Yleinen keskustelu

On! Tosta värin muutoksesta oon aiemmissa raskauksissa huomannut raskauden. Toki vettä kannattaa juoda enemmän, jos tuntuu että väri on kovin voimistunut, kun kuitenkin raskaana sitä vettä tarvitsee enemmän.
Juu, pitänee alkaa lipittämään enemmän vettä 🤔 aika vähän tulee juotua, mä oon niin pissaliisa muutenkin 🙈

Oon tän aamun selannut turvakaukaloita. Onhan nyt jo rv 4+1 :tears: No, jospa kuitenkin osto olis ajankohtaista vasta keväämmällä. Mutta hyvähän se on toki miettiä jo etukäteen ja tehdä valintoja.

Oon tän aamun selannut turvakaukaloita. Onhan nyt jo rv 4+1 :tears: No, jospa kuitenkin osto olis ajankohtaista vasta keväämmällä. Mutta hyvähän se on toki miettiä jo etukäteen ja tehdä valintoja.
Meiltähän siis löytyy melkein kaikki jo valmiina vaikka esikoisesta kyse, koska tän 1,5 vuotta mitä ollaan yritetty niin ollaan aina keräilty kun ollaan saatu edullisesti tai tutuilta käytettynä. Meiltä siis löytyy varusteet mutta vauva puuttuu 😂

Oletteko muuten kertoneet jo raskaudesta lähipiirille..ystäville..? Millaista reagointia on tullut? 😊

Minä oon kertonut vaan parille ystävälle, jotka tiesivät yrittämisestä ja kevään km:sta. En ole läheskään kaikille kertonut ja vähän hirvittää vastaanotto, kun kuitenkin jo viides lapsi tulossa eikä meidän lähipiirissä ole tavanomaisia isot perheet 🙈

En ole vielä kertonut kuin miehelle. Kahdelle ystävälle aion kyllä kertoa, kunhan näen heitä livenä. Edellisistä raskauksista lähetin vain kuvan positiivisesta testistä, mutta nyt olisi ihan kiva kertoa livenäkin.

Minä oon kertonut vaan parille ystävälle, jotka tiesivät yrittämisestä ja kevään km:sta. En ole läheskään kaikille kertonut ja vähän hirvittää vastaanotto, kun kuitenkin jo viides lapsi tulossa eikä meidän lähipiirissä ole tavanomaisia isot perheet 🙈

Meillä on neljäs tulossa ja muakin kertominen jännittää, kun jo toisesta lapsesta aikanaan saatiin ilkeitä kommentteja 🤔 Miten ajattelit kertoa? Laitatko isot lapset asialle?

Ehkä jätetään kertomatta kokonaan tietyille ihmisille vaikka ovatkin sukua.

Töissä iso-osa tietää että haaveilen neljännestä joten sinne on sit niskaturvotus uä:n jälkee ihan kiva kertoa ja toki varmaan työkavereiden kanssa tehdään muutama ylimääräinen ultrakin.

Meillä on neljäs tulossa ja muakin kertominen jännittää, kun jo toisesta lapsesta aikanaan saatiin ilkeitä kommentteja 🤔 Miten ajattelit kertoa? Laitatko isot lapset asialle?

Ehkä jätetään kertomatta kokonaan tietyille ihmisille vaikka ovatkin sukua.

Töissä iso-osa tietää että haaveilen neljännestä joten sinne on sit niskaturvotus uä:n jälkee ihan kiva kertoa ja toki varmaan työkavereiden kanssa tehdään muutama ylimääräinen ultrakin.

Onpa tympeää, että oot saanut peräti ilkeitä kommentteja 🙁 ajattelin itse kertoa, mutta en tiedä oikein miten. Varmaan vaan viestillä kerron kun tulee sopiva hetki ja pari hyvää tilaisuutta on ollutkin, mutta en mä ole uskaltanut 🙈 mieluummin sitä suojelee itseään ja jättää kertomatta (ainakin vielä tässä vaiheessa) niille, jotka voi jotain möläyttää.

Mä olen kertonut muutamalle ystävälle ja miehen lisäksi hänen pikkuveljensä tietää kun oli meillä yökylässä silloin kun tein plussatestin. Aateltiin varhaisultran jälkeen kertoa muille lähimmäisille. 😊

Me kerrottiin äidilleni ja anopille. Myös parhaalle ystävälle kerron heti kun taas nähdään. Tällä kertaa haluan olla avoin, jos ikävästi käy niin on läheisiä keille puhua asiasta. Viimeksi kun tuli varhainen km, en ollut kenellekkään raskaudesta puhunut enkä sitten halunnut keskenmenostakaan puhua, vaan käsittelin asian yksin.

Miten muilla, onko teillä pissin väri muuttunut raskautumisen myötä? 🤔

Mulla on tosi keltaista.. 😵‍💫 siis ennemmän kuin normaalisti..
Sama! Muuttui jo vähän ennen plussaa ja on nyt tosi keltaista. Joudun juomaan paljon kun pissattaa usein ja pissa tummuu heti jos ei juo.

Minä poistun tästä ryhmästä.. tein 2 eri merkkistä testiä ja viiva haalistunut lähes olemattattomiin..

Toivon teille kaikille ihanaa ja hyvää raskausaikaa ❤️

Voi ei! Halaus ♥️

Minä poistun tästä ryhmästä.. tein 2 eri merkkistä testiä ja viiva haalistunut lähes olemattattomiin..

Toivon teille kaikille ihanaa ja hyvää raskausaikaa ❤️
Voi ei! Suuret pahoittelut. 💔

Sanu pahoittelut, voimia sinulle ❤️

Takaisin