieni määrä haalean vaaleanpunaista valkovuotoa. Ei kipuja eikä muutakaan, täällä nyt 5+3. Sen jälkeen ihan kirkasta taas.
On tullut itseasiassa pari kertaa, heti silloin kun menkkojen piti alkaa ja tänään. Mutta koska kyseessä ei verinen vuoto eikä mahakipua, vaan ihan haalean vaaleanpunainen ”valkovuoto” ja se on ollut ihan super pientä (herneen kokoistakaan), ja ohimenevää, en ole huolestunut.
 
Ei tuota pulmaa mutta itseä harmittaa että viestit täynnä mutta liityin foorumille vasta tällä viikolla ja vaatimus 4vkoa :wideyed: missaan kuukauden teihin tutustumisesta!

Tää on kyllä ikävää. Mutta voihan sitä täällä avoimellakin puolella onneksi tutustua :)
 
Joko te ootte päässy salaiseen ryhmään? Mulla pitäis olla kaikki kriteerit täytetty ja laitoin viestinki. Kai pitäs vaan olla kärsivällinen. :angelic:
 
Joko te ootte päässy salaiseen ryhmään? Mulla pitäis olla kaikki kriteerit täytetty ja laitoin viestinki. Kai pitäs vaan olla kärsivällinen. :angelic:
Nope. Pääsen vasta 3.5 viikon päästä :smiley-angelic001
 
Onpas täällä foorumilla hiljaista - tai sit oon vaan malttamaton :cool05 Googlailen koko ajan tietoa ja luen raskausblogeja. Aloin jo selailla Syyskuistenkin foorumia pahimpaan tiedonjanoon :computer005
 
Onpas täällä foorumilla hiljaista - tai sit oon vaan malttamaton :cool05 Googlailen koko ajan tietoa ja luen raskausblogeja. Aloin jo selailla Syyskuistenkin foorumia pahimpaan tiedonjanoon :computer005
On kyllä tänään ollut tosi hiljaista!
Oon monesti käynyt katsomassa mutta muutama hassu viesti...
 
Tässä pahoinvoinnin pahentuessa oon mietiskellyt mistä se oikein johtuu... Eilen tuli vetastua kebab-valkosipulipitsaa ja se tuntui vellovan vielä aamullakin vatsassa. Koko päivänä en sitten pystynyt edes ajattelemaankin kahvia, ja koko päivä melkein pahoinvoidessa ja torkkuessa.

Illalla sitten pakotin itseni juomaan kupin tätä eliksiiriä kun kotihommat oli rästissä ja olin kuin nukkuneen rukous. Ja se kannatti! Olokin helpotti. Ehkä se liittynee siihen että pahoinvointi aiheutuu siitä että tavara liikkuu suolistossa hitaasti ja kahvi sitä sitten nopeuttaa?

Apu se pieniki apu, mites teillä? Kaikki vinkit on tervetulleita! Toivo sentään on että tämäkin "vain" kestäisi sinne vkolle 12 asti mutta onhan sinne matkaa :meh:
 
Onpas täällä foorumilla hiljaista - tai sit oon vaan malttamaton :cool05 Googlailen koko ajan tietoa ja luen raskausblogeja. Aloin jo selailla Syyskuistenkin foorumia pahimpaan tiedonjanoon :computer005
Salaisella puolella enemmän vipinää :grin
 
Mä ravaan foorumilla vähän väliä :hilarious: mut aina ei keksi tikusta asiaa, mitä kirjoittaa.
Tänään ollut aika normaali ja hyvä olo. :)
Kahvia olen juonut normaalia vähemmän kun se ei oikein maistu, mutta samalla se tuntuisi piristävän enemmän :eek:
 
Takaisin
Top