Yleinen keskustelu

Moikka kaikille!

Liityn varovasti mukaan keskusteluun. Kaikki tuntuu vielä jotenkin niin epävarmalta ja uudelta. Foorumia olen lueskellut jo pidemmän aikaan, mutta nyt vasta rohkenin kirjoittaa!

Plussa saatiin testiin jouluna ja viivan vahvistumista on seurattu tiivisti. Varhaiisultran menin hätähousuna varaamaa 13.1., jolloin pitäisi viimeisistä menkoista laskettuna olla 6+6. Toivotaan parasta! Ensimmäinen neuvola olisi 16.1. On kyllä jännittävää!🥰
 
Hei, te ar-ultraan menijät tai ketkä sen on jo varannut.. Paljon viikkoja silloin, kun Ultra on?

Ite varasin just ja sillon on viikkoja 7+1 tai 7+2. En tiiä mikä on oikein ku joka laskuri näyttää vähän eriä. Tänään on 4+0 tai 4+1. Varasin myös ekan neuvolan, se on sitten ultrasta seuraavalla viikolla🥰

Toivottavasti ei joudu perumaan kumpaakaan🙁 Kauhee pelko et menee kesken..
 
Kun mä just mietin, että varasin tammikuun loppuun ja sillo olis viikkoja 8+4.. Että olishan siellä varmaa aikaisemminkin näkynyt.. 🫣
 
Ohjeena oli että pitäis olla 7+0 vähintään ennen sitä ultraa. Toi on semmonen pikkupaikka, yksityinen neuvola missä kätilöt ultraamassa, ei oo lääkäriä ollenkaan. Ite otin kans heti ekan ajan mikä passas🤣

Tuhlasin äsken vielä digin ja tulihan siihen tekti että Raskaana 1-2 viikkoa. Jos nyt pitäs vähän taukoa testaamisesta ja seuraavan kerran vaikka viikon päästä uus digi🤔
 
Paitsi että miullahan on kaapissa vielä avaamaton pc-paketti🤣 No ne kaks testaan tällä viikolla mut huomenna en testaa yhtään!
 
Soittelin neuvolaan ja sain ensimmäisen käynnin neuvolalääkärille ultraan 31.1. Silloin olisi mun laskujen mukaan 7+5 viikot. Jos tuolloin on kaikki hyvin, saa varata ajan sit neuvolaan. Mulla on kaksi keskeytynyttä keskenmenoa taustalla. Kahdessa edellisessä raskaudessa mulla oli tuttu neuvolan terkkari, joka oli kyllä ihana ja ymmärtäväinen. Hän vaan nyt jäänyt äitiyslomalle, joten nyt oli uusi tuttavuus puhelimessa. Ei tarvinnut onneksi kauaa neuvotella kun hän ehdotti tätä järjestelyä😊 meilläpäin ei oikein ole kohtuullisen hintaisia varhaisultra mahdollisuuksia yksityisellä, viimeksi niitä selvittelin niin 300-400 euroa olisi ollut varhaisultran hinta😵 nyt vaan pitää malttaa tuonne kuun viimeiseen päivään ja toivoa parasta🥰
 
Meillä VU on ovumialla ja siellä otti vastaan vaikka vasta 6+3 mulla sitten kun mennään. Ihanaa että se on jo ens viikolla! Miten tän ajan saa kulumaan ? Vinkkejä?
 
Meillä VU on ovumialla ja siellä otti vastaan vaikka vasta 6+3 mulla sitten kun mennään. Ihanaa että se on jo ens viikolla! Miten tän ajan saa kulumaan ? Vinkkejä?
Meillä kans vaa 6+1 viikkoja silloin, mut tän firman sivuilla luki että rv 6-12 voidaan ultrata.. No katotaan ylihuomenna näkyykö mitään vai ei 😬
 
Meillä kans vaa 6+1 viikkoja silloin, mut tän firman sivuilla luki että rv 6-12 voidaan ultrata.. No katotaan ylihuomenna näkyykö mitään vai ei 😬
Se on jo nyt tällä viikolla! Oikeesti mun aivosolut on jotenkin ihan sulaneet🤣 Ihanaa sulla ei tartte jännittää kauan enää ❤️
 
Tein pari uutta ketjua, tulkaahan niihinkin kirjoittelemaan niin saadaan äkkiä täyteen viestimäärä mikä vaaditaan salaisen puolen avaamiseen. Ja leikkinurkka-puolelle kirjoitellut viestithän lasketaan myös 😉

Siellä salaisella puolella on sitten kivempi keskustella myös henkilökohtaisemmista asioista 😊
 
Minä en miellä meidän tulokasta vielä iltatähdeksi. Vaikka 7v tulee eroa edelliseen. Vissiin en sitten kuitenkaan koe niin alusta kaikkea aloittavani 😅 Täähän on näköjään mulle normi kun ennestäänkin on just 7v ikäero. Eli edellisen kun saa koulutielle niin sitten onkin tilaa taas uudelle pienelle 😅 Eli vielä ehtii sitten tästä 7v päästä sen iltatähden 😘
 
Ihanaa tänään vaihtuu viikot 5+0🥰
Mä käyn aina etukäteen lukemassa nousta sovelluksista pari viikkoa etukäteen ja kun viikot vaihtuu luen taas niitä uudestaan 😂 Harrastaako joku muu? Ja lähetän miehelle hänen osiota kuvakaappauksena jos siinä jotain fiksua lukee esimerkiksi palvele kumppaniasi 😂😂😂 No ei kai. Mutta lähetän vauvasta kans tietoiskuja ❤️
 
Ihanaa tänään vaihtuu viikot 5+0🥰
Mä käyn aina etukäteen lukemassa nousta sovelluksista pari viikkoa etukäteen ja kun viikot vaihtuu luen taas niitä uudestaan 😂 Harrastaako joku muu? Ja lähetän miehelle hänen osiota kuvakaappauksena jos siinä jotain fiksua lukee esimerkiksi palvele kumppaniasi 😂😂😂 No ei kai. Mutta lähetän vauvasta kans tietoiskuja ❤️
Meilläkin vaihtui tänään, 6+0. Huomenna on Ultra, jos siellä saisi varmuuden noista viikoista 🫣😊
 
@KermaKannu ihanaa pääset pian näkemään😍

Pakko kurkistaa vähän tännekin, kun la olisi 31.8/1.9 omien laskujen mukaan ja esikoinenkin tuli etujassa niin syyskuisiin lasken. Täällä kuitenkin vielä itselle ajankohtaisempaa keskustelua😊

Tänään 6+3 ja varhaisultra varattuna 7+0. Tää odottaminen on niin raastavaaa, kun kokoajan miettii pitäisikö aikaistaa ultraa🙈😅 Mutta eipä se isossa kuvassa muuta mitään.
 
@KermaKannu ihanaa pääset pian näkemään😍

Pakko kurkistaa vähän tännekin, kun la olisi 31.8/1.9 omien laskujen mukaan ja esikoinenkin tuli etujassa niin syyskuisiin lasken. Täällä kuitenkin vielä itselle ajankohtaisempaa keskustelua😊

Tänään 6+3 ja varhaisultra varattuna 7+0. Tää odottaminen on niin raastavaaa, kun kokoajan miettii pitäisikö aikaistaa ultraa🙈😅 Mutta eipä se isossa kuvassa muuta mitään.
Jos kaikki on kunnossa, ja tuolla mahassa joku hengailee, niin elokuussahan hänkin tulee varmasti syntymään (käynnistys). Mutta koska mun laskujen mukaan la on syyskuussa, niin siksi katoin tämän ryhmän paremmaksi 😊🫣
 
Hei vaan kaikille! 🤗
Varovasti minäkin liityn tänne keskusteluun, vajaan viikon oon käynyt täällä foorumia seuraamssa. Ensin ajattelin, etten halua liittyä mihinkään ryhmään, mutta mieli muuttui kun lukenut teidän viestejä 🤩
Minä tein raskaustestin viikko sitten kun menkat oli myöhässä viikon. Ennen uv:ta testi oli negatiivinen, mutta intuitio käski tehdä uudestaan. Meillä on yksi lapsi joka kohta jo koululainen. Hänen syntymä oli sen verran traumaattinen että ajattelin pitkään hänen jäävän meidän ainoaksi lapseksi. Nyt elämä päätti toisin, toivon kuitenkin että tämä pysyy matkassa ja saisin tälle matkalle kaiken mahdollisen tuen ❤️ mutta on tää vaan hullua! Ensin stressaat miksei menkat ala ja nyt sitten pelkää että alkaa vuotaan! Tänään ois viikkoja menkoista laskien 6+1, mutta luulen että kierto on ollut myöhässä.. mitään raskausoireita ei juurikaan ole, mutta testit on positiivisia.. ensimmäisellä kerralla oksensin viikot 7-17 päivittäin, saapa nähdä kuinka nyt..
 
Päivittelen vähän omia kuulumisia vertaistuen ja lohdutuksen toivossa. Eli su-ma välisenä yönä alkanut kuume osoittautui tänään tiistaina influenssa a:ksi. Olen järkyttynyt ja voin niin huonosti. Päätä särkee, korkea kuume ja limainen yskä. En olisi halunnut paracetamoliakaan ottaa mutta nyt menee maksimiannokset Tamiflun lisäksi. Pelkään ja murehdin, enkä saa nukuttua. Voi itku, että piti käydä näin.
 
Päivittelen vähän omia kuulumisia vertaistuen ja lohdutuksen toivossa. Eli su-ma välisenä yönä alkanut kuume osoittautui tänään tiistaina influenssa a:ksi. Olen järkyttynyt ja voin niin huonosti. Päätä särkee, korkea kuume ja limainen yskä. En olisi halunnut paracetamoliakaan ottaa mutta nyt menee maksimiannokset Tamiflun lisäksi. Pelkään ja murehdin, enkä saa nukuttua. Voi itku, että piti käydä näin.

Voi ei, pikaista paranemista ❣️
 
Takaisin
Top