Viimeinen kolmannes

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Sattuu ihan pirusti, mut synnäril sanotiin, et ota nyt vaan vähän lääkettä ja kuumaan suihkuun... No, ei oo ainakaaan vielä kumpikaan noista lievittäny oireita. Että kärvistelen varmaan täs viel 3 tuntia ja sit nää mun tuurilla loppuu...

Oh, toivon, etta Sartza paasi hommiin, eika tarvinnut turhaan karsia. Mulla tuli sikakipeita supistuksia viime seksikerran jalkeen ja loppu sitten parin tunnin karsimyksen jalkeen[:@][:-]. En ala siihen tuskaan uudelleen ilman jotain palkintoa, joten ikava kylla on pakko pidattaytya jonkun aikaa. Sillakin uhalla, etta vauva tulee vahan myohemmin.

Tsemppiä Sartzalle!! Olispa se "sitä".. [:)]

Mulla alkoi eilen illalla supparit myös; kesti varmaan n. kolme tuntia, mutta epäsäännöllisinä ja sen verran harvakseltaan, etten alennut edes kellottelemaan. Verta on tihkutellut keskiviikosta saakka taas, mutta illalla senkin "sävy" muuttui. Nyt verta tulee taas vessakäynneillä pyyhittäessä joka kerta JA pönttöön tipahtelee verisiä hyytymiä!!! Voiko se olla limatulppaa?!! Mä jo mietin, ptiääkö soittaa synnärille ja kysellä.. onko kenelläkään tietoa, "pitääkö" limatulapan olla kirkas?

Täällä mitään tapahtunu.. PRKL!!![:@][:@][:@]
Viis tuntia sit kärvistelin ja oon nyt samaa mieltä Maisan sun kans, et nyt saa nuo puuhailut sängyssä jäädä pois ennen synnytystä. En ota kyl enää riskiä, et kärsin supistuksista ja mitään ei tapahdu.
Olin jo niin varma, et pääsisin tositoimiin [&o]. Oli meinaan kuitenkin kivut ihan eriluokkaa, ku sillon 3 viikkoa sitte, ku viimeks oli kipeitä supistuksia.
Odotellaan siis vielä... Ärsyttävää tällanen turha toivo. Kerrasta pitäs tietää heti, et nyt mennään eikä meinata[:D]

Hitsit Sartza, otan osaa[>:] Hukkaan heitettya kipua.. Mistahan sellasen "tositoimet" halyttimen sais, niin ei tarttis ihmetella [8|]

Mulla ei mitaan kokemusta limatulpasta Mirde, mutta eikohan ne synnarilla tieda. Soita ja kysy, etta pitaisko huolestua vaiko vaan odotella.. Hyytymat ei kylla kuulosta kovin pahoilta. Muistaakseni pitaa huolestua, jos veri on kirkasta ja sita tulee paljon..

Äiti ja sisko sano samaa; soita synnärille.. mä oottelen vielä hetken. Vaihdoin uuden pikkuhousunsuojan ja heti on rusehtavaa verta tullut. Mutta ei enää hyytymiä. Mä soitan päivemmällä, jos jatkuu. Jännää.. voi oispa tää sitä!! [:)]

Kiitos Maisan!! Toivotaan... [;)] JA toivon mä sitä sullekin: lähellä ollaan.. [:)]

Kiitti vaan Mirde, pakkohan sen on sielta kohta tulla [;)] Taalla ei kylla merkkiakaan. Ei yhtakaan supistusta, maha vaan on eessa, ja kaikesta pienestakin vasyy.

Meilla on vahan kylppari remontissa, loppusuoralla tosin, mutta siella pitais vahan nyt maalata parina seuraavana paivana, joten siina mielessa ei vauvan kanssa kiiretta, etta kotiin palattuamme paasen suihkuun normaalisti [8D]

No, mä soitin. [:)] Oli ihanan kuuloinen kätilö puhelimessa. Kyseli ja mä kerroin. [:D] Meinas, että olis limatulppaa. Ja sanoi, että jos muuttuu kuukautisverimäiseksi tms. niin mennä näytille. Ja jos supistelee 2h 10 min välein, niin näytille. Jne. Oli kyllä mukavan oloinen. Olispa kiva mennä sen työvuoron aikana.. [;)]

Maisan, nimenomaan : hukkaan heitettyä kipua![:@] Just noin kyllä ajattelen. Kyllä ihminen on hullu, ku ittensä ehdoin tahdoin laittaa kärsimään.
Toivottavasti monella olis tänään mukava päivä ja sais jo pienen syliinsä [:D]

Toivotaan Mirde, et kerkiit sen mukavan katilon vuoron aikana! Puhaltelen taalta sulle reippaita supistuksia: PUUUUUH!! Nonni, kylla tolla luulis lahtevan..

Ja sit et tuu kotijo ilman sita nyyttia, eiks jeh?

Täällähän on tänä aamuna ihan yliaikaisten jurputusympyrä [;)]

Meillähän oli sama LA Maisan ja Sartza. Emilia ja ruska83 samalta päivältä on sentään jo saanut nyyttinsä.

Mulla ei ole edelleenkään edes supistanut kertaakaan. Saan toivottavasti maanantaina lähetteen äitiyspolille, en kyllä tiedä onko pelkkä kohonnut alapaine tarpeeksi syytä käynnistykseen. Tuskinpa. Toisaalta olihan mulla painoarvio jo 3500g viikolla 37+4, eli alkaa olla vauvalla kokoakin..

missään ei tapahdu mitään...tympii. viime yönä oli kaksi aivan järkyttävää supistusta, vieläki niiden jälkimaininkeja havaittavissa kun paikat niin kummalliset. ei kiinnosta eikä jaksa tehdä mitään, ulkonaki helvetillinen usva - ne palosavut tuolta itänaapuristamme..

Muillakin näyttää olevan tänään tylsää.. Mä oon yritänny keksiä kaikkea kivaa, mutta kun ei mitään voi näin kuumalla tehä.. vauvan vaatteita vähän jaksoin järjestellä, on kyllä huimia kokoeroja eri valmistajilla.. Ihan hyvä että tuli nyt vähän niitä vertailtua, muutama 68 senttinen body vastaa näköjään kokoa 60.. ja muutama 56 senttinen on taas enemmän kokoa 50..
Tänään on ollu mahakin oudon tuntunen. Suoli on tyhjennetty jo pariin kertaan, mutta supistuksia tai mitään ei kyllä tunnu.. Tai sitte ne on vaan vielä niin heikkoja.. [&o]
Mieskin ilmoitti tekevänsä pitkän vuoron ja tulee kotiin vasta huomenna kuudenaikaan illalla.. [&o] Mä kuolen tylsyyteen.. Miehellä on meiän ainut auto siellä töissä, niin ei pääse ees mihinkään liikkeelle.. Autossa ois sentään ilmastointi..
Onneks mä sentään kävin torstaina jäätelöautolla niin voin niillä yrittää viilentää iteeni.. [:D]

Mä vetäsin tossa 2½tunnin unet, pikkuväsy oli vaikka yön nukuin hyvin. Täälläkin siis tuo jatkuva väsymys riesana. Ja nyt on mullakin maha toiminu kaks kertaa useempana päivänä vaikka yleensä se toimii kerran viikossa!
Mä oon tässä miettiny et tihkuttaakohan mulla lapsivettä ku housut siitä kohti märät mut luin juttuja et se voi olla tosi juoksevaa valkovuotoa kun sitä tosiaan tulee niin vähän ja ei todellakaan oo joka kerta lisääntyny ku vessassa käyn et en taida tuosta vielä huolestua.

Takaisin