Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Olen pahoillaniMinä poistun tästä ryhmästä.. tein 2 eri merkkistä testiä ja viiva haalistunut lähes olemattattomiin..
Toivon teille kaikille ihanaa ja hyvää raskausaikaa![]()
Voi ei! Tsemppiä paljon!!Minä poistun tästä ryhmästä.. tein 2 eri merkkistä testiä ja viiva haalistunut lähes olemattattomiin..
Toivon teille kaikille ihanaa ja hyvää raskausaikaa![]()
Minäkin toivoin pienempää ikäeroa, mutta mies jarrutteli. Olimme vielä opiskelijoita, kun saimme esikoisen. Sitten piti valmistua, saada vakituinen työpaikka ja ostaa taloNyt olen kertonut yhdelle ystävälle.
Meillä ei kyllä kukaan ylläty uutisesta, kun edellinen keskenmennyt raskaus oli jo niin pitkällä, että olimme kertoneet siitä melkein kaikille. Sitä ennen ei kyllä ollut kukaan kysellyt pitkään aikaan, kun esikoisen raskaudesta alkaa olla jo sen verran aikaa. Ei pitänyt tulla näin paljon ikäeroa, mutta minkäs teet.![]()
Mulla vähän sama, löytyy vaikka mitä varusteita mutta vauvaa vielä hetki odoteltava. Pinnasänky ja syöttötuolikin on maalattavana. Keväällä vähän panikoin kun maalaustyö meni pieleen ja valmistuu vasta nyt syksyllä, mutta nythän se on ihan hyvä aikataulu.Meiltähän siis löytyy melkein kaikki jo valmiina vaikka esikoisesta kyse, koska tän 1,5 vuotta mitä ollaan yritetty niin ollaan aina keräilty kun ollaan saatu edullisesti tai tutuilta käytettynä. Meiltä siis löytyy varusteet mutta vauva puuttuu![]()
Minkä väriseksi maalasitte pinnasängyn ja syöttötuolin?Mulla vähän sama, löytyy vaikka mitä varusteita mutta vauvaa vielä hetki odoteltava. Pinnasänky ja syöttötuolikin on maalattavana. Keväällä vähän panikoin kun maalaustyö meni pieleen ja valmistuu vasta nyt syksyllä, mutta nythän se on ihan hyvä aikataulu.
Kun ekan kerran plussasin niin sain ystävältä vaunut, turvakaukalon ja sitterin.. Kun niille päin aiemmin luovutin kaikenlaista puutarhakamaa.
Jospa vihdoin saisi käyttöön![]()
Mites muut, kaipaatteko värillisiä kalusteita lastenhuoneeseen?Minkä väriseksi maalasitte pinnasängyn ja syöttötuolin?
Meillä oli esikoisella 7 vuotiaaksi asti Kidset kalusteet, jotka oli valkokeltaiset. Olen tykännyt ihan älyttömästi kirkkaasta lastenhuoneesta. Mutta nyt jotenkin kyllästyin ja haluaisin kalusteet valkoisena. Tekstiileillä sitten saisi eri värejäMites muut, kaipaatteko värillisiä kalusteita lastenhuoneeseen?