Yleinen keskustelu

Joko pääsitte sinne salaisten puolelle? Mä pääsen sinne varmaa vasta maanantaina :S
Mää en jaksa ees yrittää sinne, en jaksa alkaa setvii miten noi viestit ja kaikki näkee, että monta niitä on jne. 🤣🤣

Eiku... Ehkä löysinkin, katsotaan pääsenkö 🤣🤣🤣🤣
 
Muokattu viimeksi:
Mä pääsen pian. Ei ollut vaikea tarkistaa ne omien viestien määrät kun oli hyvät ohjeet.
 
@KermaKannu Uskoisin että pääset, aktiivisesti oot täällä jutellu🙂 Mie kävin sinne avaamassa esittely-ketjun mut ei oo muita vielä kirjotellu. Varmaan ens viikolla siellä sitte aktiivisempaa ku pääsee enempi porukkaa.
 
Ääks!! Harrastettiin seksiä illalla ja aamulla ja nyt tuli ihan aavistuksen ruskeeta paperiin.. olikohan liian rajua?! :S testi näytti kyllä vahvaa viivaa.. hirveetä tää alkuraskaus kun ei tiedä pysyykö mukana vai ei.. mut en mä nyt mihinkään selibaattiinkaan haluais ryhtyä..
 
Joo, mä kans yritän pahimpaan oloo syödä hedelmiä jne... Mulla yleensä kiloja tulee se 10-15kg koko raskaudessa, lähtöpaino n. 54kg. Yritän kans vähä kahtoo nyt mitä syö. 🤣🫣🫠
Mulla lähtöpaino on 65kg. Sopivasti siinä normaalipainossa. Joka raskaus tullu 5-8kg lisää. Koitan tässäkin pitää sen. Tosin ei hirveesti tee mieli edes karkkia tai muuta . Oon ihan hulluna mietoihin pepperoneihin. Mies meni maistaa niitä ja tokaisi että " ei ne nää nyt nii hyviä oo et pitää purkki päivässä syödä :< " xD haha.. ne on vähän tulisia niin vie aika nopeesti huonon olon ja nälän pois. Mukavan suolasiaki.
 
Ääks!! Harrastettiin seksiä illalla ja aamulla ja nyt tuli ihan aavistuksen ruskeeta paperiin.. olikohan liian rajua?! :S testi näytti kyllä vahvaa viivaa.. hirveetä tää alkuraskaus kun ei tiedä pysyykö mukana vai ei.. mut en mä nyt mihinkään selibaattiinkaan haluais ryhtyä..
Kuivat limakalvot, voisko olla?
Mulla ei kokemusta sen enempää, ku esikoista odottaessa rv 19/20 suunnilleen tuli rusehtavaa pyyhintä vuotoa ihan vähä, sairaala otti heti sisään ja käyrillä sai olla melkein koko yön.. Tuntu vähä ylireagoinnilta, koska veikkasin silloin kans noita kuivia limakalvoja.
 
Kuivat limakalvot, voisko olla?
Mulla ei kokemusta sen enempää, ku esikoista odottaessa rv 19/20 suunnilleen tuli rusehtavaa pyyhintä vuotoa ihan vähä, sairaala otti heti sisään ja käyrillä sai olla melkein koko yön.. Tuntu vähä ylireagoinnilta, koska veikkasin silloin kans noita kuivia limakalvoja.
Totta voi olla... Ehkä tää ilta rauhallisemmin xD
 
Mä tein kolme testiä ja sitten lopetin kun sairastuin. Nyt en enää testaile. Oireita on, mutta jos käy huonosti niin sitten luulen sen johtuvan tästä sairastelusta. On kuitenkin ihan rauhallinen mieli nyt.
 
Tein ekan testin 22.12. jolloin tuli hyvin haalea, mutta kuitenkin selkeästi havaittava viiva. Mukavasti ennen joulua 🥰
 
Takaisin
Top