Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mulle kolahti aamulla postiluukusta kauan odotettu masutyypin ensimmäinen kirja. Täytin samaa kirjaa esikoisen odotusaikana ja nyt olin ajatellut, että kirjoittaisin vaan ns. päiväkirja tyylisesti, kun sukulaisella oli muistivihko, johon pyysi minuakin muutaman kerran kirjoittamaan. Mutta päädyin kuitenkin tilaamaan masutyypin kirjan
ihana, kun sen väri oli vaihtunut, niin on eri värinen kuin esikoisen, illalla sitä täyttämään 
Olisko sulla mahdollista, että et olis noin pitkällä vielä?Olisi kyllä saanut olla korkeampikin tuo arvo ettei tarttisi niin murehtia, vaikuttaa että kaikilla muilla useampi tuhat vähintään tässä vaiheessa... mutta jos katsoo taulukoita niin iso haarukka niisssä kyllä on 6+viikoille 1080-56500. Aika niukasti oon tossa sisällä...
Mulla oli haamulainen pc:n testissä ja samana päivänä kävin hcg-mittauksessa ja sain arvon 8. Et kyl ne pc:n testit tosi pieneen määrään reagoi. Tämä siis aiemmassa raskaudessa.Laskin että jos on aina tuplaantunut arvo niin 28.4 olisi arvo ollut 5, plussan sain herkällä testillä 27.4 ja selvän haamulaisen pc:n testiin 28.4liikaa nyt tulee mietittyä näitä..
olisiko näkynyt jo tuolloin noin pieni määrä..
piinaavaa on nyt vain odotella ja katsoa saako uuden ajan verikokeisiin.
Kiva kun vinkkasit, en tiennytkään että odotusajalle on olemassa kirjojaAiotteko hankkia/ootteko hankkinut jotain raskausajan kirjaa tai muuten vaan kirjoittaa jonnekin ylös raskausajan tuntemuksista?Mulle kolahti aamulla postiluukusta kauan odotettu masutyypin ensimmäinen kirja. Täytin samaa kirjaa esikoisen odotusaikana ja nyt olin ajatellut, että kirjoittaisin vaan ns. päiväkirja tyylisesti, kun sukulaisella oli muistivihko, johon pyysi minuakin muutaman kerran kirjoittamaan. Mutta päädyin kuitenkin tilaamaan masutyypin kirjan
ihana, kun sen väri oli vaihtunut, niin on eri värinen kuin esikoisen, illalla sitä täyttämään
![]()
Mä sain herkällä testillä tosi haalean viivan 24.4 ja ihan vähän tummempi oli 25.4, silloin kävin myös heti verikokessa ja vastaus oli vain 8U/l. Eli ihan mahdollista.Laskin että jos on aina tuplaantunut arvo niin 28.4 olisi arvo ollut 5, plussan sain herkällä testillä 27.4 ja selvän haamulaisen pc:n testiin 28.4liikaa nyt tulee mietittyä näitä..
olisiko näkynyt jo tuolloin noin pieni määrä..
piinaavaa on nyt vain odotella ja katsoa saako uuden ajan verikokeisiin.
Niin kiva että täällä on sellainen porukka mistä saa vertaistukea, kun oma kaveriporukka on tosi pieni ja kaikilla on jo isommat lapset, eli ihan yksin mieheni kanssa ollaan tässä matkassa.Tervetuloa mukaan @Nuppunen @Jalofiina ja @Pohjola!
Ihanaa kun on jo nyt näin iso ja aktiivinen porukka koossa!Ite oon ollu, kuten bannereista näkyy, molemmista aikasemmista lapsista kans lasketun ajan ryhmissä ja ne on ollu kyl niin mahtavia ja ihana vertaistuki.
Molempien ryhmien kanssa ollaan miitattu monta kertaa livenäkin ym. Nuoremman ryhmä on edelleen aktiivinen.
Oon kuitenkin kavereilta kuullu, et kaikki ryhmät ei oo yhtä aktiivisia ja oonkin sit jännänny, et saanko viel kolmannen kerran yhtä upean ryhmän kuin kahdesta aikaisemmasta. Ainakin tähän mennessä vaikuttaa hienolta ryhmältä!![]()
Tervetuloa mukaan @Nuppunen @Jalofiina ja @Pohjola!
Ihanaa kun on jo nyt näin iso ja aktiivinen porukka koossa!Ite oon ollu, kuten bannereista näkyy, molemmista aikasemmista lapsista kans lasketun ajan ryhmissä ja ne on ollu kyl niin mahtavia ja ihana vertaistuki.
Molempien ryhmien kanssa ollaan miitattu monta kertaa livenäkin ym. Nuoremman ryhmä on edelleen aktiivinen.
Oon kuitenkin kavereilta kuullu, et kaikki ryhmät ei oo yhtä aktiivisia ja oonkin sit jännänny, et saanko viel kolmannen kerran yhtä upean ryhmän kuin kahdesta aikaisemmasta. Ainakin tähän mennessä vaikuttaa hienolta ryhmältä!![]()
Ei oo vielä siellä puolella ku ihan pari viestiä. Ehkä huomenna saadaan sinne lisää porukkaa, niin alkaa aktivoitua. Mut hyvähän se on alkuun mahd paljon tääl julkisella jutella, et saadaan porukkaa mukaan, ennen kuin tämä puoli hiljeneeKiitos!
Mulla on ollut kaksi aktiivista ja kaksi hiljaisempaa ryhmää. Yhdessä liityin mukaan niin myöhään, ettei oikein päässyt kunnolla itse vauhtiin sitten siellä. Niin nyt ajattelin että täytyy olla mukana alusta asti. Onko salaisella puolella jo paljon keskustelua? Tässä yritän ahkeroida viestejä, että voisi mahdollisesti perjantaina päästä itsekkin sinne.