Yleinen keskustelu

Päivittelen vähän omia kuulumisia vertaistuen ja lohdutuksen toivossa. Eli su-ma välisenä yönä alkanut kuume osoittautui tänään tiistaina influenssa a:ksi. Olen järkyttynyt ja voin niin huonosti. Päätä särkee, korkea kuume ja limainen yskä. En olisi halunnut paracetamoliakaan ottaa mutta nyt menee maksimiannokset Tamiflun lisäksi. Pelkään ja murehdin, enkä saa nukuttua. Voi itku, että piti käydä näin.
pikaista paranemista ❤️
 
Voi ei Kyfi, onpa ikävää 😞 Olisi varmasti iso huoli mullakin! Hyvä että on tamiflu! Pikaista paranemista 💗

Jee Marmelaadii kiva saada sinut joukkoomme💗

Mulla iso huoli nyt 😭 Eilen illalla pyyhkiessä tuli vähän veristä vuotoa paperiin ja nyt taas tänä aamuna. Ei ole vuotanut kummassakaan onnistuneessa raskaudessa. Huono olo kuitenkin on edelleen ja muut oireet..tänään olis 5+1 💗 Googlasin: Niukka, ohimenevä ja kivuton vuoto (ns. pyyhintävuoto) on yleistä ja vaaratonta. Jos alkuraskauden vähäinen verenvuoto pitkittyy, neuvolaan tai terveyskeskukseen kannattaa ottaa yhteyttä muutaman päivän sisällä.
 
Kiitos Minkki 💗 Täällä ultrattais 8+0 julkisella, 30.1. en varmana odota sinne saakka jos vuoto jatkuu, pyydän päästä aiemmin
 
Ei enää paljoa että päästään salaiselle puolelle! 🤩

Kyllä tää aika matelee tässä alkuraskaudessa😴 oispa ja helmikuu ja eka ultra takana.
 
Kiitos kaikille tsempeistä. Kuume on lähtenyt laskemaan Panadol extendillä kun Panadol forten vaikutus lakkasi muutamassa tunnissa. Tamiflu näyttäisi myös purevan hyvin.

Valora, toivottavasti on harmitonta ja ohimenevää. Jos ei, niin olisin yhteydessä neuvolaan. Toivotaan, että kaikki on hyvin❤️
 
Minkki88, kiitos kysymästä, nyt ei aamupäivän jälkeen ole mitään enää vuotanut, huh! Eikä jäänyt pikkuhousunsuojaan mitään, vaan pyyhkiessä semmoista verensekaista vähän. Huhhuh jos tämä nyt oli tässä.

Oireet sen kuin jatkuvat. Tissit kipeät, aamu- ja iltayökötys muttei onneksi oksentelua. Joten on luottavainen olo taas että kaikki menisi hyvin 💗
 
Eilen kävin työkaverin tupareissa ja siellä en alkanut verukkeilla kieltäytyä kuoharista. Vaan olin maistavinani ja vaivihkaa kaatelin sitä lasillista pois keittiössä...en usko että kukaan huomasi 😅 Minusta tuntui että olisin ennemmin paljastunut, jos olisin sanonut tekosyyn miksi en juo. Koen olevani niin huono valehtelemisessa 😅
 
Hei ei enää paljon viestejä että päästään yksityiselle puolelle! Hyvin kyllä viime päivinä kertynyt :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:
 
Täällä taas vuotoa ja nyt vähän enemmän ja kirkkaampaa. Tiedättekö mulla fiilis että menee kesken 😭 Ei ole testiviivatkaan vahvistuneet tarpeeksi. Kyllä aiemmissa raskauksissa olen saanut hyvin vahvan viivan jo kun kuukautiset olleet päivän tai kaksi myöhässä. Siksi täällä nyt itkeskellyt. En usko että tämä vuoto on harmitonta. Mutta ei auta kuin odottaa 😞
 
@Valora Voi ei, kovasti tsemppiä :red-heart: Toivotaan että kaikki olisi kuitenkin hyvin, jos kipuja ei ole eikä joukossa ole hyytymiä. Alkuraskauden vuodot on niin yleisiä, mutta ymmärrän että huolestuttaa. Jospa pääsisit vähän aiemmin ultraan :folded:
 
Takaisin
Top