Meillä 6kkOliko muilla täällä alle vuoden ikäisiä tällä hetkellä?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Meillä 6kkOliko muilla täällä alle vuoden ikäisiä tällä hetkellä?
Hei mä tuun tänne, kun tämmösen ketjun nyt löysin myös.
Mulla siis eka haamu testissä viime perjantaina ja nyt ahkeran testailun myötä viivat pikkuhiljaa vahvistuu. LA ehkä jossain tammikuun lopulla, en tiedä tarkalleen. Raskausoireet mulla alkoi heti seuraavana päivänä ekasta testistä ja kärsin nyt pahoinvoinnista kolmatta päivää. Mikään ei tunnu oikein auttavan tähän, paitsi syöminen hetkellisesti. Vinkkejä, mitä napostelisin taukoamatta? :D
Mä oon koittanu syyä banaania ja elovenan välipala keksejäMun naposteluvinkit: viinirypäleet, pensasmustikat (jäiset), porkkana, vesimeloni, pähkinät/mantelit (myös suolattuja kokeiltu), sellaset Tucin ihme leipäsnäksit, sipsit, smoothiet
Itselläkin kyllä vähän hankaluuksia keksiä mitään, kun sit jotkut alkaa ällöttämään ja moni tossakin listattu on vaan yök nyt![]()
Noi laskurit toimii vaan, jos kuukautiskierto on säännöllinen, ja ne varmaan laskee siis sun ovulaatio ajankohdaksi puolet sun kierron pituudesta - siksi kysyvät sitä pituutta.Mä kans hyppään mukaan, jotain jo kirjoitellut mutta kesti ennekun ehdin lukea kaikki yleisen keskustelun viestit
Toinen lapsukainen tulossa, esikoinen 1v1kkKovasti jännittää miten kaikki sujuu kahden kanssa.
Plussan tein 12.5. Oireet on hälventyny ja mietin pitäisikö tehdä vielä uusi testi
Mulla on haasteita jotenkin laskea noita raskausviikkoja, mulla oli tosi epäsäännöllinen kierto, kaikkea 22-36 väliltä. Menkat alko 7.4, eikö rv lasketa niin että se eka vuotopäivä on 0+0? Tällöin mun laskujen mukaan nyt ois 6+0.. Miksi sitten kierron pituus vaikuttaa raskausviikkoihin? En ymmärrä.. eri laskurit antaa eri viikkoja, 5+3-6+0mihin uskallan varata varhaisultran.. epäilen että ovis oli 24-25.4 oireiden perusteella.. Miten en ollu näin pihalla ekassa raskaudessa
äitiaivot vissiin nyt tekee sen että en vaan ymmärrä
![]()
Koska malliesimerkkikansalaisella olisi 28 päivän kierto ja ovulaatio 14 päivän kohdalla. Raskaus totta kai lasketaan hedelmöittymisestä, mutta koska sitä ei voi yleensä tarkkaan tietää niin helpoin laskea viimeisistä kuukautisista ja olettaa et kierto on keskimääräinen 28pvä ja ovulaatio puolessa välissä eli 14 pvä kohdalla eli myös hedelmöittyminen. Käytännössä siis raskauden 2 ekaa viikkoa ei ikinä olla raskaana, kun hedelmöitys tapahtuisi 2+0. Mutta ultrat sitten tarkentaa sitä jos ei oo ollu klassisen tarkka kierto. Mut joo noilla kuukautisilla ois 6+0 ja ovulaatiolla 5+3.Mä kans hyppään mukaan, jotain jo kirjoitellut mutta kesti ennekun ehdin lukea kaikki yleisen keskustelun viestit
Toinen lapsukainen tulossa, esikoinen 1v1kkKovasti jännittää miten kaikki sujuu kahden kanssa.
Plussan tein 12.5. Oireet on hälventyny ja mietin pitäisikö tehdä vielä uusi testi
Mulla on haasteita jotenkin laskea noita raskausviikkoja, mulla oli tosi epäsäännöllinen kierto, kaikkea 22-36 väliltä. Menkat alko 7.4, eikö rv lasketa niin että se eka vuotopäivä on 0+0? Tällöin mun laskujen mukaan nyt ois 6+0.. Miksi sitten kierron pituus vaikuttaa raskausviikkoihin? En ymmärrä.. eri laskurit antaa eri viikkoja, 5+3-6+0mihin uskallan varata varhaisultran.. epäilen että ovis oli 24-25.4 oireiden perusteella.. Miten en ollu näin pihalla ekassa raskaudessa
äitiaivot vissiin nyt tekee sen että en vaan ymmärrä
![]()
Oh no, toi on sit meidän tulevaisuusMeillä on täällä lähes 2-vuotias ja kunnon uhma päällä. Itse toivon, että se vähän helpottaa siihen mennessä, kun kuopus syntyy.Ei jaksais ihan joka päivä taistella samoja taisteluita niin että vauva on siinä mukana.
Onneks ehkä pikkusen on alkanut helpottaa, kun hän on alkanut tajuta, et äiti ja isi ei vaan anna tietyissä asioissa periksi.
![]()
SOSOh no, toi on sit meidän tulevaisuus![]()