ei munkaan mielestä miun mietinnöissä ole mitään outoa. Itse olen ammatiltani lastenohjaaja(hoitaja) ja työskennellyt päiväkodissa 1-5-vuotiaiden parissa ja näin ammattilaisenakin on pakko myöntää että osa lapsista vain on sellaisia joita ei voi sietää. Melkein kaikki mitä tälläinen lapsi tekee, saa mun niskakarvat nousemaan pystyyn, mutta kuten sanottu, olen ammattilainen ja mun pitää osata suhtautua kaikkiin lapsiin tasavertaisesti, tykkäsinpä tai en..
Niinhän se sanontakin menee että kaikista ei tarvii tykätä, mutta toimeen pitää osata tulla.
Enkä voi sanoa että rakastaisin tätä mun sisällä kasvavaa lasta, tottakai tykkään hänestä jo nyt ja olen iloinen että hän on tulossa maailmaan, mutten tosiaankaan voi sanoa että rakastaisin häntä. Tiedän kuitenkin että kun pitkän odotuksen jälkeen saan lapsen syliini, alkaa rakkaussuhde häneen jossain vaiheessa muodostua, jos se ei ihan sillä punaisella minuutilla kun hänet syntymän jälkeen syliin nostetaan tapahdu, se tapahtuu pikku hiljaa..
vähän tuntuu että puhuisin ympäripyöreitä asioita, toivottavasti joku ymmärsi mitä ajoin takaa [8|]
Sit on tosiaan vielä toi eläinten kohtelu mikä saa mun niskakarvat nousemaan pystyyn, sekä se miten jotkut lapset kohtelee eläimiä, mutta myöskin se miten jotkut aikuiset kohtelee eläimiään. "hyvä" esimerkki tästä on tänä viikonloppuna Kuopiossa järjestetty Sawo Show, olimme äitini kanssa turistina käymässä siellä perjantaina ja näyttely ehti olla "käynnissä" reilut 2h kun kajareista alkoi kuulua kuulutus, jossa omistajia käskettiin menemään heti autonsa luo, siellä oli koiralla todella tukalat oltavat, kuuluttaja sanoi että koira voi jo todella huonosti. Lämmintä silloin oli varmaan se +30 [:@]
Mä en oikeesti ymmärrä näitä aikuisia ihmisiä, jotka voi jättää koiransa kuumaan autoon, ei kai ne oikeesti voi olla niin palikoita että eivät ymmärrä sitä et vaikka auto olis varjossa ja ikkunat raollaan, se lämpötila nousee siellä todella nopeasti ja koira voi kuolla lämpöhalvaukseen!!![>:][&:][:@]
Toi nyt olis varmaan kuulunut ennemmin jurputus-osioon, mutta kun täällä oli myös nuista lemmikeistä ja niiden kohtelusta puhetta ni laitanpa tänne [:)]