Voih ei oo mulle tullut ilmotuksia täältä ryhmästä ollenkaan, vaikka tätä seuraankin! Noh täällä siis tilanne se, että edelleen yksin odotan vauvaa ja ens kuussa laskettu aika

Lapsen isä alunperin halusi kanssani lapsen, mutta kappas kummaa kun plussaa näytti testi niin auton perävalot vilahti

no sitten kiinnostikin enemmän olla eksän kanssa yhdessä ja monta kuukautta oltiin ettei pidetty mitään yhteyttä. Nyt onkin sitten alkanut kiinnostamaan, mutta vain sillä ehdolla että olen hänen kanssaan yhdessä ja annan kaiken anteeksi. Valitettavasti olen jo hänestä ja hänen tekosistaan ja sanomisistaan yli päässyt, enkä halua tuollaista miestä takaisin elämääni ollenkaan..saa olla lapsen kanssa tekemisisisä jos haluaa, mutta ei kuulemma halua, eikä isyyttäkään siis tunnusteta olenkaan ja se käy mulle vallan mainiosti. Miehen sukulaiset tietävät vauvasta ja halukkaat saavatkin olla yhteydessä, mutta ketään en siihen ala pakottamaan. Tässä oli nätisti kerrottuna miksi olen yksin odottaja
Onneksi mulla on todella hyvä tukiverkosto olemassa ja vaikka ilman miestä nyt oelnkin, niin yksin en missään nimessä ole ollut! Kurjaa lapselle, että hänellä on isä joka ei osaa kantaa vastuutaan, mutta uskon että minun ja muun perheen ja läheisten rakkaus riittää auttamaan hyväksymään senkin

Väärä isä, mutta oikea lapsi!