Yleinen keskustelu

Tsemppiä, Henskuu! Kuulostaa kurjalta. 😞

Anoppi kävi tänään kylässä. Tuli puhetta turvaistuimista, meidän kakkonen tarvitsee viimeistään kesän lopussa isomman. Anoppi tokaisi, ”Niin kun kolmattahan ei ole nyt tulossa.” Mies onneksi jatkoi juttua muina miehinä, minä keskityin syömiseen. Mietin kyllä, näkikö anoppi huomisen neuvola-ajan kalenterissa. Pysyn kyllä sillä linjalla, että kerron vasta sitten kun joku kehtaa suoraan kysyä/ huomauttaa raskaudesta. 😅
 
Meillä on tällä viikolla edessä tuo eka julkinen ultra. Verikokeet otettu jo muutama viikko sitten ja ultra on 12+4. Jännittää toooooodella paljon se että onko kaikki edelleen kunnossa. Varhaisultrassa nähty vahva syke. Mutta mitä tahansa on voinnut tässä välissä tapahtua.
Tsemppiä ultraan! Itse olen samassa veneessä kun verikokeet otettu jo muutama viikko sitten ja nt-ultra huomenna, jolloin 12+4. Jännittää myöskin mitä lähempänä huominen on! Olen onnistunut olemaan viikonlopun yli hyvällä fiiliksellä, koska ultran lopputulemalle ei itse voi yhtään mitään.
 
Meillä on tällä viikolla edessä tuo eka julkinen ultra. Verikokeet otettu jo muutama viikko sitten ja ultra on 12+4. Jännittää toooooodella paljon se että onko kaikki edelleen kunnossa. Varhaisultrassa nähty vahva syke. Mutta mitä tahansa on voinnut tässä välissä tapahtua.
Tsemppiä ultraan! Mulla vasta 17.6 ultra ja usein mietin et onkohan kaikki kunnossa kun ultra oli rv8.
 
Anoppi kävi tänään kylässä. Tuli puhetta turvaistuimista, meidän kakkonen tarvitsee viimeistään kesän lopussa isomman. Anoppi tokaisi, ”Niin kun kolmattahan ei ole nyt tulossa.” Mies onneksi jatkoi juttua muina miehinä, minä keskityin syömiseen. Mietin kyllä, näkikö anoppi huomisen neuvola-ajan kalenterissa.
Vähän samat fiilikset viikonloppuna vanhempia nähdessä! Oli hassua istua syömässä ja jutella niitä näitä samalla kun jättää mainitsematta että tekeillään on jotain tärkeää ja potentiaalisesti koko elämän ja arjen mullistavaa, vain koska siellä ultrassa ei oltu vielä käyty.
 
Laitoin tän saman ja oire aiheiseen keskusteluun mut kysyn täältäkin 🙈 Onko täällä jollain Xonvea käytössä? Onko tullut haittoja? Mulle on tullut joka päivä kauhee päänsärky ja väsymys kun oon käyttänyt sitä, ei lähde panadolilla särky 😩 Ja tuntuu ettei juurikaan edes auta vaikka otin 4tbl, väsymys vaan pahenee 😔
Kyllä tuon lääkkeen yleisin oire on väsymys. Ootko mitannut sun verenpainetta? Jos se on alhaalla, johtuen osittain väsymyksestä, niin aivot ei ehkä saa tarpeeksi happea joten jysärihän siitä seuraa, valitettavasti. Ja hapen vähäisyyttä ei särkylääke poista...
 
Kyllä tuon lääkkeen yleisin oire on väsymys. Ootko mitannut sun verenpainetta? Jos se on alhaalla, johtuen osittain väsymyksestä, niin aivot ei ehkä saa tarpeeksi happea joten jysärihän siitä seuraa, valitettavasti. Ja hapen vähäisyyttä ei särkylääke poista...
Toi on kirjoitettu jo 2vko sit ja pahin lääkkeen aiheuttama väsymys ja päänsärky on jo mennyt ohi 😊
 
Tsemppiä ultraan! Itse olen samassa veneessä kun verikokeet otettu jo muutama viikko sitten ja nt-ultra huomenna, jolloin 12+4. Jännittää myöskin mitä lähempänä huominen on! Olen onnistunut olemaan viikonlopun yli hyvällä fiiliksellä, koska ultran lopputulemalle ei itse voi yhtään mitään.
Myös mulla tänään 12+4 tuo nt-ultra parin tunnin päästä. Ihmeen rauhallinen olen edelleen, mutta oikeasti jännittää ihan hirveästi. 😵‍💫 hyvällä ystävällä meni kesken viikolla 17, joten olen niiin pessimistinen just nyt. Tiedostan kyllä että ei lopputulemaan voi itse vaikuttaa, niin on tarkoitettu miten käykään💫 Tsemppiä meille!
 
Myös mulla tänään 12+4 tuo nt-ultra parin tunnin päästä. Ihmeen rauhallinen olen edelleen, mutta oikeasti jännittää ihan hirveästi. 😵‍💫 hyvällä ystävällä meni kesken viikolla 17, joten olen niiin pessimistinen just nyt. Tiedostan kyllä että ei lopputulemaan voi itse vaikuttaa, niin on tarkoitettu miten käykään💫 Tsemppiä meille!
Ultrassa kaikki hyvin ja la pysyi samana🥰
 
Lidlissä nyt vartalotyynyjä Lidl plus jäsenille 9,9e 👌🏻 Mulla on niitä ja on ollut ihan hyviä käytössä 😊
 
Liputan myös Lidlin vartalotyynyn puolesta! Ajaa hyvin asiansa ja hinta-laatusuhde kohdallaan 👍
 
Nt-ultrassa käyty ja asiat näytti olevan hyvin! En ollut käynyt varhaisultrassa ja näin siis pikkuisen ensimmäistä kertaa. Jotenkin itse hämmästyi kaikesta pahoinvoinnista huolimatta, että siellä vatsassa on tosiaan jo tuollainen pieni jolta löytyy jo kaikki osat. Suloisin hetki oli, kun ojenteli jalkojaan suoraksi ❤️
 
Takaisin
Top