Joko sait tulokset?Tänään verikokeisiin... saa koko päivän jännittää mikä tulos tulee... vaikka eihän se hyvä tuloskaan mitään takaa, ettäkö kaikki sujuisi normaalisti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joko sait tulokset?Tänään verikokeisiin... saa koko päivän jännittää mikä tulos tulee... vaikka eihän se hyvä tuloskaan mitään takaa, ettäkö kaikki sujuisi normaalisti.
Voi eikäTulos tuli... hcg 1304eli ei kovin paljoa noussut viidessä päivässä (1234 viimmeksi)
ei vuotoa tai kipuja... lääkäri arvioi tilanteen torstaina. Joka tapauksessa tilanne toivoton
Hyvää odotusta teille kaikilleja kiitos että sain hetken kulkea mukananne
![]()
VoimiaTulos tuli... hcg 1304eli ei kovin paljoa noussut viidessä päivässä (1234 viimmeksi)
ei vuotoa tai kipuja... lääkäri arvioi tilanteen torstaina. Joka tapauksessa tilanne toivoton
![]()
Voi eiTulos tuli... hcg 1304eli ei kovin paljoa noussut viidessä päivässä (1234 viimmeksi)
![]()
Hyvä merkki, että testiviiva on vahva! Mulla oli kans ennen esikoista kemiallinen, ja testiviiva pysyi haaleana 8 päivää, kunnes vuoto alkoi. Jännitän nyt vähän samaa, testiviiva ollut kolme päivää haalea. Samalla muistan, että esikoisen kohdalla viiva vahvistui yhtäkkiä neljäntenä testipäivänä - joten toivoa on vieläIhania viestejä täällä!Nyt minäkin rohkenin mukaan.
Tänään 4+4 ja laskettu aika sovelluksen mukaan 22.1. Mulla takana kaksi kemiallista 8/24 ja 12/24, joiden jälkeen pidettiin omasta tahdosta taukoa vauvanteosta. Nyt tästä kierrosta ruvettiin taas yrittämään ja näytti heti tärpänneen. Eilen plussasin todella vahvan plussan rfsu liuskatestillä. Ensimmäistä vauvaa yritetään.
Jännittää ihan älyttömästi jääkö tämäkin kemialliseksi, mutta jotenki oma olo tällä kertaa aiempia varmempi. Tuntuu että vahvin oire kemiallisissa oli se että kaikki ei ole hyvin eikä sitten ollutkaan. Tällä hetkellä vähän rintoja aristaa ja välillä lievää menkkamaista kipua alavatsalla, muuten ei mitään oireita. Oireet myös tulee ja menee. Viimeksi raskaus päättyi 5+4 joten päätin että odottelen tämän kanssa ainakin sen yli ennen kuin soitan neuvolaan.
Toivottavasti kaikki menee hyvin!![]()
Kovasti tsemppiä epävarmaan tilanteeseenTulos tuli... hcg 1304eli ei kovin paljoa noussut viidessä päivässä (1234 viimmeksi)
![]()

Voi eiTulos tuli... hcg 1304eli ei kovin paljoa noussut viidessä päivässä (1234 viimmeksi)
![]()
Voi ei, jaksamista sinneTulos tuli... hcg 1304eli ei kovin paljoa noussut viidessä päivässä (1234 viimmeksi)
![]()
Joo mulla kans viivat pysyi haaleana kemiallisissa kunnes vuoto alkoi. Eikä oikein kunnon vuotoa kyllä tullut kummastakaan. Kuitenkin tein neg testin sitten jossain vaiheessa eikä tullut isompia ongelmia/kipuja niin luotin että kai se kohtu on tyhjentynyt. Joulukuusen kemiallisen jälkeen mulla rupes myös kk-vuoto niukkenemaan ihan älyttömästi. Normaalisti oli vuotopäiviä 3-4, nyt hädin tuskin 1-2 päivää ja erittäin vähäistä, ei edes juuri siteeseen jäänyt vuoto. Kävin sitten gynellä, mutta siellä sanottiin että kohtu näyttää ihan normaalilta kierron vaiheeseen nähden (ovulaatio oli siinä vaiheessa jo mennyt), joten oli vaan uskottava että kaikki on hyvin. Olin kyllä myös melko stressaantunut töistä ja näiden kemiallisten jälkeen aika surullinenkin tuolloin ja paino tippui useita kiloja. Liekö näilläkin ollut tekemistä niukan vuodon kanssa.Hyvä merkki, että testiviiva on vahva! Mulla oli kans ennen esikoista kemiallinen, ja testiviiva pysyi haaleana 8 päivää, kunnes vuoto alkoi. Jännitän nyt vähän samaa, testiviiva ollut kolme päivää haalea. Samalla muistan, että esikoisen kohdalla viiva vahvistui yhtäkkiä neljäntenä testipäivänä - joten toivoa on vielä
@Pipsu mä soitin kyl kans tänään myös, jonot voi olla sen verran pitkät täällä Uudellamaalla. Sain ajan juhannusta jälkeiselle viikolla - pyrkivät tähtäämään sen ajan viikolle 8 :)
6+6 pitäisi olla nyt. Torstaina terkka konsultoi lääkäriä asiasta, toivottavasti laittaisivat ultraan niin selviäisi ettei vaan olisi väärässä paikassa ja tarviiko täs tyhjennyksen vai miten edetäänVoi eiPaljonko sulla on nyt viikkoja? Mietin et eikö ne ultraa ollenkaan edes tuossa tilanteessa?
Mullakin on ollut kaksi keskenmenoa niin et ei oo ollu vuotoja eikä kipuja. Ultrassa selvisi molemmat ja eka niistä selvisi vasta NT-ultrassa. Se piti sit lääkkeillä tyhjentää.
Toivon niin et saisit ultran niin ei jäisi arvailujen varaan.
Live?! Mulle sanottiin että toi ensikäynti on 75 min, raskasta varmaan puhelimitse. En kyllä tosin ymmärrä miten toi on 75 min, en muista että erikoisesta oisin istunu siellä enempää ku 30minVoimia kivasti @marsupilami
Mulla eka neuvola 12.6, ja se on etänä puhelimitse? Viimeksi oli kyllä liveaika.. Nooh aika paljonhan siinä vaan käydään perusasioita ja taustoja läpi että meneehän se puhelimessakin![]()
Itellä just tää sama ku 7+0 menny yks kesken ja siitä käytiin jo neuvolassakin just päivää ennen km niin sitä ennen ei ainakaan tee mieli tehä mitään.Mua pelottaa niin kovasti miten tämä raskaus sujuu. En varmaan uskalla neuvolaankaan soittaa kuin vasta aikaisintaan ensi viikon lopulla. Tai kesäkuun alussa.Edellinen meni kesken 5+5. Ja olin jo varhaisultran ja neuvolan varannut. Niin oli hirveän surullista perua ne. Nyt yritän olla varailematta mitään tai soittamatta minnekkään ainakaan heti.
Enkä kerro muille kun miehelle ja korkeintaan parille kaverille jotka asuvat ulkomailla. Viimeksi kerroin aika nopeasti siskolle mutta nyt en vielä kerro. Saati kenellekkään muulle kuin nuo mainitut.
![]()