Yleinen keskustelu

Ihan normisti on hareastettu seksiä läpi raskauasajan, kun ei ole ollut raskauksissa mitään erityistä, ja ei ole tää S keino koskaan mulla käynnistänyt synnytystä.

Huh huh nyt kyllä väsyttää ajatus pitkästä odotusajasta. Kaks nuorinta on syntynyt viikoilla 41+1 ja 41+2...
 
Mistä näkee että onnlittymä siihen salaiseen ryhmään? Tänään kaiketi munkin pitäisi päästä sinne puolelle.
 
Kaikki sympatia pahoinvoiville! 💛

Mulla on kans kestokrapula, mutta toistaiseksi ihan hallittavissa. Muistelin juuri kuopuksen odotusaikaan kun piti käydä töissä siinä pahimmassakin olotilassa. Yökin parkkiksilla ja jouduin pysähtelemään matkalla. Hyi. Nyt onneksi paluu töihin vasta maaliskuussa, toivottavasti sillon jo parempi olo 😅
 
Jaa-a, pitäis kai tässä vissiin neuvolaankin jossain vaiheessa uskaltautua soittamaan 🤔 Ootteko te soittaneet heti vai mitenkä?
 
mun piti tänään mutta en tietenkään muistanut soittaa puhelinajalla 😬 huomenna sitten..
 
Mä soitin neuvolaan tänään, sain ajan kun on viikot 10+1 ja käyn samalla kertaa verikokeessa seulontoja varten. Ei haittaa että meni sinne asti, oikeasti mielenkiintoisemmat käynnit tässä raskaudessa on ultrat. Ekassa raskaudessa oli kiva käydä, mutta nyt kun ei enää samalla tavalla ole uutta, niin riittää harvemmat käynnit. Lisäksi meidän paikkakunnalla ei enää edes ole äitiysneuvolaa, vaan täytyy ajella 30 min naapurikuntaan.
 
Mie soitin neuvolaan heti ja eka aika on 7.2 ja sillon on rv 8+2. Miulla on tot verenpaineongelmaa ni sen takia oli pakko soittaa heti! Sain jo ekan ajan äitiyspolillekin😅 Luulen että seuranta tulee olemaan aika tiivistä tän raskauden aikana.
 
En ole vielä soittanu neuvolaan, soittelen varmaan joskus rv8-9 aikoihin jos ei tule mitään pakottavaa tarvetta soittaa aikasemmin. Teratologiseen tietopalveluun mun on tarkotus soittaa keskiviikkona.. En kerenny tänään enkä huomenna.
 
Nii ja perjantaina unohin soittaa sinne tratologiseen.... Mietin kovasti että soitan sinne mutta sitte unohin.... . :Grimacing Face: :rolling:
 
Mistä näkee että onnlittymä siihen salaiseen ryhmään? Tänään kaiketi munkin pitäisi päästä sinne puolelle.
Sulle tulee ylläpidolta viesti. Ja sitte jos sut on lisätty ni se näkyy tossa syyskuiset 2024 leikkinurkan alapuolella

Edit lisäys: Mä pääsin tänää sinne ryhmään!!! En tiiä hehkutinko jo sitä jonnekki tänne... kiire päivä ollu :rolling:
 
Voi voi, ei paljoo viime yönä tullu nukuttuu ku jännitti nii paljo🥹😂 jospa ens yönä uni maistuis
 
Sulle tulee ylläpidolta viesti. Ja sitte jos sut on lisätty ni se näkyy tossa syyskuiset 2024 leikkinurkan alapuolella

Edit lisäys: Mä pääsin tänää sinne ryhmään!!! En tiiä hehkutinko jo sitä jonnekki tänne... kiire päivä ollu :rolling:
Juu pääsin ja kirjoittelin jo 😂
 
Takaisin
Top