@Däumeline Muutama sata kilometriä :) Mutta mahdollinen muutto edessä. Sen takia en laittanut vielä synnytyssairaalaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi olla ihan normaaliakin, aika monella tulee pientä vuotoa alkuraskaudessa jos esim. on hematooma kohdussa. Oon kuullut tapauksista, joissa tullut verta myös runsaasti ja silti kaikki ok. Onko sulla kipuja? Jos ei, on varmasti harmitonta. Toki voit alustavasti soittaa neuvolaan, että ovat tietoisia. Jos veri lisääntyy, voit soittaa uudestaan ja kysyä esim. HCG:n mittausta verestä. Kaikki alueet (esim. Hesan seutu) ei sitä valitettavasti toteuta.Mulla oli viimeyönä tullu vähän rusehtavaa vuotoa, ehkä teelusikallinen, ollakko huolissaan vaiko eikö olla?
Toivotaan parastaKuulostaa hyvältä tulokselta munkin korviin!
Mä liityn kans myös epämääräisen vuodon kerhoon. Tänään aamulla tuli vähän vuotoa, jo tietenkin oon manannut jo tämän raskauden keskeytymään, koska yksi km mulla on ihan näihin samoihin aikoihin. Ehkei muuten huolestuttaisi niin paljon, mutta aika jomotuksia ja oireet tuntuu vähän vähäisemmilta tänään. Toki niissä nyt voi olla vaihtelua, mut eipä auta kuin seurailla.