Yleinen keskustelu

Heippa kaikille!
Olen täältä sivusta seuraillut keskusteluja, mutta hypätäänpä nyt all in itsekin. Ensin loppuvuoden maanisesti tihrustin muiden "plussa vai ei" kuvia, mutta nyt alkukuusta pärähti kaksi viivaa ilman mitään odotuksia. Tällä hetkellä menossa viikot 6+3, mutta oireet on todella vähäiset odotuksiin nähden, mikä tekee olosta tai tilantesta iloitsemisesta vähän epätodellista. Toisaalta, pelkään etovaa oloa / pahoinvointia jo valmiiksi muutenkin, joten yritän olla vain positiivisella mielellä sen kannalta.. Mennään päivä kerrallaan ja odotellaan ensimmäistä neuvolaa, joka parin viikon päästä. Täälläpäin kun ei noita edullisia varhaisultriakaan ole :/
Kiva kun tulit mukaan! :folded:
 
IMG_7102.jpeg
Onko kokemusta, ettei testi näytä alussa vielä positiivista, vaikka olisikin raskaana. Mulla menkat noin viikon myöhässä nyt. Ei ole viimeisen puolentoista vuoden aikana ollut näin paljon myöhässä, korkeintaan pari päivää. Näenkö jo näkyjä vai onko tuossa haamu? Vatsassa vihloo ja juilii välillä, myös paineen tunnetta on. Metallin maku maistui suussa noin 10pv sitten ja hajuaisti on voimistunut. Etovaa oloa ollut varsinkin nälän kanssa, mutta helpottanut syömällä. Välillä etova olo ollut myös vaikka syöny vasta. Myös korvissa humissut välillä ja kevyttä huimausta ollut. Eilen nukahdin istualteen sohvalle, mikä ei oo mulle tavallista. Tissit ollu kans tosi kipeät, varsinkin nännit arat. Kohdunnupukkakin vähän vaihtanut paikkaa. Tai tuntuu selkeästi olevan erilailla kuin ennen. Mulla nyt kolme testiä ennen tota tän päivästä ollu puhtaita negoja. Dpo ei tietoa, ei yritetä tarkoituksella tällä hetkellä. Viimeisten kuukautisten eka päivä oli 25 joulukuuta. Kuukautiset nyt normaaliin säännölliseen kiertoon verrattuna 7pv myöhässä, eikä oo mulle ollenkaan tavallista. Mulla ollu nyt viimeset puoltoistavuotta säännölliset kuukautiset, kierto noin 25-27 pv. Viimeistään alkanu aina tuolloin kp 27. Nyt jo kp 32.
 
View attachment 130315
Onko kokemusta, ettei testi näytä alussa vielä positiivista, vaikka olisikin raskaana. Mulla menkat noin viikon myöhässä nyt. Ei ole viimeisen puolentoista vuoden aikana ollut näin paljon myöhässä, korkeintaan pari päivää. Näenkö jo näkyjä vai onko tuossa haamu? Vatsassa vihloo ja juilii välillä, myös paineen tunnetta on. Metallin maku maistui suussa noin 10pv sitten ja hajuaisti on voimistunut. Etovaa oloa ollut varsinkin nälän kanssa, mutta helpottanut syömällä. Välillä etova olo ollut myös vaikka syöny vasta. Myös korvissa humissut välillä ja kevyttä huimausta ollut. Eilen nukahdin istualteen sohvalle, mikä ei oo mulle tavallista. Tissit ollu kans tosi kipeät, varsinkin nännit arat. Kohdunnupukkakin vähän vaihtanut paikkaa. Tai tuntuu selkeästi olevan erilailla kuin ennen. Mulla nyt kolme testiä ennen tota tän päivästä ollu puhtaita negoja. Dpo ei tietoa, ei yritetä tarkoituksella tällä hetkellä. Viimeisten kuukautisten eka päivä oli 25 joulukuuta. Kuukautiset nyt normaaliin säännölliseen kiertoon verrattuna 7pv myöhässä, eikä oo mulle ollenkaan tavallista. Mulla ollu nyt viimeset puoltoistavuotta säännölliset kuukautiset, kierto noin 25-27 pv. Viimeistään alkanu aina tuolloin kp 27. Nyt jo kp 32.
Onko sulla kuvaa tuosta testistä niin, että tuo testin tausta osa on valkoinen? On minusta kuvassa vielä punertava, niin en oikein osaa sanoa juuta enkä jaata 😊
 
Hei. Jospa itsekin liittyisi mukaan tänne kun sivusta on tullut seurattua jo jonkin aikaa. Yksityisellä käytiin eilen ultrassa ja kaikki oli niin kuin pitää. Viikkoja oli vähemmän mitä menkoista laskien, mutta näin itse olin päätellytkin oireiden perusteella. Nyt siis viikkoja ultran mukaan 7+2. Ekassa neuvolassa käyty tällä viikolla ja sillä yksityiselle ultraan päädyttiin kun ei maltettu julkisen ultraa odottaa (vko 11-13 olis vasta tulossa) ja varmuus haluttiin, että kaikki hyvin.
 
Kävin tsekkaa jos se hcg arvo mulle kannasta näkyis ja näkyihän se. 78790 oli. Tää siis torstaina otettu. Jos seuraava otetaan maanantaina niin paljon sen pitäisi silloin näyttää? Ja viikot oli 7+2 menkoista niin se ainakin vaun taulukon mukaan osuu siihen väliin kivasti.
 
Hei. Jospa itsekin liittyisi mukaan tänne kun sivusta on tullut seurattua jo jonkin aikaa. Yksityisellä käytiin eilen ultrassa ja kaikki oli niin kuin pitää. Viikkoja oli vähemmän mitä menkoista laskien, mutta näin itse olin päätellytkin oireiden perusteella. Nyt siis viikkoja ultran mukaan 7+2. Ekassa neuvolassa käyty tällä viikolla ja sillä yksityiselle ultraan päädyttiin kun ei maltettu julkisen ultraa odottaa (vko 11-13 olis vasta tulossa) ja varmuus haluttiin, että kaikki hyvin.
Tervetuloa mukaan! Ihanaa että kaikki oli hyvin🤗
 
Kävin tsekkaa jos se hcg arvo mulle kannasta näkyis ja näkyihän se. 78790 oli. Tää siis torstaina otettu. Jos seuraava otetaan maanantaina niin paljon sen pitäisi silloin näyttää? Ja viikot oli 7+2 menkoista niin se ainakin vaun taulukon mukaan osuu siihen väliin kivasti.
Arvo on kyllä hieno! Samaa kun mulla oli yhdessä loppuun mennessä raskaudessa samalla viikoilla! Onnea ultraan ja toivon todella että siellä kaikki hyvin❤️

Muoks. Nyt pitääkin korjaa, eli mulla 7+2 700 000 jotain 🥴 ,katoin väärin et jäi nolla välistä.
Mutta kyllä tuo sinun arvo pitäs mennä taulukkoon.
 
Muokattu viimeksi:
Kävin tsekkaa jos se hcg arvo mulle kannasta näkyis ja näkyihän se. 78790 oli. Tää siis torstaina otettu. Jos seuraava otetaan maanantaina niin paljon sen pitäisi silloin näyttää? Ja viikot oli 7+2 menkoista niin se ainakin vaun taulukon mukaan osuu siihen kivasti.
Arvohan tuplaantuu 48h välein mutta ei enää yleensä näillä viikoilla eli on hidastunut jo. HCG:n nousu hidastuu jo kun se ylittää 1500. 7+ viikoilla se on jo tosiaan selkeästi hidastunut. Muutenhan arvot pyörisi pian miljoonissa😂
 
Hei. Mäkin liityn mukaan. Oon arponut tovin, että liittyiskö vai ei, kun on jotenkin epäuskonen olo tästä raskaudesta. Edellisestä raskaudesta kuiteski vajaa 9vuotta aikaa, niin ihanko elis ekaa raskautta uusiks. Tosin onhan tää erilaista nyt, kuin sillon 17vuotiaana 😅 Tänään olis vasta rv6+2
 
Hei. Mäkin liityn mukaan. Oon arponut tovin, että liittyiskö vai ei, kun on jotenkin epäuskonen olo tästä raskaudesta. Edellisestä raskaudesta kuiteski vajaa 9vuotta aikaa, niin ihanko elis ekaa raskautta uusiks. Tosin onhan tää erilaista nyt, kuin sillon 17vuotiaana 😅 Tänään olis vasta rv6+2
Tervetuloa mukaan! 😍 Sulla onkin tovi vierähtänyt edellisestä kerrasta.😄 Mullakin on vielä välillä semmonen olo että niin tosiaan mun sisällä kasvaa ihminen🙈😅
 
Hei. Mäkin liityn mukaan. Oon arponut tovin, että liittyiskö vai ei, kun on jotenkin epäuskonen olo tästä raskaudesta. Edellisestä raskaudesta kuiteski vajaa 9vuotta aikaa, niin ihanko elis ekaa raskautta uusiks. Tosin onhan tää erilaista nyt, kuin sillon 17vuotiaana 😅 Tänään olis vasta rv6+2
Tähän tunteeseen samaistun kun itsellä on jo 17 vuotta aikaa edellisestä 🤣
 
Uusi täällä moikka ! 😊
Tai siirryin elokuisista.

Täällä erikoinen tilanne, joka selvinnee tiistaina ultrassa.

Avaan vähän..
Pillerit lopetettu 18.10. ja yksi kierto normisti kestoltaan 39 päivää.
Haalean plussan sain testillä 17.12. joka lupailee vastusta 6 päivää ennen kuukautisten alkua.

Käyty 8.1. yksityisellä ultrassa ja vastasi kokoa 5+5 ( luulin olevan 6+4), tästä viikon jälkeen kävin uudestaan kontrollissa ja vastasi viikkoa 6+1.
Tämän 6+1 viikkoa tuloksen mukaan hedelmöitys olisi ollut 17.12. eli silloin kun tein haalean positiivisen. Todella outo tilanne .


Nyt sitten jännätään onko siellä mitään..
 
Uusi täällä moikka ! 😊
Tai siirryin elokuisista.

Täällä erikoinen tilanne, joka selvinnee tiistaina ultrassa.

Avaan vähän..
Pillerit lopetettu 18.10. ja yksi kierto normisti kestoltaan 39 päivää.
Haalean plussan sain testillä 17.12. joka lupailee vastusta 6 päivää ennen kuukautisten alkua.

Käyty 8.1. yksityisellä ultrassa ja vastasi kokoa 5+5 ( luulin olevan 6+4), tästä viikon jälkeen kävin uudestaan kontrollissa ja vastasi viikkoa 6+1.
Tämän 6+1 viikkoa tuloksen mukaan hedelmöitys olisi ollut 17.12. eli silloin kun tein haalean positiivisen. Todella outo tilanne .


Nyt sitten jännätään onko siellä mitään..
Tervetuloa syyskuisiin ja hurjasti tsemppiä tulevaan ultraan ❤️.
 
Tähän tunteeseen samaistun kun itsellä on jo 17 vuotta aikaa edellisestä 🤣
Sullahan on jo kans hyvä aika. Mutta hei, onneks aika kultaa muistot, nii ei välttämättä ihan jokaista pahoinvointi hetkee jne muista 😂
 
Sullahan on jo kans hyvä aika. Mutta hei, onneks aika kultaa muistot, nii ei välttämättä ihan jokaista pahoinvointi hetkee jne muista 😂
Joo niin tekee tai en ainakaan muista, että olis näin huono olo silloin ollut ja tää jatkuva väsymys 🤣
 
Takaisin
Top