Yleinen höpinäketju 🥰

Moikka kaikille.
Oon jo jonkin aikaa lueskellut teidän kirjoituksia ja nyt ajattelin minäkin rohkaistua liittymään joukkoon ❤️
n.1,5 vuotta on tätä yritetty ja voi sitä onnea kun vihdoin sain haamujen haamun tikutettua, ja siitä se viiva viime viikon aikana vahvistui 😍 27.pv olisi varhaisultra, joten jotenkin pitäisi sinne asti jaksaa odottaa.
 
Ihana kuulla teidän kokemuksia ja vinkkejä, tosiaan kun ekaa odottaa, niin ei yhtään tiedä mitä odottaa 😅. Ihana että oli tullut useampi lisää tähän ryhmään, kaikille tervetuloa 😍! Kävin torstaina siellä hcg mittauksessa ja se oli silloin 1013, piti käydä lauantaina toisessa, mutta en sit saanukkaan sopivaa aikaa. Kävin tänään päivällä uudelleen, ja tulosten piti tulla tänään mutta eipä vielä tullut, eli sitten varmaan huomenna tulee. Eikös sen pitäisi olla joku 4000 jos kaikki on ookoo?
En ole tämmöisestä hcg mittauksesta kuullutkaan aiemmin. Tai et vois käydä. Käytkö siis huviksesi/mielenkiinnosta vai historiallisista syistä sun mentävä tms?
 
Hei, minäkin hyppään nyt rohkeasti mukaan. Odotan neljättä lasta, takana joulukuussa koettu keskeytynyt keskenmeno. Vielä en edes ole ehtinyt neuvolaan soittaa. Jotenkin keskenmeno taustalla jännittää kovasti, mutta toisaalta on paljon luottavaisempi olo nyt kun keskenmenneessä raskaudessa.
 
@Kaino-Vieno Joo huomasin myös 😍:Sparkles:Pikaista paranemista sulle :red-heart:
Tänne ei pahemmin kuulu mitään erikoista. Sää on vähän kurja, sataa tosi paljon ja on kylmä (ei kyllä niin kylmä kuin Suomessa 😅) niin eilen oltiin koko päivä sisällä. Siivoilin ja laitoin ruokaa sekä yritin viihdyttää esikoista, joka tuntu hyppivän seinille. Parempia kelejä odotellessa, onneks kelien pitäis hieman lämmetä tämän viikon jälkeen. Ensvikkolla ollaankin sit viis päivää kahdestaan, kun mies lähtee työmatkalle. Toivottavasti pahoivointi ei pahenis vielä, nyt vaan tätä närästystä ja tähän vielä auttaa Rennie.
 
katoin kans samaa että kohta avataan. mikä se salanen ryhmä oikeen on tai millanen? Töissä ollu, nyt alko vapaat ja pääsee kotiin nukkumaan. nyt ku on ollu tosi väsyny niin oon kyllä tykänny siitä että teen yötyötä ja vuorot on vähän pidempiä niin on pidemmät vapaat myös, saa otettua enemmän aikaa itelle ja levättyä, keskimäärin mulla on 10 vuoroa kolmessa viikossa ja teen täyttä työaikaa. Hyvillä mielin vapaille ja huilimaan 🥰
 
Täällä alkaisi tämän viikon työputki, koko loppuviikko menee töissä. Eilen illalla iski aika etova olo, toivottavasti ei pahoinvointi ala iltapainotteisesti. Olis aika monta iltavuoroa tiedossa tulevilla viikoilla ja voi olla että tulee pitkiä vuoroja muuten. 🙄

Närästys löytänyt myös tiensä tänne..
 
@ernarna Sinne salaiseen pääsee, kun on kirjoittanut ne 30 viestiä tähän avoimeen osaan Marraskuisia. Sitä osiota ei muut foorumilla vierailevat/rekisteröityneet näe, kuin vaan ne Marraskuiset, jotka sinne päässeet eli voi vapaammin kirjoitella ja tutustua muihin :smiling-eyes:
 
Täällä alkaisi tämän viikon työputki, koko loppuviikko menee töissä. Eilen illalla iski aika etova olo, toivottavasti ei pahoinvointi ala iltapainotteisesti. Olis aika monta iltavuoroa tiedossa tulevilla viikoilla ja voi olla että tulee pitkiä vuoroja muuten. 🙄

Närästys löytänyt myös tiensä tänne..
Mulla on nyt viimeset pari päivää alkanut pahoinvointi nimenomaan iltapainotteisesti. Juuri mietin myös että toivottavasti ei jää säännöllisemmäksi tämä.. Onneksi itse teen päivätöitä, mutta päivisin iskee niin kauhea väsy joskus alkuiltapäivästä että vaikea pysyä hereillä työpäivän loppuun :No Evil Monkey: Muuten viikko alkanut ihan hyvin :smiling-eyes:
 
@Ennan @Ichigo Mulla oli toi pahoinvointi esikoisesta aina iltaisin, piti vaihtaa iltavuorot aamuihin, tosi hämäävä nimi "morning sickness".. Eikös Suomessa kuitenkin tunneta paremmin vaan nimellä raskauspahoinvointi, se on parempi.. 🤔
 
Muokattu viimeksi:
@Däumeline siis mä oon myös tässä miettinyt tuota että ainakin omalla kohdalla tuo "morning sickness" ei ole yhtään kuvaava. Raskauspahoinvointi huomattavasti parempi, koska itselläni tämä kyllä voi osua ihan mihin aikaan päivästä vain. Ja nyt viime päivinä tosiaan pahimpana iltaisin. Aamut melkein helpoimpia.
 
Esikoisen aikana mulla oli aika klassinen aamupahoinvointi. Jos en syönyt makuuasennossa jo jotain niin oksentaminen oli taattu. Loppupäivä meni yleensä ilman pahoinvointia.
Muut raskaudet pahoinvointi on painottunut enemmän päivään/iltaan. Jatkuva napostelu helpottaa yleensä oloa, mutta tää ei oikein töissä onnistu. Mutta raskauspahoinvointi kuvaa kyllä paljon paremmin.
 
Miten viikko on lähtenyt käyntiin? :) Ite olin taas kipeänä viikonloppuna ja alkuviikosta.
Paranemisia! Itsellä alkaa flunssa helpottaa vasta, tulin siis kipeeksi just ennen plussaa. Oon ollut viimeks kipeenä v. 2019, niin oli jo unohtanut, kuinka ärsyttävää se flunssailu onkaan!

Itsellä viikko on käynnistynyt rauhallisesti, tosin eilen tuli ihan aavistuksen haaleaa, rusehtavaa vuotoa. Se kyllä pisti mielen hyvin matalaksi ja itkeskelin aikalailla koko illan puolison kainalossa. Tänään ei oo tullut enää lisää tuota vuotoa, jospa se nyt oli vaan tämmönen säikäytys tähän väliin. 🙏
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top