Yleinen keskustelu

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Täällä voitte keskustella kaikesta mieleen juolahtavasta. 😊 Voi liittyä tai olla liittymättä odotukseen!

Ps. Aloitin teille kokeiluna alkuun vain muutaman ketjun (edellisten kuiden ryhmissä oli heti alkuun useampi). Aloittakaa itse lisää ihan mistä haluatte keskustella! 😊 Tulen aloittamaan tulevien viikkojen aikana teille lisää ketjuja - paitsi jos olette aloittaneet itse aiheista, joista aloittaisin. Tarkoitukseni ei ole luoda päällekkäisiä keskusteluja.
 
Täällä ollaan! Jos hyvin käy, meille tämä olisi viides lapsi. Huhtikuussa oli yksi keskenmeno rv 8+ jotain, mutta nyt on toiveikkaampi olo ja oireetkin voimakkaampia heti alkuun. Toivotaan että tämä menee hyvin! Ekaa kertaa olen näin ekojen joukossa mitä tulee kuukauden laskettuun aikaan, tosin omiin synnytyksiini pohjautuen luulen, että syntyy jo maaliskuun lopulla.
 
Rohkea rokan syö, joten liitynpä saman tien keskusteluun. Nyt on vasta dpo10 ja taustalla on kolme keskenmenoa, mutta toisaalta tiedän omasta kokemuksestakin, että mitä vain voi tapahtua myös "turvallisilla" viikoilla. Ainakin toistaiseksi olen raskaana, ja se on tärkeintä. 😊

Tähän raskauteen otetaan kaikki keinot käyttöön, ja siksi aloitan heti alkuun hepariinin, jota pitää pistää koko raskauden ajan. Hepariinit käyn hankkimassa heti maanantaina, kunhan pääsen lääkäriin. Pelottaa kyllä aika paljon näin piikkikammoisena se pistäminen, mutta mitä sitä ei tekisi vauvansa eteen. 😬
 
Heipat 🌸
Iloinen ja onnellinen mutta samalla myös peloissani ja jännittynyt 😬
Vuosi sitten mulla leikattiin kornu raskaus tähystyksenä, jonka vuoksi arpi kohdussa tekee tästä riskiraskauden.
Tänään tosiaan tein vasta testin, viikkoja pitäisi olla 4+0. Huomenna soittelen naistenpolille aikaa varhaisultraan. Haluavat heti alusta katsoa että on pikkuinen tällä kertaa kiinnittynyt oikeaan paikkaan 🙏❤️
Toivotaan parasta ❤️
Voi kun saisi tämän pienen terveenä syliin asti 🙏❤️
 
Siirryn varovasti tälle puolelle tuolta yrityspuolelta, vaikka vielä epäuskoiset fiilikset, ja pelko että menkat alkaa ajallaan viikonloppuna. Esikoista yrittäessä yritystaival kesti 1,5 vuotta, joten on tosi epäuskoiset fiilikset että nyt tärppäsi jo yk 2. Mutta tämän aamun testi sen verran selvä plussa, että ainakin toistaiseksi raskaana ollaan. Nyt vasta dpo 10/ rv 3+3?
 
Tervetuloa kaikki uudet!

Hepariinin pistäminen on mennyt yllättävän hyvin. Piikkikammosta huolimatta olen saanut jo kahtena päivänä pistettyä, ja eilen laskin vain kolmeen ja pistin ilman sen kummempia epäröintejä. 💪Itse pistäminen on itse asiassa se vähemmän kamala osuus. Hepariini nimittäin kirvelee aika ikävästi. 😬 Mutta kyllä tästä selviää. 😊
 
Tervetuloa uusille 😍 toivotaan paljon huhtikuun vauvoja!

Tsemppiä pistämiseen @Jadine !

Mä jo eilen nappasin kaupasta mukaan kerän merinolankaa. Sain pienen myssyn tehtyä. Samasta langasta vois tehdä ainakin pienet villahousut ☺️
 
Heipä hei!

Tänään plussattu 🥰

Allekirjoituksestani näkyykin meidän lapsi/lapsettomuus taipaleemme. Nyt masussa on kasvamassa maailman tärkein ja ihanin lahja mitä ikinä voitaisiin saada 💕

Mulla on sektio tausta, niin jos loppuun saakka raskaudessa päästään niin lapsukainen syntynee maaliskuun lopussa ❤️
 
Paljon onnea plussasta ja tervetuloa tänne puolelle, @Sanu80! ❤️ Olen seuraillut vähän tuota IVF-ketjua myös, ja aina on erityisen ihanaa, kun sieltä tulee plussia. 😊
 
Heipäheii! Meillä on yritystä takan n. 1,5 vuotta vähän epäsäännöllisesti ja siihen aikaan on mahtunut 3 keskenmenoa. Tutkimuksiin ei keretty ja nyt ainakin uskon että tämä 4. olisi tarrannut tiukemmin kiinni. En vielä tiedä mennäänkö varhaisultraan vai ei. Pitää kysyä päästäänkö julkisella puolella sinne, muuten ehkä jätetään välistä. Onnea kaikille odottajille 🥰
 
@Hippopotamus saanko kysyä että onko sulla ovisajankohta tiedossa? Bongasin että meillä on sama laskettuaika mutta viikot näköjään ihan erit 😊
Ei oo tarkkaa tiedossa (fiiliksen mukaan olisi ollut 3.7.), viikot on suoraan mitä Flo-sovellus antaa, ja se vaikuttais laskevan ne jotenkin vähän reilummalla kädellä🤭 Eli oletan että viikot muuttuu kunhan päästään tarkemmin katsomaan, mutta mennään nyt tuolla mitä sovellus antaa😂
 
Ei oo tarkkaa tiedossa (fiiliksen mukaan olisi ollut 3.7.), viikot on suoraan mitä Flo-sovellus antaa, ja se vaikuttais laskevan ne jotenkin vähän reilummalla kädellä🤭 Eli oletan että viikot muuttuu kunhan päästään tarkemmin katsomaan, mutta mennään nyt tuolla mitä sovellus antaa😂
No jos sulla ois ollut ovis silloin niin sithän noi viikot ois oikein mutta mun matikalla saan lasketunajan eri ajankohtaan 😅 koska mun matikalla sitten sun laskettua aika ois 25.3. mut kyllä ne siellä ultrassa sit sen katsoo 😊
 
Miten muilla, onko teillä pissin väri muuttunut raskautumisen myötä? 🤔

Mulla on tosi keltaista.. 😵‍💫 siis ennemmän kuin normaalisti..
 
No jos sulla ois ollut ovis silloin niin sithän noi viikot ois oikein mutta mun matikalla saan lasketunajan eri ajankohtaan 😅 koska mun matikalla sitten sun laskettua aika ois 25.3. mut kyllä ne siellä ultrassa sit sen katsoo 😊
Jep, mäkin äkkiseltään ajattelin tikutuksen jälkeen että tulis maaliskuun lopulle la, mutta sovellus näytti noin🤷‍♀️ Jep, kylläpä ne ultrassa laskee onneksi, ei tarvii itse tietää😂
 
Miten muilla, onko teillä pissin väri muuttunut raskautumisen myötä? 🤔

Mulla on tosi keltaista.. 😵‍💫 siis ennemmän kuin normaalisti..

On! Tosta värin muutoksesta oon aiemmissa raskauksissa huomannut raskauden. Toki vettä kannattaa juoda enemmän, jos tuntuu että väri on kovin voimistunut, kun kuitenkin raskaana sitä vettä tarvitsee enemmän.
 
Takaisin
Top