Yleinen höpinäketju 🥰

Däumeline

Kommentoinnin ninja
Elokuiset 2024
Tässä nyt meille Marraskuisille oma yleinen höpinäketju, ennenkuin päästään yhdessä salaiseen höpisemään :Hugging Face:
Mitä kuuluu, mitkä fiilikset? 🌈
 
No mua ainakin pelottaa tosi paljon, jos tää keskeytyy. Ei oo aikaisempaa keskenmenoa, mutta nuorena tehty abortti
Varhaisultraan vielä pari viikkoa.
 
@SK93 Joo samoin :sad-face: Jotenkin en vielä osaa ajatella olevani raskaana :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Edellisen kierron keskenmenosta on 4viikkoa ja jotenkin uskomaton ajatus, että tässä sitä ollaan taas jännittämässä 🌈 Oireet kyllä kokoajan muistuttamassa, mut pää ei pysy oikeen vielä perässä. Uskon et vähän helpottaa, kuhan pääsen yli 5+ viikkojen.
Esikoisesta ja tuosta edellisestä LA oli kuun loppupuolella ja nyt sitä ollaan täällä ensimmäisten joukossa 😱
 
@Däumeline
Toivotaan, että kaikki sujuu hyvin. Tänään olen itse voinut huonosti. Vatsalla turvotusta, repivä kipu. Mikään asento ei tunnu hyvältä. Vas reisi hieman kipeä koukistaessa.
 
Muokattu viimeksi:
Hyvät fiilikset, mutta kovin vähissä on energiat. Mun puolison ilo on aivan ihanaa katseltavaa. Meillä on uusperhe ja tää lapsi olisi hänelle toinen oma, ja erittäin toivottu. Meillä on ennestään yksi yhteinen lapsi. Perheen kolme vanhempaa lasta (kaikki jo isoja koululaisia!) ovat mun edellisestä liitosta, ja asuvat isällään joka toinen viikko.

Edellisiin odotus- ja vauva-aikoihin liittyy aikamoisia traumoja, joista oon myöhemmin hakeutunu juttelemaan terapiaan. On ollut (ex)puolison alkoholiongelmaa, yksinjäämisen kokemusta, työpaikkakiusaamista, pitkittynyt ja ”pieleen mennyt” synnytys, imetysongelmia, nukkumisongelmia jne.

Toivon tästä korjaavaa kokemusta.
 
Tää alkuraskaus on jotenkin niin kuluttavaa aikaa ; jos ei jomota niin joo tuulimuna, jos jomottaa- niin joo keskenmeno varmaan tulossa. Sit jos ei oo mitään oireita, niin se on epäilyttävää mut jos on liikaa oireita niin sekin on omituista näille viikoille. :Smiling Face With Open Mouth And Closed Eyes:

Tänään aamulla oli kyllä ahdistava turvotus, vaikka muuten on ollut vähän oireisempia päiviä. Ja mäkään en osaa ajatella oikein sitä raskaana oloa, etenkään ennen varhaisultraa kun näkee onko siellä joku. :No Evil Monkey: Tuntuu jotenkin kaukaiselta, vaikka kolmatta kertaa tässä ollaan. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:
 
Tänään on jotenkin ihan älytön väsymys, vitsi miten hitaasti päivät menee, tai siltä tällä hetkellä tuntuu :side_tear: Odotan kyl kovasti kevät- ja kesäsäitä 💐
 
Soitin tänään neuvolaan ja varailtiin aikoja, ja terkkari sai mulle yhden päivän enemmän kuin mitä oon itse laskenut raskauslaskureilla. Viimeiset menkat alkoi 28.1. (oli lauantai) niin mun mielestä nyt (perjantaina) pitäs olla 3+6 ja laskettu aika 4.11. Terkkarin mielestä tänään on 4+0 ja la 3.11. 🤷🏻‍♀️
 
Niin jännää aikaa, ensimmäinen plussa koko 12 yrityskuukauden aikana, ensimmäistä kovasti odotettais, ja fiilikset on että voiko tää oikeesti olla totta! ja paljon kysymyksiä että mitä jos.. Sit mietin että liityinkö liian aikasin tänne jos ei pysykkään kyydissä, mutta toisaalta otan kaiken ilon irti tästä että edes jotain on tapahtunut. Kaikki sormet ja varpaat ristissä ❤️
 
@ernarna Toi on oikea asenne, koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu ja missä vaiheessa niin parempi nauttia kuin elää pelossa 🌈 Mä olin kuukaus sitten siel syyskuisissa, mut ei siinä mitään hävettävää ollut, vaikka sieltä joutuikin poistumaan. Aika monella meni siellä kesken :sad-face: Nyt toivotaan et nää Marraskuiset pysyis kaikilla kyydissä:red-heart:

@Immi Jännä 🤔 Mulla se Fertility Friend app antaa päiväks 6.11, mut kaikkialla muualla 5.11, sillä mennään nyt näin aluks.
 
Mä täällä jo vähän salaa seuraan teidän keskusteluita taustalla, mut en vielä uskalla täysillä hyppää mukaan. Mulla tuntuu viivat vaan hengailevan samalla haamutasolla - ne ei vahvistu eikä katoa. Hyppään heti mukaan kun/jos viiva vahvistuu ☺️ täällä dpo15.

ihailen @ernarna sun ajatuksia että nyt kaikki ilo irti ❤️ yritän tehdä sitä myös! En voinut vastustaa eilen kiusausta poksauttaa 4+0 kun @Däumeline loi ketjun 🙈
 
@Empsu94 Tervetuloa varovasti mukaan ❤️

Ps. Mä en näköjään saa puhelimella reagoitua viesteihin muuten kuin peukulla, vaikka haluaisin laittaa sydämiä ja sateenkaaria! Joten aina kun näette, että Immi on peukuttanu, niin kuvitelkaa se sydämeksi 😁
 
@Immi Mun puhelimessa täytyy painaa pohjaan tota peukkua/Tykkään tekstiä ja sit se antaa vaihtoehdon valita reaktion, itelläki keksiä miten tää toimii :Grinning Face With Smiling Eyes:
 
Voi kiitos teille kannustavista kommenteista ja kiva kuulla myös teidän kaikkien fiiliksiä ja kokemuksia jo heti tästä alkuajasta lähtien, @Adielan kanssa samoja ajatuksia myös täällä! kävä että @Däumeline jouduit poistumaan sieltä, mutta toivotaan tosiaan että kaikilla pysyis kyydissä ja kiva kun @Empsu94 oot mukana ja että @Empsu94 lla viivat vahvistuis! Meillä tosiaan ei oikeestaan mitään tapahtunut vuoteen, huhtikuussa yks haamuakin haamumpi haamu, joka jo heti perään toisessa testissä nega, kaikki muut testit negoja ja vaikka ovista tikuttanut monena kuuna ja sen bongannutkin usein, kierrot kutakuinki normaalit, 27-30 päivien välillä keskimäärin, eikä mitään tapahtunut oviksen bongauksista tai muistakaan huolimatta.. usko rupes loppumaan tän asian suhteen. Ehkä kun kerta toisensa jälkeen tyhjiä tikkuja on kattonu, nii tuntuu niin epäuskoselta olo ja pelko siitä että jotakin kuitenkin käy, mutta samanaikaisesti ihan onnessaan ja tekisi mieli vaan hyppiä ja kiljahdella 😍❤️
 
Mäkin jouduin esikoista odottaessa poistumaan kesäkuisista, kun meni kesken jotenkin sillon oli vähän sillain et " voi kauhee mitä kaikki nyt ajattelee, kun kerkesin tänne jo näin paljon kirjottelemaan" - mut harvapa siinä ajattelee mitään :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Tai ainakaan sillain, että ompa toi nyt nolo kun tuli tänne kirjottelemaan. Km on kuitenkin valitettavan yleisiä, ja meilläkin sillon niissä kesäkuisissa moni joutu poistumaan. Enempi sitä ajattelee miten paljon saa vertaistukea ja juttuseuraa, vaikka sitten kävisikin huonosti. :red-heart:
 
@Adiela nimenomaan, ei tulisi missään nimessä ajatukseenkaan ajatella toisesta että olipas nolo kun kirjotteli. jotenki ite ajattelen että täällä juttelu ja nää ryhmät on just sitä vertaistukea niin hyvässä kuin pahassakin ❤️
 
@Adiela @ernarna Niimpä, tässä ehtii nopeasti kiintymään kanssakirjottelijoihin, et tuntee vaan sympatiaa heitä kohtaan, jotka joutuvat poistumaan :red-heart: Varsinkin, kun raskaushormonit lisääntyy ja tunteet on yhtä vuoristorataa.
 
Oon jo keskiviikosta saakka seuraillut keskusteluja ja nyt uskallan liittyä seuraan, kun toinen digi näytti myös plussaa tänään. Asun pienellä paikkakunnalla, joten mies on saanut roudata raskaustestejä muualta. Täällä heti kiinnitettäis kaupassa tai apteekissa huomiota, jos ostaisin raskaustestin. XD
 
@Valoisa2023 Tervetuloa mukaan, eiköhän pikkuhiljaa ala muutkin Marraskuiset tulemaan piiloistaan :tears: :red-heart: Pienet paikkakunnat on kyllä niin ihania tunnelmaltaan, mutta onhan se kyllä vähän ahdistavaa jos apteekin kassalla olis vastassa naapuri :Grimacing Face: Onko teiltä pitkä matka synnytyssairaalaan?
 
Takaisin
Top