Mä teen työnkin puolesta paljon listoja eli jooOotteko muut innokkaita tekemään asioista listoja? Mitä neuloa vauvalle, hankinnat, vaatteet ym. listoja alkanut jo kertyä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mä teen työnkin puolesta paljon listoja eli jooOotteko muut innokkaita tekemään asioista listoja? Mitä neuloa vauvalle, hankinnat, vaatteet ym. listoja alkanut jo kertyä
No jo taas vuotelee, ei oo kyllä odotukset kovin korkeella jatkosta..
Mä en jaksa sinänsä stressailla muuta kuin et ärsyttää, siis toi et olis jos on ollakseen ja menis jos on mennäkseen, mä oon valmis kumpaan vaan. Toki toivotaan et täällä höpöteltäs vielä marraskuussakin ja sen jälkeen mutta oon realistisesti myös asennoitunut toisinToivottavasti siellä olisi ihan harmitonta. Tuo vuotaminen on henkisesti jotain niin raskasta. Itse manasin monesti että menisi sitten jo kesken, jos on menossa että pääsisin tästä epätietoisuudesta. Sitten kuitenkin yrittää pitää kiinni siitä pienestä toivon rippeestä, että kaikki olisi hyvin.
Mä en jaksa sinänsä stressailla muuta kuin et ärsyttää, siis toi et olis jos on ollakseen ja menis jos on mennäkseen, mä oon valmis kumpaan vaan. Toki toivotaan et täällä höpöteltäs vielä marraskuussakin ja sen jälkeen mutta oon realistisesti myös asennoitunut toisin
Tavataan ystäviä ja sukulaisiaKoitan pitää tätäkin ketjua aktiivisena nyt kun meillä on salainen, niin että uudet marraskuiset saavat viestejä tarpeeksi salaiseen, elikkäs mitäs kuuluu? Onko viikonloppu suunnitelmia?
Eivät tee hcg mittauksia, soitin tänään ja kysyin mutta tota ultraa jonnekin viikon kahen päähän kattelin heiltä@Kurppa. Mä kävin edellisessä raskaudessa Perhe Artessa. On sekä Lahdessa että Malmilla Helsingissä. Käytiin kyllä kurkkimassa sukupuolta, mutta silloin ainakin oli kovin ihanaa ja empaattista hoitoa.
Puhdilla näytti olevan 58e, se taitaa olla halvin HCG-labra Jos en väärin muista niin niihin pysty varaa ajan mehiläisen labrapisteisiin.Tavataan ystäviä ja sukulaisia
Kellään tietoa pkseudulla edullisesti ja hyvästä yksityisestä jolla tälleen kotihoidontuella ja keikkaa tekevällä olis mahdollisuus käydä? Meni niin usko ja maku julkisiin tällä viikolla et kiukuttaa ihan kamalasti.. Terkkari ja neuvola pallottelevat eikä kummallekaan kuulu plus 40v vuoteleva alkuraskaus. Näillä mennään siis viikonloppuun.
KiitosPuhdilla näytti olevan 58e, se taitaa olla halvin HCG-labra Jos en väärin muista niin niihin pysty varaa ajan mehiläisen labrapisteisiin.
Hyvin tiivistetty@Däumeline Ai että miten osuvasti kuvaat tuota ”en tiedä mitä odottaa”-tunnetta. Paljon on keskustelua käyty äidillisten kavereiden kanssa aiheesta ja oon kyllä aina kuunnellut mielenkiinnolla ja ajatellut, että ”tuotahan voisi kokeilla.” Mutta nyt kun on tosi kyseessä tuntuu vain että kaikki lipuu omalla painollaan eikä mitään selkeitä mielipiteitä ole. Kun eihän voi tietää. Tässä hetkessä on siis tuntunut parhaimmalta vaan elää yksi hetki kerrallaan. Päätettävien asioiden määrä tuntuu melko pakahduttavalta.
Ja kiitos teille kaikille ketkä jaatte jo omia aiempia kokemuksia. Huomaan ettei se lisää omaa ahdistusta vaan nimenomaan joustavuutta ja virtaavutta tulevaan. Kun ei voi ikinä tietää, niin on tärkeää kuulla kaikenlaisia kokemuksia.
Meitä ensisynnyttäjiä taitaakin tällä hetkellä olla melkoinen määrä. Ja itsellä toki mietityttää tuoko ikä lisää yllätyksiä matkan varrelle.
Tuntuu just ihan tosi haastavalle saada näitä viestejä "kokoon"...ymmärrän kyllä idean mut alkaa kyllä työstä käymään tämä kirjottelu vaikka toisaalta ihan hauskaa onkin...mutta, en edes osaa katsoa paljonko niitä nyt sit on ja mihin edes "kelpasi" nämä viestit kirjottaa.Koitan pitää tätäkin ketjua aktiivisena nyt kun meillä on salainen, niin että uudet marraskuiset saavat viestejä tarpeeksi salaiseen, elikkäs mitäs kuuluu? Onko viikonloppu suunnitelmia?
mulla ollut nyt tässä raskaudessa hidas viivojen vahvistuminen ja nyt vielä tää tän päivänen ultra, Ei auta ku vaa koittaa täyttää mieltä kaikenlaisella kivalla. Ottaa vaan nyt jo aivoo ihan sairaasti jos sinne pirun pussukkaan ei nyt sitte elämää synnykkään ja mulla sitten taas muuten kovasti oireita, ei onneksi pahoinvointia kyllä juurikaan.Oon kans jotenkin hämmentynyt, kun olen niin oireeton. Toki väsyttää, hengästyttää ja paineentunnetta on edelleen vatsalla. Pahoinvointi ehtii kyllä vielä alkaa, mutta hämmentävää olla vielä niin oireeton. Ja tuntuu, että esikoisesta viivat vahvistui nopeammin. Mietityttää, et onhan kaikki ok, mut vielä pitää jaksaa odottaa
Jos laskin oikein niin sulla olis nyt 33 viestiä Marraskuisissa eli voit laittaa viestiä adminille ja pyytää pääsyä Marraskuisten 2023 salaisiinTuntuu just ihan tosi haastavalle saada näitä viestejä "kokoon"...ymmärrän kyllä idean mut alkaa kyllä työstä käymään tämä kirjottelu vaikka toisaalta ihan hauskaa onkin...mutta, en edes osaa katsoa paljonko niitä nyt sit on ja mihin edes "kelpasi" nämä viestit kirjottaa.