Miehelle olen kertonut, en muille. Painaa niin kovin se edellinen keskenmeno vielä mieltä että en uskalla puhua ennen "turvallisia viikkoja".Oletteko muuten kertoneet jo raskaudesta lähipiirille..ystäville..? Millaista reagointia on tullut?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Miehelle olen kertonut, en muille. Painaa niin kovin se edellinen keskenmeno vielä mieltä että en uskalla puhua ennen "turvallisia viikkoja".Oletteko muuten kertoneet jo raskaudesta lähipiirille..ystäville..? Millaista reagointia on tullut?![]()

Tai no, kaikki jotka tietävät meidän yrittäneen lasta saivat tietää heti kun plussasin.
Mä viime yönä synnytin!Vihdoin saanu öisin nukuttua ja nukunkin tosi makoisastimutta unet on ihan outoja! Ei niinkään painajaisia, mut sekavia ja ihmeellisiä, jopa surullisia. Oon heränny aamulla siihen ku kyyneleet vaan valuu poskea pitkin. Muistan unista jotain ja niissä ei ole mitään järkeä.
![]()
Tervetuloa huuhtomaan kultaa tänne Lappiin!Liityn omituisten unien joukkoon. Näin viime yönä unta, että olin kullanhuuhtoja Lapissa.![]()
Käyttekö te saunassa normaalisti? Jostain lukenut, että ei kannattaisi käydä ja jossain sitten sanotaan, että voi käydä. Mites te muut? Ja mitenkä kylmäaltaat. Voiko niissä käydä pulahtamassa?![]()
Sama homma täällä; saunon ihan normaalistiKäyttekö te saunassa normaalisti? Jostain lukenut, että ei kannattaisi käydä ja jossain sitten sanotaan, että voi käydä. Mites te muut? Ja mitenkä kylmäaltaat. Voiko niissä käydä pulahtamassa?![]()

Täällä valitettavasti alkoi runsas vuoto kipujen kera (5+2), eli valitettavasti taisi olla tuulimuna.Jättäydyin siis pois tästä ryhmästä. Tsemppiä kovasti teille kaikille jatkoon!
Millanen kohtuanomalia sulla on? Mullakin nimittäin on, iso kohdunsuulle asti ulottuva väliseinä, joka jakaa kohdun kahteen osaan, ja mulla takana 3 onnistunutta raskautta (+1 km ennen esikoista). On aiheuttanut raskauksissa lähinnä sen, että kaikki lapset istuneet perätilassa alusta loppuunPuuh! Luin nää kaikki viestit. Hirveesti hyvää juttua ollu. Mä en ole uskaltanut vieläkään oikein suunnitella mitään! Keskenmeno tuli keväällä ja nyt rv 5+1. Varasin 7+0 päivälle varhaisultran, koska haluan tietää, että on toivoa. Sitten ehkä osaan ottaa rennommin. Kai sen olis voinut aikaisemminkin jo varata, mutta mennään tällä.
Mullakin pissa ollut keltaista, ei normaalisti ole tuollaista. Pitää kans yrittää sit juoda enemmän vettä. Väsymys alla painaa ja päiväunia kaipailen…
Kerroin lähimmille kavereille (6kpl) ja omalle äidille. Sain tosi hyvän vastaanoton ja kaikki kaverit tietää, että halutaan lasta ja ollaan yritetty noin 1v4kk ja yks km takana. Ja siis ikää 39 ja eka lapsi… ja kohtuanomalia. Jännittävää.