Yleistä alkuvuoden höpinää

Pitää yrittää täälläkin pitää keskustelua yllä, kun monella kestää päästä sinne salaiselle. :) Itekin liityin vasta esikoisen plussan jälkeen foorumille niin muistan kyllä miten tympeää oli odotella se neljä viikkoa.

Mulla on ollut niin haipakkaa perjantaiaamusta lähtien ettei oo ehtinyt kuin vähän sillon tällön kurkkimaan juttuja. Viikonloppuisin muutenkin huonommin pystyy keskittymään näihin kun tuo taapero työllistää niin tehokkaasti :joyful:
 
Juu menee vertaistuesta nyt hohto. Vielä nää kaikki järkyt keskenmeno pelot ym ja ei... Ei saa tukea ku on joku saakelin 4vkoa..
 
Mä en varmaan pääse enää tällä kiukuttelulla sinne ryhmään. Viestit alkaa olemaan täynnä ni eiköhän sit enääodotella.
 
Pitää vaan täälläkin yrittää jutella, onhan se tympeää toi salaisen puolen aikarajoitus. Voin vaikka laittaa omaa ketjua pystyyn noista peloista, varmasti löytyy siihen täältäkin puolelta keskustelua! Jokainenhan itse päättää miten paljon täällä jakaa, mutta eiköhän täälläkin keskustelua vielä ole. Ja loppukuusta lasketut ajat kenellä on nii ei oo vielä ees plussaillu tänne :) sekin vaikuttaa, varmasti keskustelu vilkastuu kun vähän enempi vielä väkeä tulee. Tsemppiä kärvistelyn kanssa.
 
Ehdottomasti jatketaan juttelua täälläkin, vaikka sailen puoli onkin auennut. Kyllä keskusteltavaa ja huolia riittää jatkossakin jaettavaksi:p
 
Nyt kun ei ole vielä kauheasti porukkaa, niin keskusteluakin on vähemmän. Tosiaan loppukuun plussat on vielä saamatta :happy:

Ja se kääntyy sitte loppuvaiheessa niin päin että kaikki muut viettää hiljaiseloa tuoreen vauvansa kanssa eikä kirjoittele, ja täällä vielä jotkut odottelee synnytystä. :hilarious:
 
Ai että mä olen iloinen, sain miehen kamalan mekanisminojatuolikammotuksen pois ja korvattua sen sirommalla retronojatuolilla :king ja ihan parasta vielä että mies itse valkkasi tuolinsa, joten todellinen win-win..
 
Mun tekis mieli alkaa sisustaa esikoisen huonetta, kun tarkoitus olis vihdoin siirtää muksu sinne nukkumaan kohta. Mutta oon niin huono näissä (ja en haluaisi hirveästi laittaa rahaa koska haaveillaan muutosta tässä ehkä ensi vuonna) niin on vielä ihan alkupisteessä. Eikä sinne kauheasti kannata tavaraa änkeä, onpahan tilaa leikkiä. Haaveilin sellaisesta muhkeasta nojatuolista mutta ehkä tyydytään tuohon vanhaan tällä erää ja ehkä uudessa kodissa saan sellaisen kunnon laiskanlinnan :rolleyes:
 
Mun tekis mieli alkaa sisustaa esikoisen huonetta, kun tarkoitus olis vihdoin siirtää muksu sinne nukkumaan kohta. Mutta oon niin huono näissä (ja en haluaisi hirveästi laittaa rahaa koska haaveillaan muutosta tässä ehkä ensi vuonna) niin on vielä ihan alkupisteessä. Eikä sinne kauheasti kannata tavaraa änkeä, onpahan tilaa leikkiä. Haaveilin sellaisesta muhkeasta nojatuolista mutta ehkä tyydytään tuohon vanhaan tällä erää ja ehkä uudessa kodissa saan sellaisen kunnon laiskanlinnan :rolleyes:
Sisustaminen on kyllä usein hirmu vaikeaa ja se vasta ärsyttääkin, jos tulee hankittua vääränlainen huonekalu ja sitten sen kanssa on elettävä.. :hilarious: Meiltä löytyy useampiakin tälläisiä huonekaluja. Mutta ainakin nyt on ollkarissa fengshuit kohdallaan!:wacky:
 
Vispipuuron ja Daiyan tavoin pesää rakennettu vähän tässä koronatalven aikana ja kohta valmistuukin jo meijän mittatilaustyöräsymatto. Pitkään mietittiin et millanen matto olkkariin ja sit ku nähtiin paikallinen artesaani noita tekemässä niin oltiin molemmat ihastuksesta ihan monttu auki ja lompsan nyörit auki. Hieno fiilis.
Tosin taistelu löhösohvasta jatkuu yhä.
 
Korona on avannut silmiä oman kodin suhteen :nailbiting: Nyt näkee kaiken, mikä on huonosti ja kuinka kaikki hommat tuppaakin kertymään.. Vaikka kotinurkissa oon viimeisen vuoden opintoja tehnyt, tuntuu, et aika ei riitä lainkaan kodin siistinä pitämiseen. Toki vaikuttaa sekin, et nyt kaikki on kotona, ku aiemmin ollaan kotona vietetty ainoastaan illat ja viikonloput. Mut remppaa tarttis myös tehdä vaikka mistä nurkasta ja pitääkin siivota ja ja..

Oon ottanu kuitenki anteeksantavan asenteen itseäni kohtaan tässä. Hommat ei karkaa mihinkään ja kunhan saan kandin tehtyä, ni sit palaa ns normaali arki, et työ on työtä, eikä tarvi opintoja edistää yötä myöden :p

Muuten olo aika olematon. Ei mitään tuntemuksia ja epäilen oliko testi oikeassa ollenkaan!
 
Mieli tekis sisustella kovasti ja tehdä hankintoja, mutta jotenkin vielä tuntuu että pari viikkoa jos odottaisi:smiley-bounce012 Toisaalta nyt on aikaa tutustua tähän tilanteeseen. Vasta täältä luin keskusteluista että varhaisultra olis aika suosittua. Odottelen tämän viikon kun neuvolasta pitäisi tulla jotain postia/infoa kotiin, että onko siinäkin sitten jotain faktaa enemmän miten omassa kotikunnassa toimitaan. Ajattelin kyllä varata myös tuon varhaisultran.

Tsempit kaikille ja positiivista mieltä!
 
Hei millä laskurilla te olette laskeneet lasketun ajan?mulla antaa kahta erilaista..jonkun mukaan nyt olis 6+6 ja toisen mukaan 7+1..molemmat siis laskettu edellisten menkkojen mukaan:bored:
 
Hei millä laskurilla te olette laskeneet lasketun ajan?mulla antaa kahta erilaista..jonkun mukaan nyt olis 6+6 ja toisen mukaan 7+1..molemmat siis laskettu edellisten menkkojen mukaan:bored:
Mä laskin Vaun applikaatiolla. Määrittelin kierron pituuden, joka on eri kuin se ilmeisesti neuvolan käyttämä 28 päivää ja siksi saan eri aikoja eri laskureista kun osa käyttää automaationa ilmeisesti tota 28 päivää, vaikka tosiaan vika menkkojen alkamispäivä sama.
 
Hei millä laskurilla te olette laskeneet lasketun ajan?mulla antaa kahta erilaista..jonkun mukaan nyt olis 6+6 ja toisen mukaan 7+1..molemmat siis laskettu edellisten menkkojen mukaan:bored:

Joo ne vaihtelee vähän laskurista riippuen ja mitä tietoja voi laittaa. Jotkut neuvolat myös laskee aina 28 päivän kierrolla vissiin. Mä tein useamman laskurin ja meen toistaiseksi sillä tuloksella mitä eniten tuli :grin katotaan sitten mihin neuvola laittaa ja sit sen mukaan meen koska helpoin pysyä kärryillä niin. Ja ultrassahan ne viimestään tarkentuu :)
 
Täällä kun oli aiemmin vähän huolta siitä, että täällä puolella on hiljaisempaa ja salaisella vilkkaampaa, niin ei sielläkään nyt ihan mitenkään erityisen vilkasta oo ollut, samanlaista aika lailla. Alkuun toki oli enempi kun se perustettiin :) ei meitä montaa edes siellä vielä ole, joten eiköhän me saada vertaistuki täälläkin pidettyä hyvänä!

Mä sain aktivoiduttua vähän aivan apaattisen aamupäivän jälkeen, ei kärsis näköjään aamusta jäädä kyllä sohvalle makoilemaan koska siitä ei oo ihan heti ylös pääsemässä :hilarious:
 
Onko teillä muilla kokoajan nälkä?viime yönäkin oli niin kamala nälkä mutta pidin pintani ja en mennyt jääkaapille vaikka olikin hankala saada unen päästä takaisin kiinni kun vatsa kurni,ajattelin että sille linjalle en lähde :stop:
 
Mä palautin pari koulutehtävä ja hioin esseen loppuun, sitten ajattelin et teen kauppalistan ja lähen kauppaan. Oon ollu lähdössä nyt tunnin ja tajusin et en kerkee enää ku pitää lähteä päiväkodille, huomenna uus yritys:hilarious:
 
Takaisin
Top