Yleinen keskustelu

Tosiaan nyt olisi laskurien mukaan viikkoja 5+1, mutta hämmentää kun neuvolasta sanottiin että heidän laskurin mukaan olisi jo 5+2 . :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Kahdesta ensimmäisestä olen käynyt heti alkuraskaudessa ultrassa, ja varasinkin jo ajan ensi viikon lauantaille, jolloin pitäisi olla viikkoja 6+4. Kauhean malttamaton olen ja toivonkin että kaikki olisi ultrassa hyvin. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:

Oireista sen verran, että närästys kiinnitti huomion ennen kuin tein plussatestin. Samalla myös ihan normiruuat ei kiinnostaisi yhtään. Sellaista orastavaa pientä huonovointisuuttakin on ollut ajoittain, mutta varsinaisesti ei vielä pahoinvointia. Katsellaan, että kuinka tästä alkaisi oireita tulemaan. Kyllähän tämä jännittää tämmöisen hetken tauon jälkeen olla taas raskaana, kun on jo moni juttu unohtunutkin. :tears:
 
Heipsan! Täällä olisi myös yksi syyskuisen odottaja. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes: Tein plussatestin 10.1. ja siihen tuli haalea viiva. Kävin työmatkalla hakemassa kaupasta vielä digitaalisen (ei viikkoja) ja normi clearbluen testin ja tein ne työpaikan vessassa, olipahan sekin kokemus. :Face With Tears Of Joy: Kyllä kaikkiin plussa tuli, ja alkaa pikkuhiljaa siltä näyttämään, että meille olisi tulossa kolmas lapsi syyskuussa. :Smiling Face With Heart Shaped Eyes:
Onnea! Tervetuloa mukaan! :folded: 🧸
 
Ruokarajoitteista: Olen lähdössä ensi viikolla työmatkalle, enkä halua antaa vielä mitään vihiä raskaudestani. Miten ilmoittaisitte ruokarajoitteet järjestäjälle?
 
Mä ehkä uskallan pompata jo tänne, vaikka käyn varmaan viikonloppuna (jos hyvin käy 😊) 'raskaaksi 2024'-ketkuun postaamassa vielä yhdet raskaustestikuvat.

Mä odotan toista lasta, viikot 3+4 tällä hetkellä. Pakko sanoa heti, että on aika epätodellinen fiilis olla raskaana. 😆 Esikoista jouduttiin yrittämään melkein vuosi ja tämä pallero tarttui matkaan jo toisesta yrityskierrosta. ♥️

Miten teillä muilla fiilikset? Onko tullu jo raskausoireita?

Mulla ei tällä hetkellä oo muuta kun lievä väsymys. Raskaustestin teon aikana oli kohtukramppeja, mutta nekin asettui. Ensimmäistä odottaessa alavatsassa tuntui jatkuvasti painetta plussan jälkeen, mutta nyt ei. Vissiin ensimmäinen vauva kiilasi lantionpohjaan sen verran tilaa, että ei paljo ekat viikot tunnu. 😄
 
Ruokarajoitteista: Olen lähdössä ensi viikolla työmatkalle, enkä halua antaa vielä mitään vihiä raskaudestani. Miten ilmoittaisitte ruokarajoitteet järjestäjälle?
Tää on aika paha. 🤔 Ruokarajoitteet koskee niin montaa elintarviketta, että niiden ilmoittaminen ilman raskauden julkistusta on todella hankalaa.

Mistä sinne tulee ruoat? Onko sulla mahdollista olla suoraan ruoan toimittajaan yhteydessä, ja pyytää sieltä suoraan raskaana olevalle sopivaa evästä?

Mä varmaan olisin vaan hiljaa ja toivon, että sopivaa ruokaa olis. 🙈 Reppuun sitte varalta eväät, jos paska tuuri käy ja siellä on jotain tartarpihvejä ja sushia. 🙈🙈😅
 
Moikka! Aivan uutena ja kujalla, mutta täällä ollaan ja ajattelin heti osallistua keskusteluihin parhaani mukaan 😊
Rv 3+6 ja tänään varasin noin kuukauden päähän ekan neuvolan. Varhaisultra kiinnostelis myös😊 toistaiseksi ei muita oireita kun alavatsajomotukset, ja hirrrrveä jännitys 😂❤️
 
Moikka! Aivan uutena ja kujalla, mutta täällä ollaan ja ajattelin heti osallistua keskusteluihin parhaani mukaan 😊
Rv 3+6 ja tänään varasin noin kuukauden päähän ekan neuvolan. Varhaisultra kiinnostelis myös😊 toistaiseksi ei muita oireita kun alavatsajomotukset, ja hirrrrveä jännitys 😂❤️
Tervetuloa!

Mää nii samaistun tuohon hirrrveeseen jännitykseen😂❤️
 
Ruokarajoitteista: Olen lähdössä ensi viikolla työmatkalle, enkä halua antaa vielä mitään vihiä raskaudestani. Miten ilmoittaisitte ruokarajoitteet järjestäjälle?
Nyt on aika paha.. Rajotuksiahan ei ihan älyttömästi oo paitsi kaikki raaka. Voisitko ilmottautua vegaaniksi? Nyt niiku on menossa semmonen elämäntaparemontti ja alotit tälläsen uuden ruokavalion johon ei kuulu tietyt ruoka-aineet. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :tears:
 
Nyt on aika paha.. Rajotuksiahan ei ihan älyttömästi oo paitsi kaikki raaka. Voisitko ilmottautua vegaaniksi? Nyt niiku on menossa semmonen elämäntaparemontti ja alotit tälläsen uuden ruokavalion johon ei kuulu tietyt ruoka-aineet. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :tears:
Tai siis onhan noita muitaki mut matkaa ajatellen. Tuskin nyt siellä pelkkiä siemeniä ja raakamaitoa tarjotaan... :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Tää on aika paha. 🤔 Ruokarajoitteet koskee niin montaa elintarviketta, että niiden ilmoittaminen ilman raskauden julkistusta on todella hankalaa.

Mistä sinne tulee ruoat? Onko sulla mahdollista olla suoraan ruoan toimittajaan yhteydessä, ja pyytää sieltä suoraan raskaana olevalle sopivaa evästä?

Mä varmaan olisin vaan hiljaa ja toivon, että sopivaa ruokaa olis. 🙈 Reppuun sitte varalta eväät, jos paska tuuri käy ja siellä on jotain tartarpihvejä ja sushia. 🙈🙈😅
Ruoat tulee hotellin ravintolasta ja on ainakin osittain buffasta 🤔 Varmaan sieltä löytyy jotain sopivaa ja sit tosiaan paljon eväitä mukaan, siltä varalta että jää nälkä 😅
 
Nyt on aika paha.. Rajotuksiahan ei ihan älyttömästi oo paitsi kaikki raaka. Voisitko ilmottautua vegaaniksi? Nyt niiku on menossa semmonen elämäntaparemontti ja alotit tälläsen uuden ruokavalion johon ei kuulu tietyt ruoka-aineet. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: :tears:
Tätä itseasiassa itekki mietin ratkaisuksi! 😂 Ilmoitin nyt vaan, että ei raakaa tai alikypsää lihaa/kalaa, siinä voi vielä vedota nirsouteen… sit vaan jätän syömättä, jos on jotain muuta kiellettyä.
 
Ruoat tulee hotellin ravintolasta ja on ainakin osittain buffasta 🤔 Varmaan sieltä löytyy jotain sopivaa ja sit tosiaan paljon eväitä mukaan, siltä varalta että jää nälkä 😅
Tuo buffa kuulostaa hyvältä, pääset ite valkkaamaan evästä eikä tartte selitellä kenellekään. 👍
 
Mäkin pomppaa tänne vaikka vähän epärealistiselta tuntuukin🥰
Nyt 4+4. En oo vielä varannut alkiraskauden ultraa. Pelottaa se ultra ihan hitosti kun viime kerralla kaikki ei ollut hyvin.
Onnittelut plussasta ja tervetuloa! :red-heart: Toivotaan, että tällä kertaa on parempia uutisia ultrassa. :red-heart:
 
Onnittelut plussasta ja tervetuloa! :red-heart: Toivotaan, että tällä kertaa on parempia uutisia ultrassa. :red-heart:
Joo, meillä viimeksi alkio vastasi kokoa täysin mutta sikiöpussi oli liian pieni. Uusinta ultrassa edelleen alkio kasvoi ja vastasi viikkoja mutta sikiöpussi noin 2 viikkoa jäljessä. Sitten 8+2 meni kesken, olin kyllä jo viikolta 6+ vuotanut verta pikkuhiljaa lisääntyen mutta ultrassa pikkuinen oli kuiteskin elossa.
 
Kirjoittelenpa minäkin lopulta tänne jo useamman viikon tämän osaston keskusteluja ruudun takaa lueskelleena. :No Evil Monkey: Täällä menossa nyt 6+4, ensimmäisen plussan tein testiin uudenvuoden aatonaattona (dpo 12). Hieman epätodelliselle tuntuu täälläkin edelleen koko homma, etenkin kun raskausoireita ei oikeastaan ole lukuun ottamatta rintojen lievää aristusta / kasvamista. Onko muilla näillä viikoilla olevilla jo vahvemmat oireet? Varhaisultra olisi edessä onneksi jo ensi maanantaina, josko sen jälkeen vahvistuisi vähän usko, että pikkuinen oikeasti olisi kyydissä... :Slightly Smiling Face:
 
Tätä itseasiassa itekki mietin ratkaisuksi! 😂 Ilmoitin nyt vaan, että ei raakaa tai alikypsää lihaa/kalaa, siinä voi vielä vedota nirsouteen… sit vaan jätän syömättä, jos on jotain muuta kiellettyä.
Tämä varmaan oikein hyvä! :Ok Hand Sign: Itsehän en etukäteen ilmoittanut mitään, vaan luotin siiten, että on hyvin epätodennäköistä, että tarjolla olisi pelkästään sushia ja maksaruokia, muiden kanssa pystyy tasapainottelemaan, kun vähän katsoo, mitä lautaselle ottaa. :tears: Meilläkin oli pääasisassa buffaruaat, ja hyvin löytyi syötävää joka aterialta. :thumbs-up:
 
Josko sitä koettaisi aktivoitua täällä. Plussa siis toissapäivänä, eilen selkeämpi joskin vielä vaalea ja huomenna testaan varmaan vielä kerran. Laskeskelin, että kuukautisista ois 4+6, mutta hedelmöitysajankohdan perusteella on luultavasti vähemmän, 4+4 tai jopa 4+3. Ovulaatiota en ole koskaan testaillut, mutta oon jo aiemmin tullut siihen tulokseen että luteaali on lyhyt.

Mielenkiinnolla odottelen, mitä tästä on tulossa. Jos päästään eteenpäin, varhaisultra kertoo varmaan enemmän.
 
Takaisin
Top