Yleinen keskustelu

Kysymys kokeneille konkareille, kuinka varhain ootte saanut harjoitussupistuksia? Mulle tuli kaveriksi nyt viikon sisään ja aikalailla joka päivä jokunen tulee 🤔
Mulla tais kanssa 18-viikolla alkaa, kun kiristi niin hirveästi vatsaa. Sitä edelsi rasitus, että ei sinänsä ihme. En tosin mikään konkari ole, kun en vieläkään ole ihan satavarma mikä on harkka suppareita ja viimeksi en oikein osannut tunnistaa niitä lainkaan. 😅

Mulla tais kanssa 18-viikolla alkaa, kun kiristi niin hirveästi vatsaa. Sitä edelsi rasitus, että ei sinänsä ihme. En tosin mikään konkari ole, kun en vieläkään ole ihan satavarma mikä on harkka suppareita ja viimeksi en oikein osannut tunnistaa niitä lainkaan. 😅
Oon lukenu noista et ku jotku ei tunnista ees oikeita supistuksia 😄 Mulla tulee yleensä vaan ku pääsee sohvalle loikoilemaan, ei tarvi siis mitään ihmeellisempää rasitusta 😅

Oon lukenu noista et ku jotku ei tunnista ees oikeita supistuksia 😄
No täytyy kyllä myöntää että oli sekin vaikeeta. :tears: Synnärillä kun kätilö kyseli supistukista niin en oikein osannut sanoa ennen kuin ne oli tosi vahvat. Ilokaasun "tahdittaminen" näillä tuntemuksilla oli ihan sanonko mistä. 😅 En tiiä olisinko niihin supistuksiin varsinaisesti tarvinnut epiduraalia, kun hermokipu vei ihan kaiken huomion. Noh, jos toisella kerralla ei tulis avosuutarjonnassa. 🤞

No täytyy kyllä myöntää että oli sekin vaikeeta. :tears: Synnärillä kun kätilö kyseli supistukista niin en oikein osannut sanoa ennen kuin ne oli tosi vahvat. Ilokaasun "tahdittaminen" näillä tuntemuksilla oli ihan sanonko mistä. 😅 En tiiä olisinko niihin supistuksiin varsinaisesti tarvinnut epiduraalia, kun hermokipu vei ihan kaiken huomion. Noh, jos toisella kerralla ei tulis avosuutarjonnassa. 🤞
Kuulostaa oikeinkin rennolle kokemukselle 😅 Mä oon yrittäny netistä ettiä että mikä ihme se avosuinen tarjonta on vaan mistään ei löydy selventävää kuvaa 😅 Sen vaan käsittänyt että vaikeuttaa tai hidadtaa vissiin synnytystä jollain tapaa?

Tuun tsemppaamaan, muutamat leikit tuolla leikkinurkassa ja kohta ne on täynnä!

Mä tulin kanssa tänne tsemppaamaan, että tulis nopsaan tarvittavat viestit täyteen. ☺️

Takaisin