Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä haluaisin kertoa lapsille varmasti jo heti varhaisultran jälkeen, meillä voisi olla yhteinen pieni salaisuus mutta täytyy puhua miehen kanssa.Ihanaa Mamiksx4, teille siis todellinen iltatähti tulossa Koska ootte ajatelleet kertoa isommille? Uskon, että keho muistaa ja pomsahtaa masu esiin nopeammin kuin ekassa raskaudessa! Mä teen digin huomenna ja voin kertoa miltä näyttää, tuolloin taitaisi olla 4+0 Mutta siis jos mietit koska näkyy isommat viikot niin uskoisin että rv 5 alkaen vasta näkyy se 2-3. Ja rv 6 näkyy 3+.
Mäkin aloin miettiä kun lueskelin, että rv 6+3 alkaen pitäisi näkyä syke ultrassa, että menisin jo tuohon aikaan. Tai rv7+ jos malttaa, että varmasti näkyy.
Minulla oireet lisääntyneet selkeästi..nyt toinenkin tissi turvottava ja arka, ja toinen entisestään suurentunut, ihan yhdessä yössä iso kasvuharppaus Kaipaan jo mukavampia liivejä ja taidan jo tällä viikolle mennä imetysliivikaupoille. Alavatsa on tosi turvonnut! Tiheästi pissahätä. Itkettää herkästi tai herkistyy vähän kaikesta. Ja alkoi ylettömän paljon harmittaa kun unohdin ostaa smoothieen pinaattia. Niin mies lähti hakemaan Tekee mieli hiilaria ja suolaista...vaaleaa leipää ja suolakeksejä. Ja sit kaikkea raikasta, marjaa ja hedelmää. Muistan että samat mieliteot aiemmissakin alkuraskauksissa.
On tämä tosiaan käsittämätöntä
Mäkään en o ihan perillä miten toi digi toimii, mutta eilen 4+5 (omien laskujen mukaan :D) tulos oli 2-3 :) meinasin, jos loppuviikosta kokeilisi, tulisiko tuo 3+....Ihanaa Mamiksx4, teille siis todellinen iltatähti tulossa Koska ootte ajatelleet kertoa isommille? Uskon, että keho muistaa ja pomsahtaa masu esiin nopeammin kuin ekassa raskaudessa! Mä teen digin huomenna ja voin kertoa miltä näyttää, tuolloin taitaisi olla 4+0 Mutta siis jos mietit koska näkyy isommat viikot niin uskoisin että rv 5 alkaen vasta näkyy se 2-3. Ja rv 6 näkyy 3+.
Mäkin aloin miettiä kun lueskelin, että rv 6+3 alkaen pitäisi näkyä syke ultrassa, että menisin jo tuohon aikaan. Tai rv7+ jos malttaa, että varmasti näkyy.
Minulla oireet lisääntyneet selkeästi..nyt toinenkin tissi turvottava ja arka, ja toinen entisestään suurentunut, ihan yhdessä yössä iso kasvuharppaus Kaipaan jo mukavampia liivejä ja taidan jo tällä viikolle mennä imetysliivikaupoille. Alavatsa on tosi turvonnut! Tiheästi pissahätä. Itkettää herkästi tai herkistyy vähän kaikesta. Ja alkoi ylettömän paljon harmittaa kun unohdin ostaa smoothieen pinaattia. Niin mies lähti hakemaan Tekee mieli hiilaria ja suolaista...vaaleaa leipää ja suolakeksejä. Ja sit kaikkea raikasta, marjaa ja hedelmää. Muistan että samat mieliteot aiemmissakin alkuraskauksissa.
On tämä tosiaan käsittämätöntä
Huomenna mulla on 4+0, ajattelin et ehkä perjantaina vois kokeilla sen digin jos sais 2-3.Mäkään en o ihan perillä miten toi digi toimii, mutta eilen 4+5 (omien laskujen mukaan :D) tulos oli 2-3 :) meinasin, jos loppuviikosta kokeilisi, tulisiko tuo 3+....
Mä oon tosiaan huolissani nyt kun viiva ei ole vahvistunut 2vrk aikana Odotin jo tummempaa. Oireet on selkeästi lisääntyneet. Rinnat selkeästi turvonneet ja kipeytyneet entisestään, paljon enemmän kuin yleensä ennen menkkoja. Eilen ihmeellisiä kuumia aaltoja ja nytkin mulla koko ajan tosi kuuma, vaikka ulkona -24. Tää ei ole yhtään tyypillistä mulle! Yleensä palelen. Tää rauhoittaa mua vähän.
Clearblue näyttää raskaana, mutta en tajunnut aiemmin että en ottanut viikkonäytöllistä. Jätin neuvolaan takaisin soittopyynnön 1.ajan varaamiseksi. Nyt omien laskujen mukaan dpo 16 mutta en tehnyt ovistestiä, vain oireiden perusteella.. joten voihan olla, että ovis olikin oletettua myöhemmin. Ei voi kuin toivoa parasta
Mä haluaisin kertoa lapsilleni mun synttäreiden aikaan. Jos kaikki menee hyvin, silloin olisi jo n rv10 ja varhaisultra käytynä. Voisin tuolloin kertoa yllätyksenä myös vanhemmilleni