Yleinen keskustelu

Okei, eli muillakin mielessä testien teko! Aattelin kun ei oo oikein mitään oiretta ja keskenmeno voi olla oireeton. Tämä tulos tuli tämän viikon tiistaina ja tänään olisi 6+0.
Tervetuloa mukaan, toivottavasti kaikki menee hyvin! :Smiling Face With Smiling Eyes: Vertaistukea sen verran. että itselläkin on oireet edelleen melko lieviä (viikkoja on nyt 8+5) ja varhaisultran mukaan kaikki pitäisi kuitenkin olla hyvin, eli siihen yritetään luottaa ja nauttia raskaudesta ja myös oireettomuudesta! Vielä kun olisi yhtä helposti tehty kuin sanottu, joku jossain ketjussa sopivasti sanoi, että yhtä huolehtimistahan se vanhemmus kai plussasta eteenpäin on. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Joo, ok 🙂 mä oon jotenkin tosi huolissani kun ei oo mitään oireita, mitä nyt vähän rinnoissa arkuutta melkein koko ajan. Toisaalta hyvä sekin ettei oo kipuja tai vuotoja ollut?
Mulla 6+3 ja myös hyvin lievät ja olemattomat oireet olleet, kun moneen muuhun vertaa. Ymmärrän täysin sun huolen ❤️ oon itsekin huolissani. Ei auta kuin odotella varhaisultraa. Ja toisaalta kai pitäisi nauttia kyllä tästä, että toistaiseksi päässyt oirerintamalla niin helpolla.
 
Hei, Me varattiiin Singaporeen toukokuulle matka juuri ja satuin itsekin katsomaan että voi olla zikaa tai denguekuumetta levittäviä hyttysiä. Tarkkana vaan ja välttää ryteikköjä 😅. Kannattaa ottaa selvää onko jotain hyttysmyrkkyä mitä raskausenaikana saa käyttää. Itse pitää kanssa selvittää ja olen nykyään hyvin kemikaalivastainen, joten vaatteilla varmaan sitten parhaani mukaan ja toivon parasta 🙄. Sillon kun esikoista yritettiin niin matkusteltiin riskialueilla, mutta ei kyllä yhtään hyttystä nähty vaikka vaellettiin vaikka missä.
No tämä helpottaa, että muutkin meinaavat matkustaa ihan normaalisti 😊 Ei siellä tosiaan niitä hyttysiä paljon ole ja toooosi huono tuuri pitäisi käydä, jos nyt joku tartuttava hyttynen pääsisi pistämään 🤞
 
Mulla 6+3 ja myös hyvin lievät ja olemattomat oireet olleet, kun moneen muuhun vertaa. Ymmärrän täysin sun huolen ❤️ oon itsekin huolissani. Ei auta kuin odotella varhaisultraa. Ja toisaalta kai pitäisi nauttia kyllä tästä, että toistaiseksi päässyt oirerintamalla niin helpolla.
Ootko sä tehnyt testejä enää?
 
Ootko sä tehnyt testejä enää?
Olen, kymmeniä 😂😂. Testien puolesta oikein hyvältä näyttää. Eivät ole vaalenneet, tummaa pukkaa vaikka ei olisi minuuttiakaan pidättänyt ja ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa. Eli hcg:ta tuntuu aikakin olevan 😊. Mutta se ei tietty lopulta kerro oikein muuta kuin sen, että jotain on kiinni jossain. Mutta se, että mikä ja missä ja onko sykettä, selvii vasta mulla ens torstaina 😤.
 
Tämä testi on tehty huvikseen, kun @Beanen kertoi siitä ”hook effectistä” kun hcg:ta alkaa olla reilusti.
Ylempi tikku on uitettu edellispäivän päivällä niin, että en ole rajoittanut juomista tai mitään, päin vastoin. Pissasin rakon tyhjäksi ja sitten tiristin yhden lirun purkkiin, johon ylemmän tikun uitin. Toka tikku on uitettu samaan liruun, mutta niin, että siinä on 1/3 pissaa ja 2/3 ihan hanavettä. Ja silti noin tumma testiviiva.
IMG_9830.jpeg
 
Olen, kymmeniä 😂😂. Testien puolesta oikein hyvältä näyttää. Eivät ole vaalenneet, tummaa pukkaa vaikka ei olisi minuuttiakaan pidättänyt ja ihan mihin vuorokauden aikaan tahansa. Eli hcg:ta tuntuu aikakin olevan 😊. Mutta se ei tietty lopulta kerro oikein muuta kuin sen, että jotain on kiinni jossain. Mutta se, että mikä ja missä ja onko sykettä, selvii vasta mulla ens torstaina 😤.
Niinpä, pitkät on viikot odotella ja toivoa parasta 🙏
 
Moi!

Liityn seuraanne. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Meillä kävi vähän silleen hassusti, että oltiin just miehen kanssa puhuttu, että seuraavasta kierrosta ruvetaan yrittämään kolmatta, mutta sitä seuraava kiertoa ei sitten tullutkaan. Tulin raskaaksi ennen kuin ehdittiin edes yrittää, ehkäisystä huolimatta. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Neuvolan laskujen mukaan la 5.9. mutta itse epäilen, että oon ovuloinut tavallista myöhemmin ja laskettu aika on suunnilleen 20.9. eli nyt ois rv 7+0.
 
Moi!

Liityn seuraanne. :Smiling Face With Smiling Eyes:
Meillä kävi vähän silleen hassusti, että oltiin just miehen kanssa puhuttu, että seuraavasta kierrosta ruvetaan yrittämään kolmatta, mutta sitä seuraava kiertoa ei sitten tullutkaan. Tulin raskaaksi ennen kuin ehdittiin edes yrittää, ehkäisystä huolimatta. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Neuvolan laskujen mukaan la 5.9. mutta itse epäilen, että oon ovuloinut tavallista myöhemmin ja laskettu aika on suunnilleen 20.9. eli nyt ois rv 7+0.
Eipä ainakaan ehtinyt paineita ottaa yrittämisestä. Onnea 🤩
 
Tämä testi on tehty huvikseen, kun @Beanen kertoi siitä ”hook effectistä” kun hcg:ta alkaa olla reilusti.
Ylempi tikku on uitettu edellispäivän päivällä niin, että en ole rajoittanut juomista tai mitään, päin vastoin. Pissasin rakon tyhjäksi ja sitten tiristin yhden lirun purkkiin, johon ylemmän tikun uitin. Toka tikku on uitettu samaan liruun, mutta niin, että siinä on 1/3 pissaa ja 2/3 ihan hanavettä. Ja silti noin tumma testiviiva.
View attachment 130585
Joo tuo on sitä efektiä justiin. Nyt kandee pistää testit pois. Mäkin laitoin sen viimeisen "tieteellisen kokeen" jälkeen🙈
 
Paljon onnea pyöreiden johdosta!😍 Aijotteko juhlistaa päivää jotenkin?☺️
Käytiin syömässä ja sain mun himoitsemani pihvin😍 oli tosi hyvää. Mitään muuta lihoja en pysty täl hetkellä syömään. Tonnikalapastasalaattia kokeilen seuraavaksi.
Nyt mennään kaupasta hakee jätskiä ja käydään yhdessä kävelyllä perheen kanssa. Harvinaista herkkua 🥰
Ehkä saan jslkshoidon ja kynsien lakkauksen tytöiltä ❤️

Kahvittelua en jaksanut järjestää. Ehkä kesällä miehen kans yhteiset 🤞
 
Taitaa alkaa taas keskenmeno, vessassa havaittu vaaleenpunertavaa vuotoa vähäisen. Tälläin alkoi viimeksikin. 😭
Ei ole ollut seksikkään. Ma oli ultra alakautta ettei kai siitäkään enää.
Voi ei @Beanen , nuo vuodot on niin tympeitä!:loudlycrying: mutta jospa olisi ihan harmitonta kuitenkin, maanantaina ultrassa oli kuitenkin kaikki hyvin joten jospa olisi joku muu syy. Tiedän kyllä että on mahdotonta pitää toiveikkuutta yllä siinä hetkessä :sad-face::red-heart: jatkuiko/yltyikö vuoto?
 
Takaisin
Top