Yleistä alkuvuoden höpinää

Onko teillä muilla kokoajan nälkä?viime yönäkin oli niin kamala nälkä mutta pidin pintani ja en mennyt jääkaapille vaikka olikin hankala saada unen päästä takaisin kiinni kun vatsa kurni,ajattelin että sille linjalle en lähde :stop:
Ei, päinvastoin, unohdan syödä kun ei oo mitään mielitekoja...
 
Onko teillä muilla kokoajan nälkä?viime yönäkin oli niin kamala nälkä mutta pidin pintani ja en mennyt jääkaapille vaikka olikin hankala saada unen päästä takaisin kiinni kun vatsa kurni,ajattelin että sille linjalle en lähde :stop:

Sama juttu, heräsin yöllä vessaan ja samalla tuli nälkä, mutta en antanu periksi. Kauheeta jos sitä alkais keskellä yötä mättämään... mä kyllä varmaan joku yö sorrun jos väsymys menee tarpeeksi ohi..
 
Siinä Onnen kuplia -podcastissa oli kätilö haastattelussa ja se jopa suositteli syömään yöllä vähän ainakin jos pahoinvointia meinaa olla. Sanoi että yöpaasto kannattaa pitää mahdollisimman lyhyenä, ja jos nousee vaikka vessaan niin voi vähä jotain syödä, niin se paha olo ei pääse samalla tavalla iskemään. Mulla kans yöllä ihan hirvee nälkä ja meinaa olla vähä paha olo, aattelin nyt hommata vaikka banaania minkä vois kokeilla yöllä syödä.
 
Siinä Onnen kuplia -podcastissa oli kätilö haastattelussa ja se jopa suositteli syömään yöllä vähän ainakin jos pahoinvointia meinaa olla. Sanoi että yöpaasto kannattaa pitää mahdollisimman lyhyenä, ja jos nousee vaikka vessaan niin voi vähä jotain syödä, niin se paha olo ei pääse samalla tavalla iskemään. Mulla kans yöllä ihan hirvee nälkä ja meinaa olla vähä paha olo, aattelin nyt hommata vaikka banaania minkä vois kokeilla yöllä syödä.
Okei,kiitos tiedosta..itseasiassa jostain muistan lukeneeni että jos on esim.raskausdiabetes niin just se yöpaasto ei sais venyä liian pitkäksi..että se on just se mikä aiheuttaa vauvalle liikakasvua..korjatkaa jos puhun ihan puppua..:confused005
 
Täällä kun oli aiemmin vähän huolta siitä, että täällä puolella on hiljaisempaa ja salaisella vilkkaampaa, niin ei sielläkään nyt ihan mitenkään erityisen vilkasta oo ollut, samanlaista aika lailla. Alkuun toki oli enempi kun se perustettiin :) ei meitä montaa edes siellä vielä ole, joten eiköhän me saada vertaistuki täälläkin pidettyä hyvänä!

Mä sain aktivoiduttua vähän aivan apaattisen aamupäivän jälkeen, ei kärsis näköjään aamusta jäädä kyllä sohvalle makoilemaan koska siitä ei oo ihan heti ylös pääsemässä :hilarious:
:gen014:Heartred Todellakin! :signs001
 
Jotenkin makeanhimo on vähentynyt ja ruuan nälkä kasvanut ehkä vähäsen. Maitoa tekee mieli juoda..


Esikoisen raskaudessa oli karmiva nälkä ja lihanhimo, vedin kauheita annoksia lounasruokalassa ja ai että kun teki hyvää :shy: siitä huolimatta mulle ei kertynyt alkuraskaudessa painoa oikein ollenkaan. Kiloja tulikin sitten urakalla myöhemmin :eek: kotona kun tuli syötyä vähän kaikenlaista hyvää ja liikuttua sen vähän minkä kivuilta kykeni. :sorry:
 
Hei, ei kellään muulle ole ilmestynyt rakkuloita suuhun?! Ai saakeli ku tekee kipeää ja nopealla googlailulla voisi olla hormonien aiheuttamaa.. En muista yhtää oliko esikoisesta tämmöstä.
 
Helpottaakohan tämä nälkä missä vaiheessa,syön kahden tunnin välein :rolleyes:ei kai sillä muuten mutta pelottaa että kertyy kiloja liiaksi..oon vähän tämmöinen painon kanssa stressaaja ja just oon vuoden aikana saanut painon normaalin rajoihin..
 
Onpas tämä nyt kyllä... Ensin on paha olo koska on nälkä ja sitten on paha olo, koska tuli syötyä... Selviäiskö raskaudesta pelkillä viinirypäleillä, pähkinöillä ja mandariineilla? :hilarious:
 
Tää nälkähomma on kyllä jännä. Tänään oli eka päivä, kun tuli jo puoli tuntia ennen lounasta ihan sairas nälkä, vaikka söin ihan saman aamiaisen kuin aina. Ja tosiaan monesti lykkään lounasta, kun ei ole vielä nälkä, mutta tänään olisi iskenyt melkoinen nälkäkiukku :smiley-angry016
 
Mistä sen tietää, montako viestiä tänne on kirjotellu? Oon seonnu jo laskuissa :hilarious:
 
Mistä sen tietää, montako viestiä tänne on kirjotellu? Oon seonnu jo laskuissa :hilarious:

Ainakin tuolta ”etsi foorumilta” pystyy hakemaan, kun laittaa siihen oman nimimerkin ja sitten valitsee sieltä tän Lokakuiset -ryhmän. On varmaan tuolla adminin viestissä myös paremmat ohjeet jos ei tuolla onnistu :joyful:
 
Laskurit heittää päivällä parilla, muilla samaa? Ja ootteko sitten valinnut arvioksi lasketusta yleisimmän vai minkä perusteella? Vai onko muilla ollut selkeä yksi vastaus asiaan? :grin
Mulla kierrot ei siis ole säännöllisiä. Riippuen omista tuntemuksista ja arvioista ja sitten eri laskureista, viikot ja la:t hieman heittelee. :rolleyes:
 
Laskurit heittää päivällä parilla, muilla samaa? Ja ootteko sitten valinnut arvioksi lasketusta yleisimmän vai minkä perusteella? Vai onko muilla ollut selkeä yksi vastaus asiaan? :grin
Mulla kierrot ei siis ole säännöllisiä. Riippuen omista tuntemuksista ja arvioista ja sitten eri laskureista, viikot ja la:t hieman heittelee. :rolleyes:

Mulla myös kierrossa ollut heittoa ja ovat pitkät muutenkin. Päädyin laskemaan kierron keskiarvon mukaan, mikä myös osui yhteen mun ovistuntemusten kanssa. Oviksesta en oo varma, en ole tikuttanut tms vaan seuraillut omia oloja. Mutta nää tarkentuu sitten ultrassa ajallaan :)
 
Mulla myös kierrossa ollut heittoa ja ovat pitkät muutenkin. Päädyin laskemaan kierron keskiarvon mukaan, mikä myös osui yhteen mun ovistuntemusten kanssa. Oviksesta en oo varma, en ole tikuttanut tms vaan seuraillut omia oloja. Mutta nää tarkentuu sitten ultrassa ajallaan :)


Okei! Arvon tässä minkä päivän laittaisin tuonne Lokakuisten odottajien listalle. Vai uskallanko laittaa mitään vielä...:nailbiting:
Ja joo, ultrassa tarkentuu sitten myöhemmin. :happy:
 
Ai kamala!! Miten tällanen paatunut vatsallaan nukkuja voi nukkua seuraavat 9kk (ja tietty ehkä imetysaikana)?? Rinnat nyt jo niin pinkeet, et ei tuu mitään. Ja alavatsan paineki tekee vatsallaan pahaa...
 
Ai kamala!! Miten tällanen paatunut vatsallaan nukkuja voi nukkua seuraavat 9kk (ja tietty ehkä imetysaikana)?? Rinnat nyt jo niin pinkeet, et ei tuu mitään. Ja alavatsan paineki tekee vatsallaan pahaa...
Musta tuli kyljellään nukkuja 1.raskauden Jlkn. Olin myös erittäin vannoutunut mahallaan nukkuja
 
No en lupaa, että joka aamu herään ennen neljää :hilarious: Mutta kai sellaenn aamuvirkku chat voi tuolla omanaan pyöriä, jos ei haluu näitä muita ketjuja tukkia... Toisaalta en usko, että kukaan kärsii vaikka tännekin vaan kirjottelis...
 
Takaisin
Top