Meillä on myös ihana aktiiviryhmä toukokuisissa, joiden kanssa jaetaan ilot ja surut lapsiin liittyen. Vaikuttaa tosiaan, että tästä on tulossa samanlainen ryhmä. 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi että miten jännittää huominen varhaisultra.
Täytyy tänään varmaan tehdä tosi pitkä työpäivä että saisi ajatukset muualle.![]()
Joo täälläkin koko ajan vaan oksettaa. Olen hörppinyt kylmää vettä ja purrut purkkaa, se on auttanut :) sitten myös pähkinät ollu ihan jeesHei mä tuun tänne, kun tämmösen ketjun nyt löysin myös.
Mulla siis eka haamu testissä viime perjantaina ja nyt ahkeran testailun myötä viivat pikkuhiljaa vahvistuu. LA ehkä jossain tammikuun lopulla, en tiedä tarkalleen. Raskausoireet mulla alkoi heti seuraavana päivänä ekasta testistä ja kärsin nyt pahoinvoinnista kolmatta päivää. Mikään ei tunnu oikein auttavan tähän, paitsi syöminen hetkellisesti. Vinkkejä, mitä napostelisin taukoamatta? :D
Mulla on isommat lapset 2013 & 2015. Oon aina tiennyt, että haluan kolme lasta ja nyt oonkin ihan onneni kukkuloilla, kun näyttäisi siltä, että kolmas olisi nyt tulossa, jos kaikki menee hyvin. <3 Tällä tulevalla vauvalla on eri isä kuin kahdella isommalla ja tämä olisi hänen ensimmäisensä. Hän on vielä vähän shokissa tästä raskausuutisesta ja vaatii todennäköisesti koko jäljellä olevan 8kk raskausajan, jotta tottuu ajatukseen. :D
Ja onneksi olkoon ja tervetuloa remmiinHei mä tuun tänne, kun tämmösen ketjun nyt löysin myös.
Mulla siis eka haamu testissä viime perjantaina ja nyt ahkeran testailun myötä viivat pikkuhiljaa vahvistuu. LA ehkä jossain tammikuun lopulla, en tiedä tarkalleen. Raskausoireet mulla alkoi heti seuraavana päivänä ekasta testistä ja kärsin nyt pahoinvoinnista kolmatta päivää. Mikään ei tunnu oikein auttavan tähän, paitsi syöminen hetkellisesti. Vinkkejä, mitä napostelisin taukoamatta? :D
Mulla on isommat lapset 2013 & 2015. Oon aina tiennyt, että haluan kolme lasta ja nyt oonkin ihan onneni kukkuloilla, kun näyttäisi siltä, että kolmas olisi nyt tulossa, jos kaikki menee hyvin. <3 Tällä tulevalla vauvalla on eri isä kuin kahdella isommalla ja tämä olisi hänen ensimmäisensä. Hän on vielä vähän shokissa tästä raskausuutisesta ja vaatii todennäköisesti koko jäljellä olevan 8kk raskausajan, jotta tottuu ajatukseen. :D
Voi ihanaaTervetuloa uusille
Meillä oli tänään varhaisultra ja siellä oli pieni pähkinä minkä sydän löi hurjaa vauhtiaUltran mukaan nyt 7+2 ja laskettu aika olisikin 3.1
Parin viikon päästä neuvola ja siellä saahaan taas nähä pieni
![]()
Oli kyllä tosi jännä hetki ja kaikenlisäksi oli ajat puolituntia myöhässä ni sai jännittää oikee extraaVoi ihanaakiva että kaikki ok siellä!
Meillä vu ylihuomenna, jänskättää jo!
Aah! Ihana kuulla teidän muiden varhaisultrista!Meillä oli tänään varhaisultra ja siellä oli pieni pähkinä minkä sydän löi hurjaa vauhtiaUltran mukaan nyt 7+2 ja laskettu aika olisikin 3.1
Parin viikon päästä neuvola ja siellä saahaan taas nähä pieni
![]()
Mulla huomenna
Jännittää jo senkin takia, kun on paikkakunta vaihtunut, eikä oo enää se tuttu ultraaja, jolla viime vuoden rampannut. Ja osaako sitä mennä oikeeseen paikkaan edes