Yleinen keskustelu

Kait sitä uskaltaa tännekkin jo osallistua keskusteluihin 🙈 reilu 10v yrityksen jälkeen plussa tuli ja nyt mennään rv6+0 🥰
Kaikki tunteet läpikäyty innosta pelkoon. Toivottavasti pelko vähä helpottaisi varhaisultran jälkeen.
Voi tervetuloa ja onnea plussasta 😍.
 
Kait sitä uskaltaa tännekkin jo osallistua keskusteluihin 🙈 reilu 10v yrityksen jälkeen plussa tuli ja nyt mennään rv6+0 🥰
Kaikki tunteet läpikäyty innosta pelkoon. Toivottavasti pelko vähä helpottaisi varhaisultran jälkeen.
Tervetuloa ja ihan valtavasti onnea plussasta!🤗
 
Heippa vaan minultakin kaikille. Viikon verran lueskelin täällä erilaisia ketjuja ja päätin hypätä mukaan 😄

Meille tulossa molempien ensimmäinen ja tosiaan koko vauva/lapsipuoli on uutta kun lähietäisyydeltä ei tarkasti ole päästy pieniä seuraamaan. Iso elämänmuutos edessä, varsinkin kun nuoruutensa on ajatellut että ei lapsia koskaan saa/halua.
 
Puolesta päivästä lähtien kipuillu vaihtelevasti oikeelta alamahasta ja äsken tuli haaleeta vuotoo.. Toivottavasti ei nyt enteilis keskenmenoo..
Pantiin eilen miehen kanssa, nii toivottavasti johtuis siitä, koska tuli pitkästä aikaa verta seksin jälkeen.. Ollaan kummatki viä kipeenä miehen kans, niin keskenmeno kruunais kaiken..
Pelottaa ja jännittää😫
 
Puolesta päivästä lähtien kipuillu vaihtelevasti oikeelta alamahasta ja äsken tuli haaleeta vuotoo.. Toivottavasti ei nyt enteilis keskenmenoo..
Pantiin eilen miehen kanssa, nii toivottavasti johtuis siitä, koska tuli pitkästä aikaa verta seksin jälkeen.. Ollaan kummatki viä kipeenä miehen kans, niin keskenmeno kruunais kaiken..
Pelottaa ja jännittää😫
Toivottavasti ei olis mitään vakavaa, vaan vuoto johtuis vaikka kuivista ja herkistä limakalvoista. Muistelen, että täällä oli joku muukin, kenellä oli seksin jälleen tullut pientä vuotoa.
 
Toivottavasti ei olis mitään vakavaa, vaan vuoto johtuis vaikka kuivista ja herkistä limakalvoista. Muistelen, että täällä oli joku muukin, kenellä oli seksin jälleen tullut pientä vuotoa.
Joo meilläki tuli heti plussan jälkeen. Mut tää mahakipu lisäks.. Oon ihan valmis heittää kirveen kaivoon tän raskauden suhteen 😅
 
Huomenna Lidlistä saa sellaisia pitkiä vartalotyynyjä..
Oli ihan parhaita edellisissä raskauksissa varsinkin myöhemmässä vaiheessa😊
Siis mulla on tää, ja on mahtava. Josta tulikin mieleen, onko täällä uudelleen synnyttäjillä alkanut liitoskivut? Tai mitä lie kipuja on, mutta maatessa lonkka parka meinaa räjähtää.. Ja tähän auttaa se tyyny jalan alla, jotta lonkka on tietyssä kulmassa. Nää ongelmat alkanut yleensä rv 20+, mutta että nyt tässä raskaudessa rv 8+.. Tästä raskaudesta tulee niiiiin pitkä..
 
Joo meilläki tuli heti plussan jälkeen. Mut tää mahakipu lisäks.. Oon ihan valmis heittää kirveen kaivoon tän raskauden suhteen 😅
Mulla aikanaan ekassa raskaudessa kans jotain vuotoa, vähäistä. Olin osastolla sitten seurannassa yön ja tuli seksi ja nostelu kielto.
 
Mulla aikanaan ekassa raskaudessa kans jotain vuotoa, vähäistä. Olin osastolla sitten seurannassa yön ja tuli seksi ja nostelu kielto.
Joo, mäki muistelin et oli kans ihan ekoilla viikoilla pientä vuotoo. Selkeesti ressaan tästä enemmän mitä ekasta raskaudesta 🙃
 
Takaisin
Top