Yleinen keskustelu

Josko sitä koettaisi aktivoitua täällä. Plussa siis toissapäivänä, eilen selkeämpi joskin vielä vaalea ja huomenna testaan varmaan vielä kerran. Laskeskelin, että kuukautisista ois 4+6, mutta hedelmöitysajankohdan perusteella on luultavasti vähemmän, 4+4 tai jopa 4+3. Ovulaatiota en ole koskaan testaillut, mutta oon jo aiemmin tullut siihen tulokseen että luteaali on lyhyt.

Mielenkiinnolla odottelen, mitä tästä on tulossa. Jos päästään eteenpäin, varhaisultra kertoo varmaan enemmän.
Onnea plussasta! 🙂
 
Oli pakko vielä testaa ja saalistaa toi "dye Steeler" ja tänään dpo19 4+5 oli pc liuskassa testiviiva jo vahvempi kuin kontrolli! Testailut loppu nyt tähän. Ensi viikolla soitan neuvolaan saadaanko edelleen ilmainen varhaisultra kun on ollut yksi ulkoinen. Viimeksi saatiin tässä keskenmenneessä ilmaiseksi. Varmasti nytkin edelleen. Ajattelin varata sen vasta 7+ nyt . Viimeksi vuoto alkoi tiputteluna 6+ just ennen ultraa.
 
Oli pakko vielä testaa ja saalistaa toi "dye Steeler" ja tänään dpo19 4+5 oli pc liuskassa testiviiva jo vahvempi kuin kontrolli! Testailut loppu nyt tähän. Ensi viikolla soitan neuvolaan saadaanko edelleen ilmainen varhaisultra kun on ollut yksi ulkoinen. Viimeksi saatiin tässä keskenmenneessä ilmaiseksi. Varmasti nytkin edelleen. Ajattelin varata sen vasta 7+ nyt . Viimeksi vuoto alkoi tiputteluna 6+ just ennen ultraa.
Toivottavasti tällä kertaa saatte ultrasta parempia uutisia, viivat ainakin vaikuttaa lupaaville! :smiling-eyes:
 
Heippa! Mäkin liityn varovaisesti mukaan. Tein tänään plussatestin kun en jaksanut sunnuntaihin odotella. Laskettu aika on näillä näkymin 28.9.2024 ja nyt olisi rv 3+6 sitten menossa. Jotenkin absurdi olo vielä. 🥰
Meillä on siis tämän tulevan muksun lisäksi tässä kuussa 1-vuotta täyttävä esikoinen eli tällä kierroksella tiedän jo vähän mitä edessä (ehkä).😅
Vielä ei ole oireita muita kuin satunnaisia alavatsatuntemuksia, mutta eiköhän ne sieltä tule. On mulla vielä 9 testiä jäljellä jos alkaa epäilyttämään niinkun varmasti käy😆.
Mutta ihanaa päästä tänne fiilistelemään raskautta teidän kanssa ja kaikille onnea plussista!🥰
 
Tervetuloa uusille!🙂

Täällä kaheli testaaja stressaa ittensä hengiltä😔 Tänään pitäs olla 5+4 ja menin tekemään digin ja se näytti raskaana 2-3 viikkoa. Eikö pitäis näyttää jo 3+? Viimeisin liuskatesti näytti että testiviiva oli vahvempi ju kontrolli..

Joko heitän lusikalla nurkkaan vai onko vielä toivoa et kaikki ois hyvin?😫
 
Tervetuloa uusille!🙂

Täällä kaheli testaaja stressaa ittensä hengiltä😔 Tänään pitäs olla 5+4 ja menin tekemään digin ja se näytti raskaana 2-3 viikkoa. Eikö pitäis näyttää jo 3+? Viimeisin liuskatesti näytti että testiviiva oli vahvempi ju kontrolli..

Joko heitän lusikalla nurkkaan vai onko vielä toivoa et kaikki ois hyvin?😫
Tosi monilla tuon digitestin kanssa on kestänyt tosi kauan ennen kuin muuttuu 3+. Mulla 5+1 näytti 2-3 ja seuraavan kerran kokeilin 6+1 ja silloin oli 3+. Eli en vielä huolestuisi...
 
@Minkki88 monilla ei vielä tuolloin näy, älä heitä lusikkaa vielä mihinkään 🙏🏼 itse päätin esikoisen ja tässäkin raskaudessa olla tekemättä koko digiä, kun helposti tulee huolestuneeksi ihan turhaan jos se ei vastaakkaan sitä mitä olettaisi. Pidä hieman taukoa jos aiot vielä tehdä uuden, ja jäitä hattuun vaikka se ei kyllä näissä hommissa ihan helppoa ole 😵‍💫❤️
 
Tervetuloa uusille!🙂

Täällä kaheli testaaja stressaa ittensä hengiltä😔 Tänään pitäs olla 5+4 ja menin tekemään digin ja se näytti raskaana 2-3 viikkoa. Eikö pitäis näyttää jo 3+? Viimeisin liuskatesti näytti että testiviiva oli vahvempi ju kontrolli..

Joko heitän lusikalla nurkkaan vai onko vielä toivoa et kaikki ois hyvin?😫
Mä en kanssa tee digejä ollenkaan. Liuskalla mennyt. Se on kallis se Digi ja jos virtsa vähänkään vääränlainen, liian samee, liian laimee tai liian vahvaa nii voi tulla NS. väärä tulos. Jos ne olis halpoja vois tehdä kun vois testata uudelleen vaikka perään mutta ei noilla hinnoilla.
 
Joo en tajuu Miks ees tein sen😭 Lisäs vaan huolta ja murhetta. Onneks enää reilu viikko ultraan.
Jos edellinen liuskatesti on ollu jo kontrolli viivaa vahvempi, niin ei sillä digituloksella oo mun mielestä mitään väliä. Ei mun mielestä tartte olla huolissaan.
 
Käytiin tänään kaupassa ja pakkohan sitä oli vähän hipelöidä minivaatteita, vaikka millekään ei ole varsinaisesti tarvetta. En kestä miten pieniä ne on🤭😍 niin hassu ajatus että mahassa on pieni siemenen kokoinen ihmisen alku kasvamassa. Ehkä vaatteiden hipelöimisellä yritän konkretisoida tätä😂
 
Mies tartutti mullekki nyt taudinsa😫 äsken oli kuumetta 38.5 eli kysymys kuuluu onko tää nyt raskauden kannalta menetetty peli? Onko kuinka vaarallista olla kuumeessa näin alussa?
 
Oli pakko vielä testaa ja saalistaa toi "dye Steeler" ja tänään dpo19 4+5 oli pc liuskassa testiviiva jo vahvempi kuin kontrolli! Testailut loppu nyt tähän. Ensi viikolla soitan neuvolaan saadaanko edelleen ilmainen varhaisultra kun on ollut yksi ulkoinen. Viimeksi saatiin tässä keskenmenneessä ilmaiseksi. Varmasti nytkin edelleen. Ajattelin varata sen vasta 7+ nyt . Viimeksi vuoto alkoi tiputteluna 6+ just ennen ultraa.
Mulla on keskenmenojen vuoksi eka neuvola 7+2 jolloin tekevät mulle myös varhaisultran 😊.
 
Mies tartutti mullekki nyt taudinsa😫 äsken oli kuumetta 38.5 eli kysymys kuuluu onko tää nyt raskauden kannalta menetetty peli? Onko kuinka vaarallista olla kuumeessa näin alussa?
Mitä oon ymmärtänyt niin automaattisesti ei ole. Pieni riski on olemassa, mutta pikkuinen voi varmasti hyvin. Olen itsekin ollut raskausaikana flunssassa toki vähän myöhäisemmillä viikoilla, vaikkakin alkupuolella. Lääkkeitä ei voi tietysti syödä samalla tavalla. Lepo on tietysti tärkeää kunnes menee ohi. Ja ainahan voit soittaa neuvolaan tai terveyskeskukseen jos yhtään huolettaa tai mikään mietityttää😌🧡
 
Mies tartutti mullekki nyt taudinsa😫 äsken oli kuumetta 38.5 eli kysymys kuuluu onko tää nyt raskauden kannalta menetetty peli? Onko kuinka vaarallista olla kuumeessa näin alussa?
Mulla oli ihan alussa yhdessä raskaudessa 40 astetta kuumetta ja oksensin ja ripuloin. Neuvolasta sanottiin että yrittää alentaa kuumetta lääkkeellä. Vauva oli ok
 
Mies tartutti mullekki nyt taudinsa😫 äsken oli kuumetta 38.5 eli kysymys kuuluu onko tää nyt raskauden kannalta menetetty peli? Onko kuinka vaarallista olla kuumeessa näin alussa?
Tuli muuten mieleen, että täältä löytyy tietoa lääkkeistä ja niiden käytöstä raskausaikana, jos vaikka kuume nousee korkeaksi ja tarvitsee alentaa😊
 
Tuli muuten mieleen, että täältä löytyy tietoa lääkkeistä ja niiden käytöstä raskausaikana, jos vaikka kuume nousee korkeaksi ja tarvitsee alentaa😊
Joo ja teratologiseen tietopalveluun voi kans soittaa. Ne neuvoo tosi hyvin.
 
Takaisin
Top