Joo taitaa vatsan koko vastata jo puolivälin vatsaa. Alkaa olemaan hiukan vaikeaa piilottaa vatsaa enää ja salata raskausJoo sama ja tsiisus mikä turvotus. Ihanko ois iltasi saman kokone mitä ekasta loppuvaiheessa![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joo taitaa vatsan koko vastata jo puolivälin vatsaa. Alkaa olemaan hiukan vaikeaa piilottaa vatsaa enää ja salata raskausJoo sama ja tsiisus mikä turvotus. Ihanko ois iltasi saman kokone mitä ekasta loppuvaiheessa![]()
Voi tervetuloa ja onnea plussastaKait sitä uskaltaa tännekkin jo osallistua keskusteluihinreilu 10v yrityksen jälkeen plussa tuli ja nyt mennään rv6+0
Kaikki tunteet läpikäyty innosta pelkoon. Toivottavasti pelko vähä helpottaisi varhaisultran jälkeen.
Sydämen Syke Tampereella, vahva suositusOlisko kellään muuten suositella Tampereen seudulta varhaisultra paikkaa?

Kyllä! Sydämen syke ja hintakin vain 79€ ilman mitään lisämaksuja! Tayssin hyvä laadukas kone!Olisko kellään muuten suositella Tampereen seudulta varhaisultra paikkaa?
Tervetuloa ja ihan valtavasti onnea plussasta!Kait sitä uskaltaa tännekkin jo osallistua keskusteluihinreilu 10v yrityksen jälkeen plussa tuli ja nyt mennään rv6+0
Kaikki tunteet läpikäyty innosta pelkoon. Toivottavasti pelko vähä helpottaisi varhaisultran jälkeen.
Toivottavasti ei olis mitään vakavaa, vaan vuoto johtuis vaikka kuivista ja herkistä limakalvoista. Muistelen, että täällä oli joku muukin, kenellä oli seksin jälleen tullut pientä vuotoa.Puolesta päivästä lähtien kipuillu vaihtelevasti oikeelta alamahasta ja äsken tuli haaleeta vuotoo.. Toivottavasti ei nyt enteilis keskenmenoo..
Pantiin eilen miehen kanssa, nii toivottavasti johtuis siitä, koska tuli pitkästä aikaa verta seksin jälkeen.. Ollaan kummatki viä kipeenä miehen kans, niin keskenmeno kruunais kaiken..
Pelottaa ja jännittää![]()
Joo meilläki tuli heti plussan jälkeen. Mut tää mahakipu lisäks.. Oon ihan valmis heittää kirveen kaivoon tän raskauden suhteenToivottavasti ei olis mitään vakavaa, vaan vuoto johtuis vaikka kuivista ja herkistä limakalvoista. Muistelen, että täällä oli joku muukin, kenellä oli seksin jälleen tullut pientä vuotoa.
Nyt kannattaa välttää sitä seksiä hetken aikaa, myös tulehdus riskin vuoksiJoo meilläki tuli heti plussan jälkeen. Mut tää mahakipu lisäks.. Oon ihan valmis heittää kirveen kaivoon tän raskauden suhteen![]()
Kiitos vinkistä, oon himoinnut tätä muutenkin jo iät ja ajat!Huomenna Lidlistä saa sellaisia pitkiä vartalotyynyjä..
Oli ihan parhaita edellisissä raskauksissa varsinkin myöhemmässä vaiheessa![]()
Komppaan, oli ihan ehdoton apu viime raskaudessa jotta sai nukutuksi!Huomenna Lidlistä saa sellaisia pitkiä vartalotyynyjä..
Siis mulla on tää, ja on mahtava. Josta tulikin mieleen, onko täällä uudelleen synnyttäjillä alkanut liitoskivut? Tai mitä lie kipuja on, mutta maatessa lonkka parka meinaa räjähtää.. Ja tähän auttaa se tyyny jalan alla, jotta lonkka on tietyssä kulmassa. Nää ongelmat alkanut yleensä rv 20+, mutta että nyt tässä raskaudessa rv 8+.. Tästä raskaudesta tulee niiiiin pitkä..Huomenna Lidlistä saa sellaisia pitkiä vartalotyynyjä..
Mulla aikanaan ekassa raskaudessa kans jotain vuotoa, vähäistä. Olin osastolla sitten seurannassa yön ja tuli seksi ja nostelu kielto.Joo meilläki tuli heti plussan jälkeen. Mut tää mahakipu lisäks.. Oon ihan valmis heittää kirveen kaivoon tän raskauden suhteen![]()
Olisko kellään muuten suositella Tampereen seudulta varhaisultra paikkaa?
Todellakin lämmin suositus! Olen aikaisemmin käynyt terveystalolla, mutta tämä Perhe Arte ehdottamasti parempi! 
Joo, mäki muistelin et oli kans ihan ekoilla viikoilla pientä vuotoo. Selkeesti ressaan tästä enemmän mitä ekasta raskaudestaMulla aikanaan ekassa raskaudessa kans jotain vuotoa, vähäistä. Olin osastolla sitten seurannassa yön ja tuli seksi ja nostelu kielto.