Mä kävin kans täällä jo viime viikolla kurkkimassa, oisko joku aloittanut keskustelua

Tää ois meidän toinen, ja todella toivon että pysyy matkassa loppuun asti!

Oireet alkoi varmaan jo aika pian hedelmöityksestä(?): rinnat hieman turvonneet, semmoinen aavistus pahoinvoinnista etenkin jos ei syö, alavatsa niin turvonnut ettei normifarkut mahdu päälle, lieviä selkäkipuja ja herkkä vatsan seutu, ja jotenkin muutenkin raskaana oleva olo.

Aloin testailemaan viime viikon alussa, jolloin tuli niin haaleita viivoja, että vaati aikamoista tihrustamista ja kääntelyä, että niistä mitään näki

Clearblue antoi viime pe 1-2 viikkoa, jonka sit uskalsin jo miehellekin näyttää

Nyt pitäis vähän rauhoittua tuon testailun suhteen, oon varmaan joka aamu (ja välillä illallakin) tehnyt liuskatestin ja kovasti tarkkailen vahvistuuko se viiva.

No kyllähän se pikkuhiljaa selkeämpi on, mut odottelen vielä semmoista vahvaa punaista - sit voi ehkä rauhoittua hieman
Esikoinen tuli aika yllärinä, kun päättelin olevani raskaana vasta suht pahan pahoinvoinnin seurauksena, joka sitten päätyikin hyperemeesiksi. Kun plussasin oli viikkoja jo ihan reilusti kasassa, ja varmaan viikko plussasta olinkin jo tiputuksessa. Olen tähän asti pelännyt eniten hyperin uusiutumista, mutta nyt toisaalta odotan selkeää ja voimakkaampaa pahoinvointia, ja olisin huolissani jos kunnon pahoinvointia ei tulisikaan.

Enkä millään malttais odottaa ultraa