Yleinen keskustelu

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä voitte keskustella kaikesta mieleen juolahtavasta, mikä ei kaipaa omaa ketjuaan. 😊 Voi liittyä tai olla liittymättä odotukseen!
 
Jännittää tärppäsikö tämä kierros tai ei. Tooosi märkä olo.. 🙈 menkat pitäisi alkaa 3.4. 🫣
 
Jännittää tärppäsikö tämä kierros tai ei. Tooosi märkä olo.. 🙈 menkat pitäisi alkaa 3.4. 🫣
Mä ajattelin pistää oven turvalukkoon, sammuttaa valot ja vetää verhot kiinni sekä kulkea sisällä sukkasillaan hiipien, niin että jospa The täti luulisi ettemme ole kotona...🥴
 
Auts! Vähän aika sitten mahaan sattui tooosi paljon. Oikealla puolella "puukkokipu".. toivottavasti on hyvä merkki 💕
 
Minua väsyttää jo pari päivää ihan kamalasti.. nukahdin imetyksen aikana sänkyyn.. 🫣 alavatsassa pieni pieni kipeä.. toivotan kovasti että tämä kierros onnistuu 🙈 ens viikolla tiedän tuleeko menkat vai ei
 
Mä tuun nyt ehkä vähän tällekin puolelle höpisemään, kun tein positiiviset testit just tällä viikolla esikoisestani ja menkkojen oletettu alkupäivä oli viikko sitten 😇 olisin siis tällä hetkellä omien laskujen mukaan 4+6 ja la on just marras-joulukuun vaihteessa. Alavatsassa on ollut tuntemuksia koko viikon jo ennen oletettua menkkojen alkupäivää, flunssa iski päälle ja tissit on edelleen kipeet.
 
Onko muita plussanneita? Sen verran hiljaista, että tulee olemaan hidasta saada salainen ryhmä auki :)
 
Oiskohan se niin, että muut ei oo vielä joko plussanneet tai uskaltaneet vielä julkistaa 🙈
 
Nyt meitä on jo kolme samalla lasketulla 😄 onnea plussauksesta 🤩
 
Täällä myös yksi plussannut👋🏻 ensimmäinen lapsi tulossa, laskettu aika 4.12 ja meilläkin tämä ivf:n avulla. Ei meinaa vielä uskoa tätä todeksi ja pelot esim. kohdunulkoisesta kummittelee mielessä.. mutta yritän nauttia kuitenkin tästä hetkestä ja plussasta😍
 
Takaisin
Top