Yleinen keskustelu

Hei nyt on yli 500 viestiä! Kohta saadaan toivottavasti salainen ryhmä🤩 Voi jutella vähän tarkemmin ja enempi🙂
 
Suosittelen muitakin jos on jotain perussairauksia käymään ottamassa labroja(jos on jotain seurattavaa). Mulla kilppariarvot heittänyt kunnolla vajaatoiminnan puolelle. Onneks olin itse hereillä ja pyysin työterveydessä kontrollit. Ei pitäis lääkärin mukaan haitata kun nyt vaan heti nostan lääkitystä. Vähän säikähdin kyllä. 🥺
 
@Valora tsemppiä niin kovasti❤️ Ymmärrän hyvin, ettei mielessä pyöri muuta ja kyllä nää asiat vaikuttaa työkykyyn😐 Kunpa pääsisit tarkastamaan tilanteen.
 
Toivotaan Valora, että kaikki on hyvin ja pääsisit pian tarkastamaan.


Mulla oli niin kova tämä influenssa, että olen vähän asennoitunut niin, että se saattaa vaikuttaa omaan raskauteen. Toivottavasti ei, mutta riski on kai olemassa. Ajattelin nyt vaan syödä terveellisesti ja muutenkin pitää huolta itsestäni. Menen varmaan vasta neuvolan ultraankin koska tuntuisi hassulta maksaa, jos siellä ei sitten kaikki olekaan hyvin. En tiedä miksi ajattelen nyt näin. Olenko ihan outo?
 
Täälläkin vissiin oli äitejä, joilla useampi raskaus takana.. Näkyykö teillä maha jo? Siis "ongelma" on se, että olen aika hoikka, 8.s lapsi ja eteenpäin voimakkaasti kallistuva kohtu. Mun vatsa pömppää, tottakai turvotuksesta.. Eikä puhuta mistään pienestä mahasta, näytän, kun olisin pitemmälläkin raskaana. En haluaisi töissä vielä muiden tietoon tätä, miten tämän piilottaa, jollain miesten hupparilla vai? Viimeksi rv 10-12 ja työkaverit oli supissut jo mun raskaudesta, olivat siis mahasta sen päätellyt. Muuten ei siis väliä, maha saa muuten näkyä ja odotankin sen kasvua, mutta nyt pitäs saada salattua vielä. Mulla esim oma talvitakki menee enää juuri ja juuri kiinni.
 
Saatte nyt kuvan, toivottavasti ei oo tuttuja, jotka tunnistaisi 🫣 eli tää turvotus ei tuu tästä enää lähtee vaan muuttuu jossain kohdin sitte vaa vauvamahaksi.. Minkä mallisilla paidoilla voisi peitellä ainakin 10 vk töissä vielä? 🫣
 

Liitteet

  • PCIMG_2024-01-11_22-07-59.JPG
    PCIMG_2024-01-11_22-07-59.JPG
    406.4 KB · Katsottu: 54
Saatte nyt kuvan, toivottavasti ei oo tuttuja, jotka tunnistaisi 🫣 eli tää turvotus ei tuu tästä enää lähtee vaan muuttuu jossain kohdin sitte vaa vauvamahaksi.. Minkä mallisilla paidoilla voisi peitellä ainakin 10 vk töissä vielä? 🫣
Olisko joku A mallinen tunika?

Itsellä on taas ylipainoa ja kunnon alaröllykkä niin sitten ku se kohtu sieltä pullahtaa ylös niin taidan näyttää vaan lihonneelta 😅
 
KermaKannu, onpas ihana masu, mutta itsekin haluan pitää vielä piitkään omana asiana, joten oon kans miettinyt tätä vaikka ei ajankohtaista itsellä vielä olekaan. Just jotkut tunikat tai hupparimekot vois toimia.
 
Olisko joku A mallinen tunika?

Itsellä on taas ylipainoa ja kunnon alaröllykkä niin sitten ku se kohtu sieltä pullahtaa ylös niin taidan näyttää vaan lihonneelta 😅
Kiitos vinkistä, maanantaina töitä, kerkeän shoppailla vielä hyvin!
 
Takaisin
Top