Yleinen höpinäketju 🥰

@Valoisa2023 Tervetuloa mukaan! Ja ihanaa että mies on suostunut roudaamaan testejä muualta :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Ihanaa kyllä kun tulee lisää porukkaa, ja siis jotenkin tuntuu että tässä ois jo kauan ollut raskaana, vaikka eihän tässä ole mennyt kuin viikko. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes: Kuopuksesta olin samalla tavalla aina ekojen joukossa kun LA oli 1.2, mutta esikoisesta aina viimisten joukossa kun LA oli heinäkuun lopussa. Silloin oli jotenkin ihan super malttamaton, ja ärsytti kun kaikki oli jo käyneet ultrassa ja selvinneet pahimmista viikoista, kun itse jurrutti siellä jossain alkutekijöissä. Mut johtui ehkä siitä että oli vähän eri tavalla aikaa odotella niitä juttuja, kuin nyt. :rolling:

En edes miettinyt tuota mutta on kyllä jotenkin mukava kun kaikki nyt tässä samassa vaiheessa tällä hetkellä. Tuntuu että on vaikea keskittyä mihinkään muuhun kun on kyseessä ensimmäinen ja niin kauan toivonut omaa. Ja siihen päälle sitten vielä tämä infernaalinen väsymys. En oo ollut kauhean tehokas töiden suhteen. 🤪

@Empsu94 paljon voimia :red-heart: Toivottavasti ensi kierrossa kroppa olisi saanut pienen vinkin mitä sen kuuluisi tehdä tästä kierrosta. Tsemppiä teille, ja pidetään peukut pystyssä :Person With Folded Hands:

Mulla oli viimeyönä tullu vähän rusehtavaa vuotoa, ehkä teelusikallinen, ollakko huolissaan vaiko eikö olla?

Mulla oli viimeyönä tullu vähän rusehtavaa vuotoa, ehkä teelusikallinen, ollakko huolissaan vaiko eikö olla?
Voi olla ihan normaaliakin, aika monella tulee pientä vuotoa alkuraskaudessa jos esim. on hematooma kohdussa. Oon kuullut tapauksista, joissa tullut verta myös runsaasti ja silti kaikki ok. Onko sulla kipuja? Jos ei, on varmasti harmitonta. Toki voit alustavasti soittaa neuvolaan, että ovat tietoisia. Jos veri lisääntyy, voit soittaa uudestaan ja kysyä esim. HCG:n mittausta verestä. Kaikki alueet (esim. Hesan seutu) ei sitä valitettavasti toteuta.

@Däumeline Vähän menkkamaisia jomotuksia ollut koko plussan ajan ja jomotukset on ajoittaisia. Asun juurikin Husin alueella ja neuvolasta ei ainakaan otettu verikokeita ja ihan tyhmät puhelinajat ja tukossa sitten ehkäisyneuvolan puolelle josta niitä voisi pyytää. Selvittelen 😅, nyt ei kuitenkaan oo vuotoa ollut.

Hyvä että pääset labraan @ernarna ! Mullakin on kokemusta molemmista, km joka alkoi ruskealla tuhrulla ja sitten kuopuksen raskaus jossa tuli sekä ruskeaa tuhrua, että verta koko alkuraskauden - ja päättyi kuitenkin onnellisesti. Todella stressaavaa se kyllä on. Aina sai varautua keskenmenoon, kun vuotoa tuli. Toivottavasti siellä ei enää tulisi :Person With Folded Hands:

kävin eilen ekassa labrassa 4+4 ja nyt aamulla tuli tulos 1013, nyt sit jännätään että mitä huominen labra sitten sanoo, tulos varmaan tulee sit maanantaina kun lauantaina otetaan labrat ja sunnuntaina ei niitä lausuta. Sormet ja varpaat ristiin että on noussu niin kuin kuuluukin ❤️

Kuulostaa hyvältä tulokselta munkin korviin! :Person With Folded Hands:

Mä liityn kans myös epämääräisen vuodon kerhoon. Tänään aamulla tuli vähän vuotoa, jo tietenkin oon manannut jo tämän raskauden keskeytymään, koska yksi km mulla on ihan näihin samoihin aikoihin. :Grinning Face With Smiling Eyes: Ehkei muuten huolestuttaisi niin paljon, mutta aika jomotuksia ja oireet tuntuu vähän vähäisemmilta tänään. Toki niissä nyt voi olla vaihtelua, mut eipä auta kuin seurailla. :sad-face:

Kuulostaa hyvältä tulokselta munkin korviin! :Person With Folded Hands:

Mä liityn kans myös epämääräisen vuodon kerhoon. Tänään aamulla tuli vähän vuotoa, jo tietenkin oon manannut jo tämän raskauden keskeytymään, koska yksi km mulla on ihan näihin samoihin aikoihin. :Grinning Face With Smiling Eyes: Ehkei muuten huolestuttaisi niin paljon, mutta aika jomotuksia ja oireet tuntuu vähän vähäisemmilta tänään. Toki niissä nyt voi olla vaihtelua, mut eipä auta kuin seurailla. :sad-face:
Toivotaan parasta ♥️

Hcg:n nousu mietityttää. Tänään rv 5+0 ja digitesti näytti edelleen 2-3 viikkoa. Tein viime lauantaina rv 4+1 ja sain tulokseksi tuon saman silloin ja olisin olettanut nyt sitä 3+ tulosta 😭 Liuskoihin tulee kyllä vahva positiivinen, mutta olis ehkä pitäny vielä muutama päivä odottaa oman mielenrauhan vuoksi.

Takaisin