Yksin odottajat

En edes tiedä miksi se tekee sitä... mutta esimerkiksi jos hehkutan vauvaa jossain niin tulee "miten jostain niin vastenmielisestä voi olla noin innoissaan" -tyyppisiä viestejä
 
Eikä, pakko käyttää toi vastaus ens kerralla! Ihan lähettää sentään viestinä mulle, mutta johtuu siitä et ei halua julkisesti tuoda esille k*sipäisyyttään.

Hei mitä ihmettä!? Jo on miekkonen sulla :eek:
 
Pitäiskö teidän unohtaa noin kusipäiset isimiehet ja jatkaa elämää ihan ilman niitä?! Kuullostaa hyvin samalle mitä mulla oli ja edelleen välillä tulee viestiä, mutta jätän ne huomiotta koska silloin olen alentunut lapsellisen miehen tasolle jos takaisin alkaisin haukkumaan. Kannattaa säästää kaikki viestit jos mahdollista niin niitähän voitte sitten käyttää jos huoltajuudesta tms alkaa jotain kiistaa tulemaan.
Tsemppiä teille :love017
 
Joo olishan se järkevin, mutta en usko että musta on siihen ainakaan vielä :/ täytyy vaan oottaa et montako kertaa jaksaa kasata ittensä palasista vielä ennenku uskoo..
Ja totta täälläkin oli isyydentunnustamisesta puhe
 
Onko isät siis halukkaita teillä isyyden tunnustamiseen?
Pitäkää noi vieit tallessa jos meinaatte esim. Yksinhuoltajuutta sitten hakea..näytätte ne lastenvalvojalle.
Neuvolassa voi sanoa että ei sittenkään ja pysyä vaan tiukkana ja sanoa esim että et halua puhua asiasta sen enempää enää. Ongelmia ei aiheudu, pysyt vaan tiukkana! Sitten kun isyyden tunnustuksen aika tulee lapsen syntymän jälkeen niin teinä ainakin katsoisin sinne saakka, että miten isukki alkaa käyttäytymään ja miten on halukas ja valmis olemaan lapsen elämässä mukana.

Gagezzz kuullostaa samalta kun tää mun raskauden alkuvaihe. Millään en halunnut uskoa, miten miehestä yhtäkkiä niin kamala kusipää tuli..annoin anteeksi monia kertoja, yritin luottaa ja uskoa, kunnes lopulta olin pettynyt niin monta kertaa että päätin että nyt riittää! Ei ole hyväksi sinulle eikä todellakaan vauvalle jos olet kokoajan kovin stressaantunut ja huolissasi. Vauvakin aistii sen.
 
Meillä ei niinkää ole halukas tunnustamaan isyyttään, eikä tosiaan lasta tahdokkaan tavata.. mutta pitää isyyden tunnustamista velvollisuutenaan ettei hän voi lastaan "pulaan" jättää :eek: mutta mulla ainakin tosiaan on kaikki lapsenvihaviestit jne hyvässä säilössä tukevaisuuden varalle. Eikä ole kyllä mitään ilmaissut haluavansa, että on tyytynyt kun olen maininnut hakevani yksinhuoltajuutta. En oikeestaan ole edes missään vaiheessa puhunut että hänen tarvitsi isyys tunnustaa vaan hän taitaa sitä pitää ainoana oikeana vaihtoehtona.

Muoks. Anteeks kun tuntuu et hyppisin vaan ajatuksesta toiseen eikä tekstiin tullut mitään päätä eikä häntää :D vähän alkaa jo väsy painaa!
 
Okei no siinä tapauksessa on tietenkin lapsen etu että tunnustatte isyyden ja haet sitten yksinhuoltajuuden. Lapsella on silloin oikeis elatusmaksuun ja isän perintöön sitten joskus. Mulla tilanne että isä ei halua edes tunnustaa, kovasti aluksi yritin mutta päädyin siihen lopputulokseen että minähän en sille kusipäälle lastani ala tuputtamaan millään lailla.. Mutta hyvä nyt näin, itse olen tyytyväinen ja "isä" on tyytyväinen..harmittaa vaan kovasti lapsen puolesta, mutta tiedän että rakkautta tulee lapsi saamaan enemmän kuin tarpeeksi:Heartbigred
 
Juuri kun pääsin mainitsemasta, että aikoo suosiolla maksumieheksi niin arvatkaapa vaan... nyt tuli pitkä viesti jonka pointti oli että.hän mielellään voisi koittaa olla mun ja lapsen elämässä jos en vaadi elatusmaksuja häneltä ja poistan kaiken sen pakollisuuden tunteen.

Jotenkin tuntuu että on täällä käynyt lukemassa näitä taas kun sattumoisin juuri nyt otti puheeksi :/
Nyt kun asiaa ajattelee ja tuota hänen kiristysyritystään niin miksi edes haluaisin antaa hänelle mahdollisuuden biologisena isänä jolloin hänellä olisi jotain vaikutusvaltaa pienen elämään.. kun ei tuollainen ihminen sitä ansaitse, meni jo niin alhaiseksi touhu
 
Täällä yksi yksinään odottava. Isä sanoi juuri että ei halua missään tekemisissä olla minuun tai lapseen jos sen pidän. Vielä kuukausi sitten harmitteli kunnei ole tärpännyt. Erottu ollaan tovi sitten. Nyt tarvis päättää mitä teen. Aluksi oli haluttu ja toivottu mut eipä enää.
 
Takaisin
Top