Mahtavaa että olet pystynyt jatkamaan urheilemista oloista huolimatta!Oon seuraillut keskusteluja, mutten ole osallistunut.
Oon liikkunut koko ajan. Alkuun vähän jännitti ja toki oli tosi huonovointinen olokin ja sen vuoksi vähän väsynyttä urheilu. Mutta pahimpien pahoinvointienkin aikaan oikeastaan vain juoksulenkeillä tai kunnolla sykettä nostavilla lenkeillä oli edes hitusen parempi vointi ja hetkittäin jopa unohti muuten jatkuvan ällötyksen.
Oon käynyt juoksemassa, tehnyt tehoharjoittelua eri lajeissa ja tehnyt voimaharjoitteluakin, toki sykkeitä ja vointia seuraten. Pitkät lenkit oon nyt tehnyt pääasiassa fillarilla, pisimmät juoksulenkit on nyt 1-1,5 tuntia ja luultavasti loppuu jossain vaiheessa. Urheilua tulee joka päivä, ihan kunnon treeniä noin 10-15 tuntia viikossa.
Urheilen useammassa lajissa kuntoilijana ja liikunnan määrä on nyt jo vähentynyt, mutta aion yrittää niin pitkään kun vain jaksan ja reenistä tulee hyvä olo.
Normaali BMI ~20-21 ennen raskautta, heti ekalla kolmanneksella tuli useampi kilo jotain ihmeellistä turvotusta, rasvaa on myös enemmän kuin koskaan. Reipas liikunta auttaa minulla merkittävästi turvotuksiin.
Onko teillä muilla muuten alavatsa/kyljet kipeänä? Kunnon vihlontaa ja kiristelyä tuntuu, varmaan liittyy kasvuun, mutta uuvuttavaa jatkuva kipuilu.
Minulla on ajoittain alavatsa kipeänä, johtunee juurikin kohdun kasvusta.