Yleinen keskustelu

Mä en kyllä kummemmin nauti tästä odottelusta nyt 😂 jännittää kuin tuskaseksi oli vielä kiihtyy. Liitoskivut riivaa päivästä toiseen ja tää helle ei auta ollenkaan oloa. Ainut positiivinen juttu on se että pukeutuminen on kivaa, on jotenki itsetuntoa boostavaa kun maha saa näkyä ja näyttääki vaatteissa jo nätiltä 🥰 lyhyt ilo tämäkin mutta jos nyt jostain voi sanoa nauttivansa 🤣🤣👌🏼
 
Oltiin tänään ulkoilmakeikalla ja herranjumala että tämä odottava äiti hikoili kyllä meikit ja vaatteet märäksi 😂😂 paikoillaan seisoskelu on kyllä tosi ikävän tuntusta jalkapohjille! Onneksi oli meno rauhallista , ajoittain alkoholi haisi kyllä pahalle mutta ei ollut mikään super kännäämistunnelma 👍🏼

Parin viikon päällä täällä Kotkassa olisi Meripäivät, vähän haluaisi päästä mukaan tunnelmaan mutta saa nähdä mihin jaksaminen riittää😃 + itse en viihdy selvinpäin juurikaan humalaisten seurassa joten voi hyvin olla ettei pitkään tarvitse kylillä viihtyä. Tiedän kyllä valvovani sitten kotona fomon kanssa 😒
 
Oltiin tänään ulkoilmakeikalla ja herranjumala että tämä odottava äiti hikoili kyllä meikit ja vaatteet märäksi 😂😂 paikoillaan seisoskelu on kyllä tosi ikävän tuntusta jalkapohjille! Onneksi oli meno rauhallista , ajoittain alkoholi haisi kyllä pahalle mutta ei ollut mikään super kännäämistunnelma 👍🏼

Parin viikon päällä täällä Kotkassa olisi Meripäivät, vähän haluaisi päästä mukaan tunnelmaan mutta saa nähdä mihin jaksaminen riittää😃 + itse en viihdy selvinpäin juurikaan humalaisten seurassa joten voi hyvin olla ettei pitkään tarvitse kylillä viihtyä. Tiedän kyllä valvovani sitten kotona fomon kanssa 😒
Mä ajattelin lapset käyttää meripäivillä, jos jaksan vielä lyllertää 🤭🥵
 
Mä en kyllä kummemmin nauti tästä odottelusta nyt 😂 jännittää kuin tuskaseksi oli vielä kiihtyy. Liitoskivut riivaa päivästä toiseen ja tää helle ei auta ollenkaan oloa. Ainut positiivinen juttu on se että pukeutuminen on kivaa, on jotenki itsetuntoa boostavaa kun maha saa näkyä ja näyttääki vaatteissa jo nätiltä 🥰 lyhyt ilo tämäkin mutta jos nyt jostain voi sanoa nauttivansa 🤣🤣👌🏼
Minustakin on kiva pukeutua niin että maha erottuu kunnolla. Raajat näyttää niin paljon hoikemmalta ja sirommalta kun on massiivinen keskivartalo :tears: Ja onhan se maha jotenkin söpö myös.
 
Ajan kuluminen. Välillä sitä on niin kypsä olemaan näin paksu ja kömpelö että toivoisi olevan jo synnytyksen aika. Sitten välillä olo on ketterä kuin kengurulla ja tuntuu että jaksaisi mitä vaan ja tuleekin puuhattua paljon. Silloin on huoli ajan kesken loppumisesta: ehtiikö sitä kaikki kesäsuunnitelmat ja vauvavalmistelut sittenkään ennen synnytystä? Ei enää kovin montaa viikkoa ja silti aika tosi monta viikkoa. Miten sen minäkin päivänä ottaa. Todennäköisimmin viimeinen raskaus, joten eihän tässä mikään kiire ole synnyttämään, mutta olisi niin kiva jo nähdä se vauva ihan kasvokkain. Eniten riippuu siitä onko olo tuskainen vai hyvä/normaali että mitä sitä milloinkin toivoo. Toki sen on vielä pysyttävä siellä missä on kunnes on valmis syntymään. Pitäisikö alkaa jo laskea päiviä?

Mites muilla, joko alkaa olla valmis poksahtamaan?
Täällä myös vaihtelee päivittäin, mutta pääosin on aina kypsä olo 😬 ja vielä olis kaksi kuukautta jäljellä. Toisina päivinä jaksaa ihan ok, toisina tuntuu kaikki tuskaiselta ja olo epämukava. Masu on söpö kyllä 🥰

Eilen oltiin kaveripariskunnan häissä ja yllättävän hyvin jaksoin kuuman ja aktiivisen päivän! Ysiin asti jaksoin tanssia ja seurustella ihmisten kanssa, sitten luovutin..😄
 
Takaisin
Top