Tämä kävi mielessä, tein uuden ketjun aiheeseen liittyenPitäiskö tehdä oma ketju varhaisultrille ja listata sinne koska kenelläkin on ultra ja sitten ultrakuulumiset myös sinne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämä kävi mielessä, tein uuden ketjun aiheeseen liittyenPitäiskö tehdä oma ketju varhaisultrille ja listata sinne koska kenelläkin on ultra ja sitten ultrakuulumiset myös sinne?
Mulla on neuvola-aika jo varattuna, 19.9. menen ensimmäiselle käynnille ja siihen tuntuu olevan ikuisuus!Munkin on tullut jonkin verran testailtua Lauantaista asti päivittäin ja ajattelin jatkaa perjantain viralliseen testipäivään asti Katsotaan, riittääkö viikkodigi ja verikoe taltuttamaan testihimon vai jatkuuko testailu vielä ensi viikolla
Ootteko te jo soittaneet neuvolaan?
Olisin niin onnellinen JOS lämmöt ei olisi noussut, tää jäätävä ”tuun kipeeks” pöhnä ei oo kivaaMä varasin neuvolan koska halusin soitella neuvolaan paniikkipuhelua siitä että mun lämmöt ei oo noussut
Niin samalla sitten varasin sen. Tai oikeestaan sen verukkeella soitin sen paniikkipuhelun. En olis sitä kyllä halunnut muuten näin varhaisessa vaiheessa varata koska viime kerralla se piti perua sitten.
Eihän se kivaa ole.Olisin niin onnellinen JOS lämmöt ei olisi noussut, tää jäätävä ”tuun kipeeks” pöhnä ei oo kivaa
Anteeksi, jos viesti vaikutti tahdittomalta, se ei ollut tarkoitus. Toivotaan, että kannat turhaa huolta ja kaikki menisi nyt hyvinEihän se kivaa ole.
Mut viimeks se lämpöjen varhainen lasku tarkoitti mulla keskenmenoa niin sen takia ihan mielelläni ottaisin sen olon enkä osaa oikein onnellinen siitä lämmöttömyydestä olla.
Ei hätää!Anteeksi, jos viesti vaikutti tahdittomalta, se ei ollut tarkoitus. Toivotaan, että kannat turhaa huolta ja kaikki menisi nyt hyvin