Jep, kai se on.Eikös se ole ihan keskivertotulos 4+0 aikaan, ihan aikataulussa etenet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jep, kai se on.Eikös se ole ihan keskivertotulos 4+0 aikaan, ihan aikataulussa etenet.
On se, mulla oli 3+6 50,9Kävin eilen (4+0) verikokeessa ja tulos oli 84,3 onko teidänkin mielestä hyvä tulos?
Taustalla kesältä kohdunulkoinen raskaus ja kauheesti pelottaa sen uusiutuminen.
Minun vakiterkka ultraa ekalla kerralla, jotta saadaan laskettu aika osumaan oikein. Se on pieni neuvola joka on saanut muualta vanhan ultran käyttöönsä, ja mun täti osaa just ja just sen verran käyttää sitä et löytää vauvan alun ja osaa kartoittaa sen iän. Näin meillä osuu lasketut paremmin kohdilleen, minulla kun on yleensä vähän myöhäinen ovulaatio ollut. Nytkin mietin et milloin laittaisin hänelle viestiä. Parashan olisi jos sydämen syke olisi viikkojen puolesta mahdollista nähdä, niiden olemassaolo tai olemattomuus on aika hyvä indikaattori. Sen verran piti luntata Vauvan odotus -vihkosta että 6rvk olis mahdollista nähdä sydämen syke. Eli eipä tässä 3+5 ole vielä mikään kiire laittaa viestiä terkalle. Ehkä sitten ens viikolla, jos viivat tummuvat tasaisesti ja oireet jatkuvat. Hirvittää vähän kun alussa menee niin helposti kesken raskaus, että haluaisi olla varma asiastaan ennen ku alkaa varailemaan aikoja. Jospa varmuus kasvaisi siihen kun alkaa dopplerilla kuulumaan jotain. Ei vain muista et millä viikoilla sekin viimeki tapahtui... 8vrk? Miksihän noi ei jää mieleen.
Tämähän olisi minulle kuudes lapsi, ja varmaan se iltatähteni. Ikää on sen verran että hyvä jos tämän saan. Nuorimmaiseni on nyt 1,5-vuotias ja sisaruksia onkin sitten syntynyt joka toinen vuosi. Tässä onkin haasteena tämä leikki-ikäisten sisaruksien hoito samalla kun itse koomailee väsyneenä. Onneksi minulla on apukäsiäkin, esikoinen on jo reipas 9. -luokkalainen.![]()
Itse kävin Puhdin kautta 58€ (ottavat kokeet Mehiläisen labroissa)Mä en millään meinaa saada semmosta oikein kunnon punaista viivaa, kun ensin herään keskellä yötä itse pissalle, ja sitten kun lapsi herää ja kömpii aamuyöllä viereen, niin on pakko käydä taas vessassaEli koskaan se virtsa ei ehdi olemaan riittävän kauan rakossa
On se viiva vahvistunut, mutta mietin jo että pitäiskö käydä mittaamassa hcg-arvo, kuinkakohan kallista se yksityisellä on?
No, mielenrauhasta oon kyl valmis maksamaan aika paljonkin.
![]()
Kuulemma kaikki ei saa koskaan tasavahvoja viivojaMä en millään meinaa saada semmosta oikein kunnon punaista viivaa, kun ensin herään keskellä yötä itse pissalle, ja sitten kun lapsi herää ja kömpii aamuyöllä viereen, niin on pakko käydä taas vessassaEli koskaan se virtsa ei ehdi olemaan riittävän kauan rakossa
On se viiva vahvistunut, mutta mietin jo että pitäiskö käydä mittaamassa hcg-arvo, kuinkakohan kallista se yksityisellä on?
No, mielenrauhasta oon kyl valmis maksamaan aika paljonkin.
![]()
Mä kävin kans puhdin kautta.Itse kävin Puhdin kautta 58€ (ottavat kokeet Mehiläisen labroissa)
Tervetuloa. Mulla kans 3 kierrosta tärppäsi kohdunulkoisen jälkeen.Heippa, liityn seuraan!
Meillä on esikoinen 6/22 ja nyt tärppäsi 3. kierrosta tämä toukokuinen.Vielä en ole neuvolaan tai mihinkään ilmoitellut. Laskurista katselin että nyt taitaisi olla jotakuinkin 3+6.
TämäLohdullista lukea että täällä on muitakin vähä oireisia. Eihän se ole mahdollista että näin iso joukko olisi muuten vaan kaikki valeraskaana