Yleinen keskustelu

KermaKannu, onpas ihana masu, mutta itsekin haluan pitää vielä piitkään omana asiana, joten oon kans miettinyt tätä vaikka ei ajankohtaista itsellä vielä olekaan. Just jotkut tunikat tai hupparimekot vois toimia.
Aivan joo, hupparimekot on ollutkin ihan lemppareita joskus, pitääkin metsästää, ottaa vaikka vähän reilumpaa kokoa. Kiitos vinkistä!

Juu, masun kasvu on ihanaa, mutta tosiaan haluan pitää salassa vielä, koska mitä vaan voi sattua näillä viikoilla. Työkaverit ei ole ne, kelle tekee mieli selitellä keskenmenoa tms..
 
@Minkki88 kiva kuulla, toivottavasti ylimääräiset kivut pysyvät poissa! 😊

@KermaKannu Ihana masu jo 🤩 mulla ei ole kokemusta peittelystä, mutta voisiko toimia joku musta istuvampi t-paita tms. ja siihen päälle auki joku reilumpi neule tai vaikka huivi, jossa jotain väriä joka veisi huomiota muualle? 🤔
 
Minäkin varovaisesti kurkin tänne :No Evil Monkey: Täällä tänään 4+2. Ensimmäisen haamulaisen sain testiin jo viime viikon sunnuntaina, ja olen seuraillut viivan vahvistumista tällä viikolla. Vahvistunut on selkeästi, mutta kuitenkin vielä epäilyttää, onko liian haalea viikkoihin nähden... Kesällä tulin raskaaksi ensiyrityksestä, mutta se meni kesken varhaisilla viikoilla, joten se myös lisää epäilyksiä tämänkin suhteen. :sad-face: Laitan kuvan tämänaamuisesta testistä testiketjuun!
 
Muokattu viimeksi:
Täällä alkanut ihan semmoinen vuoto kuin kuukautiset alkaneet ja hyytymääkin tullut 😞 Ohjattiin menemään verikokeeseen sitten kun vuoto loppuu. Ja käyn ensi viikolla puhumassa tästä mun tilanteesta neuvolassa. Kyllä tämä meni nyt kesken ja mulle se ettei testiviiva kunnolla vahvistunut, enteili tätä 😭
 
Toivotaan Valora, että kaikki on hyvin ja pääsisit pian tarkastamaan.


Mulla oli niin kova tämä influenssa, että olen vähän asennoitunut niin, että se saattaa vaikuttaa omaan raskauteen. Toivottavasti ei, mutta riski on kai olemassa. Ajattelin nyt vaan syödä terveellisesti ja muutenkin pitää huolta itsestäni. Menen varmaan vasta neuvolan ultraankin koska tuntuisi hassulta maksaa, jos siellä ei sitten kaikki olekaan hyvin. En tiedä miksi ajattelen nyt näin. Olenko ihan outo?
Mä kyllä hyvin ymmärrän tuon. Oisinpa itsekin keskenmenon aikaan ajatellut noin, kun sain vajaan viikon päähän neuvolalääkärille ajan, mutta halusin varmistuksen jo aiemmin ja menin seuraavana päivänä yksityiselle gynelle ultraan. Maksoi 300e, oli kalliimpi ja kela-korvaus vielä mitättömämpi kuin ajattelin. Joten lopputuloksena surun lisäksi päällimmäisenä tunteena oli vitutus siitä, kun maksoin tuon verran kuullakseni että kohtu on tyhjä. En menisi enää toiste.
 
Täällä alkanut ihan semmoinen vuoto kuin kuukautiset alkaneet ja hyytymääkin tullut 😞 Ohjattiin menemään verikokeeseen sitten kun vuoto loppuu. Ja käyn ensi viikolla puhumassa tästä mun tilanteesta neuvolassa. Kyllä tämä meni nyt kesken ja mulle se ettei testiviiva kunnolla vahvistunut, enteili tätä 😭
Eikä 😭😭😭 Olen niin pahoillani. Voimia ❤️
 
Voiko raskauspahoinvointi alkaa jo 4+2? Miten ootte pystyneet tekemään töitä jos ootte voinu pahoin?
 
Pientä öllöttelyä on ollut jo plussan jälkeen. Varsinainen pahoinvointi sitten 6+ viikosta eteenpäin ja joka kerta sinne 12 viikolle saakka.

Ei se helppoa ole olla töissä tuolloin. Jotenkin vain päivä kerrallaan mennyt eteenpäin.
 
Takaisin
Top