Yleinen höpinäketju 🥰

No jo taas vuotelee, ei oo kyllä odotukset kovin korkeella jatkosta..🤷‍♀️

Toivottavasti siellä olisi ihan harmitonta. Tuo vuotaminen on henkisesti jotain niin raskasta. Itse manasin monesti että menisi sitten jo kesken, jos on menossa että pääsisin tästä epätietoisuudesta. Sitten kuitenkin yrittää pitää kiinni siitä pienestä toivon rippeestä, että kaikki olisi hyvin. :sad-face:
 
Toivottavasti siellä olisi ihan harmitonta. Tuo vuotaminen on henkisesti jotain niin raskasta. Itse manasin monesti että menisi sitten jo kesken, jos on menossa että pääsisin tästä epätietoisuudesta. Sitten kuitenkin yrittää pitää kiinni siitä pienestä toivon rippeestä, että kaikki olisi hyvin. :sad-face:
Mä en jaksa sinänsä stressailla muuta kuin et ärsyttää, siis toi et olis jos on ollakseen ja menis jos on mennäkseen, mä oon valmis kumpaan vaan. Toki toivotaan et täällä höpöteltäs vielä marraskuussakin ja sen jälkeen mutta oon realistisesti myös asennoitunut toisin🙂
 
Mä en jaksa sinänsä stressailla muuta kuin et ärsyttää, siis toi et olis jos on ollakseen ja menis jos on mennäkseen, mä oon valmis kumpaan vaan. Toki toivotaan et täällä höpöteltäs vielä marraskuussakin ja sen jälkeen mutta oon realistisesti myös asennoitunut toisin🙂

Joo siihen on helpompi jotenkin asennoitua alussa, kun mitä enemmän viikkoja tulee ja vuotelu vaan jatkuu - niin itse ei vaan jaksaisi koko hommaa alusta jos menee kesken. Mieluummin tosiaan sitten mahdollisimman alussa. Mut mä oon kyl muutenkin tällänen elämäntapa stressaaja. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Koitan pitää tätäkin ketjua aktiivisena nyt kun meillä on salainen, niin että uudet marraskuiset saavat viestejä tarpeeksi salaiseen, elikkäs mitäs kuuluu? Onko viikonloppu suunnitelmia? :smiling-eyes:
 
Koitan pitää tätäkin ketjua aktiivisena nyt kun meillä on salainen, niin että uudet marraskuiset saavat viestejä tarpeeksi salaiseen, elikkäs mitäs kuuluu? Onko viikonloppu suunnitelmia? :smiling-eyes:
Tavataan ystäviä ja sukulaisia😊
Kellään tietoa pkseudulla edullisesti ja hyvästä yksityisestä jolla tälleen kotihoidontuella ja keikkaa tekevällä olis mahdollisuus käydä? Meni niin usko ja maku julkisiin tällä viikolla et kiukuttaa ihan kamalasti.. Terkkari ja neuvola pallottelevat eikä kummallekaan kuulu plus 40v vuoteleva alkuraskaus. Näillä mennään siis viikonloppuun.🤷‍♀️
 
@Kurppa. Mä kävin edellisessä raskaudessa Perhe Artessa. On sekä Lahdessa että Malmilla Helsingissä. :smiling-eyes: Käytiin kyllä kurkkimassa sukupuolta, mutta silloin ainakin oli kovin ihanaa ja empaattista hoitoa.
 
@Kurppa. Mä kävin edellisessä raskaudessa Perhe Artessa. On sekä Lahdessa että Malmilla Helsingissä. :smiling-eyes: Käytiin kyllä kurkkimassa sukupuolta, mutta silloin ainakin oli kovin ihanaa ja empaattista hoitoa.
Eivät tee hcg mittauksia, soitin tänään ja kysyin mutta tota ultraa jonnekin viikon kahen päähän kattelin heiltä👌
 
Tavataan ystäviä ja sukulaisia😊
Kellään tietoa pkseudulla edullisesti ja hyvästä yksityisestä jolla tälleen kotihoidontuella ja keikkaa tekevällä olis mahdollisuus käydä? Meni niin usko ja maku julkisiin tällä viikolla et kiukuttaa ihan kamalasti.. Terkkari ja neuvola pallottelevat eikä kummallekaan kuulu plus 40v vuoteleva alkuraskaus. Näillä mennään siis viikonloppuun.🤷‍♀️
Puhdilla näytti olevan 58e, se taitaa olla halvin HCG-labra 🤔 Jos en väärin muista niin niihin pysty varaa ajan mehiläisen labrapisteisiin.
 
Puhdilla näytti olevan 58e, se taitaa olla halvin HCG-labra 🤔 Jos en väärin muista niin niihin pysty varaa ajan mehiläisen labrapisteisiin.
Kiitos🙂
Muutenhan tämä ei haittais, voisin ihan hyvin ootella mutta muutamasti kun on keskenmenon kokenut niin ei sitä turhaan jaksa viikko tolkulla vaan olla, nykysin kuitenkin näinkin pienellä kuin muutamilla verikokeilla ja ultralla jo näkee suuntaa, eihän tietty ikinä voi ihan varmaks mitään sanoa mutta ainakin omalla kohalla on 2x mennyt kesken silloin kun ei hcg nouse normaalisti eikä ultrassa oo x viikoilla kuin jotain tekelettä. 1-2kk on pitkä aika jos alkuun jo huomataan ettei ehkä jatku normaalisti. Täytyy huomenna perehtyä näihin kun on pahin harmitus laantunut🙂
 
Heippa kaikille! Piitkästä aikaa tällä foorumilla, kun tein eilen aamulla plussatestin, ja niin vain täällä odotetaan vihdoin toista lasta perheeseen saapuvaksi. Nyt Flo:n mukaan 4+2 ja laskettu aika olisi 18.11.2023. Liityn siis iloiseen marraskuisten odottajien joukkoon! :)
 

Liitteet

  • IMG_8698.jpeg
    IMG_8698.jpeg
    395.9 KB · Katsottu: 8
@Däumeline Ai että miten osuvasti kuvaat tuota ”en tiedä mitä odottaa”-tunnetta. Paljon on keskustelua käyty äidillisten kavereiden kanssa aiheesta ja oon kyllä aina kuunnellut mielenkiinnolla ja ajatellut, että ”tuotahan voisi kokeilla.” Mutta nyt kun on tosi kyseessä tuntuu vain että kaikki lipuu omalla painollaan eikä mitään selkeitä mielipiteitä ole. Kun eihän voi tietää. Tässä hetkessä on siis tuntunut parhaimmalta vaan elää yksi hetki kerrallaan. Päätettävien asioiden määrä tuntuu melko pakahduttavalta.

Ja kiitos teille kaikille ketkä jaatte jo omia aiempia kokemuksia. Huomaan ettei se lisää omaa ahdistusta vaan nimenomaan joustavuutta ja virtaavutta tulevaan. Kun ei voi ikinä tietää, niin on tärkeää kuulla kaikenlaisia kokemuksia. 🙏🏼

Meitä ensisynnyttäjiä taitaakin tällä hetkellä olla melkoinen määrä. Ja itsellä toki mietityttää tuoko ikä lisää yllätyksiä matkan varrelle.
Hyvin tiivistetty💕
 
Moikka!
Täällä perjantaina tehty aivan pienen pientä haamua ja eilen sitten vielä varmistettu digillä. Se näytti 1-2 viikkoa. Niin epätodellinen olo edelleen! Mulla ei ollut pienintäkään toivoa tässä kierrossa koska seksiä harrasteltiin viisi päivää ennen ovista. Mutta joku sitkeä sissi siellä oli odottelemassa. :smiling face with heart-eyes:
Mä jonkun verran aijemmin höpöttelin tuolla raskaaksi2023 -ketjussa, mutta nyt pitänyt siellä hiljaiseloa koska stressasi niin kovasti koko yrittäminen. Nyt koitan olla stressaamatta tästä raskaudesta kovin paljoa. :Grimacing Face: On mun toinen joten se vähän helpottaa kun ei oo ihan niin uusia juttuja kaikki. Tosin esikoisella alkavaa uhmaa, että saas nähä miten se mieli lepää. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Hohhoijaa, tätäkö se on toisen odottaminen etten oireettomina päivinä edes muista olevani raskaana, vaan yllätän itseni juomasta useampaa kahvikupillista ja syömästä lakuja, kunnes takaraivossa jossain kohtaa välähtää, että pitäisi hieman miettiä.... :Grimacing Face: Kummallista, kun oli oireita paljonkin ihan pari päivää sitten, ja nyt aivan huomaamattomalla tasolla, pieniä yökötyskohtauksia lukuunottamatta. Pitäisi varmaan nauttia tilanteesta, kun edellinen raskaus meni oireettomasti - ehkä tästäkin tulee sellainen! :folded:
 
Oon kans jotenkin hämmentynyt, kun olen niin oireeton. Toki väsyttää, hengästyttää ja paineentunnetta on edelleen vatsalla. Pahoinvointi ehtii kyllä vielä alkaa, mutta hämmentävää olla vielä niin oireeton. Ja tuntuu, että esikoisesta viivat vahvistui nopeammin. Mietityttää, et onhan kaikki ok, mut vielä pitää jaksaa odottaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
Koitan pitää tätäkin ketjua aktiivisena nyt kun meillä on salainen, niin että uudet marraskuiset saavat viestejä tarpeeksi salaiseen, elikkäs mitäs kuuluu? Onko viikonloppu suunnitelmia? :smiling-eyes:
Tuntuu just ihan tosi haastavalle saada näitä viestejä "kokoon"...ymmärrän kyllä idean mut alkaa kyllä työstä käymään tämä kirjottelu vaikka toisaalta ihan hauskaa onkin...mutta, en edes osaa katsoa paljonko niitä nyt sit on ja mihin edes "kelpasi" nämä viestit kirjottaa.
 
Oon kans jotenkin hämmentynyt, kun olen niin oireeton. Toki väsyttää, hengästyttää ja paineentunnetta on edelleen vatsalla. Pahoinvointi ehtii kyllä vielä alkaa, mutta hämmentävää olla vielä niin oireeton. Ja tuntuu, että esikoisesta viivat vahvistui nopeammin. Mietityttää, et onhan kaikki ok, mut vielä pitää jaksaa odottaa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
mulla ollut nyt tässä raskaudessa hidas viivojen vahvistuminen ja nyt vielä tää tän päivänen ultra, Ei auta ku vaa koittaa täyttää mieltä kaikenlaisella kivalla. Ottaa vaan nyt jo aivoo ihan sairaasti jos sinne pirun pussukkaan ei nyt sitte elämää synnykkään ja mulla sitten taas muuten kovasti oireita, ei onneksi pahoinvointia kyllä juurikaan.
 
Tuntuu just ihan tosi haastavalle saada näitä viestejä "kokoon"...ymmärrän kyllä idean mut alkaa kyllä työstä käymään tämä kirjottelu vaikka toisaalta ihan hauskaa onkin...mutta, en edes osaa katsoa paljonko niitä nyt sit on ja mihin edes "kelpasi" nämä viestit kirjottaa.
Jos laskin oikein niin sulla olis nyt 33 viestiä Marraskuisissa eli voit laittaa viestiä adminille ja pyytää pääsyä Marraskuisten 2023 salaisiin 😊👍
 
Takaisin
Top