Yleinen keskustelu

Kolme päivää sitten plussa ja tuskin enää testaan, kun tänään meni viimeinen testi 😄
 
Mun varma pakko viel testaa miten käy. Alko vähä huolestuttaa tuo vuoto mut eihän se nyt ole ku tommosta vaaleenpunasta vähän. Katon vahvistuuko viivat.
 
Ottakaa muuten rauhallisesti makkarin puolella. Mua vähä ahdistaa ku nyt en tiiä mistä johtuu. XD
 
Mä tein 2.1. ekan positiivisen. 31.12. oli testi vielä negatiivinen. Huomenna ajattelin tehdä vielä semmosen digitestin ja sit loppuu testailu. Musta tuntuu ettei mulla ole ees mitään oireita, että oonkohan ees raskaana.. 🙄
 
Hei vaan kaikki! Uskottava se on, tänään tein positiivisen digitestin ja raskaana ollaan (tänään 4+1). 🥰 Meillä on taustalla vuosien lapsettomuus ja epäonnistuneet lapsettomuushoidot, joiden jälkeen tulinkin yllättäen luomusti raskaaksi ja sain pari vuotta sitten ihanan esikoisemme. Vähän nyt tuntuu siltä kuin salama olisi osunut samaan paikkaan kaksi kertaa 😅🙏❤️
 
Candy86, onnea ja kiva kun osallistut keskusteluun!

Täällä illalla maha jomottaa ja kipu säteilee reisiin. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Samanlaista on ollut oikeastaan noin viikon verran iltaisin. Kyljellää ei pysty olemaan ollenkaan, selin ja jalat koukussa on paras asento katsoa esim. Telkkua. Onko muilla vastaavaa?
 
Hei vaan kaikki! Uskottava se on, tänään tein positiivisen digitestin ja raskaana ollaan (tänään 4+1). 🥰 Meillä on taustalla vuosien lapsettomuus ja epäonnistuneet lapsettomuushoidot, joiden jälkeen tulinkin yllättäen luomusti raskaaksi ja sain pari vuotta sitten ihanan esikoisemme. Vähän nyt tuntuu siltä kuin salama olisi osunut samaan paikkaan kaksi kertaa 😅🙏❤️
Ihanaa, onnea tuhannesti ❤️
 
Oletteko miettineet kotidoppleria hankkia? Mä pohdin vielä jos ostais 🙃 Apua tuntui ihan siltä että oon jo kysynyt tän, noooo, mutta vastatkaa vaan uusiksi nyt kun vielä lisää porukkaa tullut 🥰
 
Oletteko miettineet kotidoppleria hankkia? Mä pohdin vielä jos ostais 🙃 Apua tuntui ihan siltä että oon jo kysynyt tän, noooo, mutta vastatkaa vaan uusiksi nyt kun vielä lisää porukkaa tullut 🥰
Mä itseasiassa olin varma, että mulla on tallessa se.. Mutta eilen just mietin, että taisin ehkä myydä sen pois, en oo varma 🤣🤣🤣🤣 mut jos ei oo tallessa, en osta.
 
Teen varmaan tänään testin, että onko vahvistunut.

Ainakin herään nykyään joka aamu 6 aikaan kamalaan pissahätään. Ja unet on muuttunut kummallisiksi.
 
Candy86, onnea ja kiva kun osallistut keskusteluun!

Täällä illalla maha jomottaa ja kipu säteilee reisiin. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Samanlaista on ollut oikeastaan noin viikon verran iltaisin. Kyljellää ei pysty olemaan ollenkaan, selin ja jalat koukussa on paras asento katsoa esim. Telkkua. Onko muilla vastaavaa?
Mulla oli viimeksi alkuraskaudessa tosi voimakasta jomottavaa alavatsakipua, joka säteili selkään. Nytkin jomottelee, mutta ei ainakaan vielä yhtä voimakkaasti Tsemppiä, toivottavasti pian helpottaa!
 
Candy86, onnea ja kiva kun osallistut keskusteluun!

Täällä illalla maha jomottaa ja kipu säteilee reisiin. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa. Samanlaista on ollut oikeastaan noin viikon verran iltaisin. Kyljellää ei pysty olemaan ollenkaan, selin ja jalat koukussa on paras asento katsoa esim. Telkkua. Onko muilla vastaavaa?
Mullakin on ollut erilaisia jomotuksia ja kiristelyjä alavatsalla, mutta kipuilu ei ole ollut kovin voimakasta tai jatkuvaa, joten olen pistänyt vielä normaalien tuntemusten piikkiin. Tämä aiheuttaa kuitenkin epämukavuutta, ja esim eilen nukkumaan mennessä pyörin sängyssä jonkin aikaa, kun tuntui, ettei mikään asento ollut hyvä. Toivotaan ettei ole mitään vakavaa kummallakaan! :Person With Folded Hands:
 
Laitoin pyyntöä salaiseen ryhmään! :) Huomenna ehkä pääsee sinne höpöttää!
Mun tarvii aktivoitua myös näissä keskusteluissa, että pääsis sinne. On vaan jotenkin niin aikaista vielä, että en oikeen ole uskaltanut. Toivottavasti kaikilla menee kaikki hyvin, plussat vahvistuu ja saadaan omat pikku kääryleet syliimme terveinä syyskuussa tai niillä main 🥰.
 
Takaisin
Top