Viimeinen kolmannes

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ihanaa kun melkein joka päivä vauvauutisia [:D] <3

Oma olo on ihan kohtuullinen, öisin en oikein saa nukuttua, mutta saako kukaan näillä viikoilla, ja kääntyminen ja ylösnouseminen vaatii pientä suunnittelua. Että olon puolesta ei välttämättä tarvitsisi vielä syntyä. MUTTA kun sain ultrassa jo tänhetkiseksi painoarvioksi 3400g, niin aloin kyllä toivomaan että vauveli parin viikon sisään jo haluaisi poistua yksiöstään... Jos kasvaa 200g viikossa niin 2 viikkoa yliaikaisena olisi jo 4,5-kiloinen...  että ehkä mä ostan sitten suosiolla niitä 56-senttisiä kotiutumisvaatteiksi. Tai olisihan mulla täällä kotona jo niitä mitä on käytettynä saanut, mutta tekisi mieli ostaa toiselle ihan omat uudet..

Pitu, aivan mieletön suoritus kiivetä sinne mäelle - omasta mielestäni tänään Sokokselta Kamppiin oli liian pitkä matka käveltäväksi (no olin siihen alle jo hieman kävellyt ja ollut kaupoilla mutta silti...)

Miulle osaanotto :-(  ja pikaista paranemista. Mulla oli kanssa siinä kesäkuun flunssassa (joka kesti 4 viikkoa) aivan jumalaton yskä, johon jouduin lopuksi ottamaan astmalääkettä kun meni niin pahaksi, vaikken olekaan astmaatikko, mutta keuhkoputket oli jotenkin niin ärtyneet ja tukossa.

Ginessa, oikea asenne ottaa kamat mukaan sairalaan. Peukutuksia, että et sieltä ilman vauvaa tule takaisin.

Miu, jos se sun villasukka oli vähän isompaa mallia[:D] Toivotaan ainakin niin!!!

Menin sit tyhmänä nukkuun tos kasin pintaan, ku väsytti niin paljon. Kymmenen aikaan sit heräsin ja nyt hillun hereillä. Täytyy varmaan taas mennä tyhjentelemään tuota digiboxin sisältöä, jos sieltä jotain järkevää katottavaa vaikka löytyis.

Täällä alkaa EHKÄ jotakin tapahtua (tai sitten ei...)...Nyt on illan aikana harvakseltaan supistellu, ei kyllä oikeestaan kipeesti, ja selkää jomottanut...No, äsken kun olin jo nukkahtamassa, niin mahassa tuntui pieni napsahdus ja sen perään lorahti jotain housuun!!![:-] Nousin sitten vessaan ja tais pöntöön tipahtaa limatulppa tai ainakin osa siitä...Niin ja veristä vuotoa tuli/tulee kanssa! Lapsivettä (?) lorahti sen verran, että alushousut kastui, mutta ei mitenkään litra tolkulla...Vauva myllertää mahassa ja nyt tässä mietin, että mitäs tässä nyt tehdään...
Rupeenko soittelemaan jostain jatko-ohjeita vai odottelenko vielä ihan rauhassa...Aamulla olis puol kymmeneltä neuvola...No, KAI tämä tästä...[:-]

Gazelle, toivottavasti pääsisit tositoimiin pian. Ainakin ennuste siitä on kai suht' hyvä[:D]

Mä valvoin kahteen asti ja kuuman suihkun jälkeen sain kuin sainkin unen päästä kiinni. Ja tyytyväisenä nukuin seittemään asti.

Ärsyttävä muuten toi etusivun Tervetuloa-kohta. Nyt kun raskautta on kulunut tasan 40vkoa se sanoo: 1-vuotissyntymäpäivään on aikaa 1 päivä ja 52 viikkoa. Äh. No eikä oo, tai voihan se viel tänään tulla, mut en vaan usko. Nytkö se kertoo ton "muka-syntymäpäivän" siihen asti, et vaihtaa tonne tietoihin sen oikeen syntymäpäivän... Ärsyttää... Muutenki odttaa jo pientä niin käännetään vaan veistä haavassa[:D]

The päivä tänään tutkimustn osilta, ihan kiva että on jotain puuhaa.[;)]
En tiedä oliko taasen osanen limatulpasta mutta jokin vaalea pallero lompsahti pönttöön.
Tosin tota limaa on tullu vaikka missä muodossa
ja koossa viimeajat että tiedä sitten, sinne
se kuitenki lompsahti ja oli noin vadelman ja manzikan koon väliltä.[8|]

Yöllä oli varmaan tasan 3 supistusta ei enempiä.[;)]
Koko ajan särkee masua.

gazelle, toivotaan että sulla lähtee nyt homma käyntiin että ei tarvii ootella!!
Ei tulis kuin päivän jälkijunassa [;)]

Sartza: mullaki lukee näin

Tänään on perjantai 6. elokuuta, ja on 4 päivää vanha. 

: 1-vuotissyntymäpäivään on aikaa 4 päivää ja 51 viikkoa. 

Mitenhän ton sitten muuttaa? nyt ei jaksa tollaseen keskittyä kyllä...

Ja toivottavasti pääset sinäkin sieltä pian hommiin!![:D]

Ginessa, sä sentään osaat sanoa, et "jotain lorahti pönttöön".
Multa neuvolatäti kyseli, et onko tullu jotain muuta valkovuodon lisäks. Sanoin vaan, et onhan mulla jotain tullu, mut en mä osaa sanoa mitä se olis, ku sellasta nestettä vaan... Sit se rupseki jo puhuun vähäisestä lapsivedestä, et en sit tie tarkottiko se, et onko lapsivettä tihkunu.
MISTÄ NÄISTÄ NESTEISTÄ TIETÄÄ MIKÄ ON MITÄKIN!!![:D][:D][:D] (sori huuto, mutku siltä se nyt vaan tuntuu...)

Mä tunsin pari kivuliasta supistust (ehkä) yöllä. En mä osa enää sanoo mikä on supistus ja mikä liitoskipuilua. Kaikki vaan sekottuu toisiinsa.

Nyt odottelen jos ne tänään soittelis mulle sieltä äippäpolilta aikaa (josta kerroinki tuol neuvola-osiossa).

No mulla on tullu sitä limaa, keltasen ja valkosen välimaastosta ,löysästä kiinteempään ja sitkeempään.(sorry kuvaelma)
Mut nyt on kuin iois tripla valkovuodot meneillään, ollu jo piitkään.[;)]
Tässä vaiheessa on paljon vähemmän muutenkin lapsivettä,on sitä kuitenkin siellä varmaan aina sen verran tarpeeksi että riittää.
Ota asia puheeksi kun asia askarruttaa!![:-]

Zemppiä sinne neuvolaan ja tuus kertoo mitä se sanoi [:)]

Ginessalle kovasti tsemppiä!!!!

Mulla varmaan olis voinut synnytys silloin itsestään alkaakin,kun oli sitä kellertävää limaa valunut(ihan välillä sellaisia hyytelökökköjä[X(])ja sitten käynnistystä vastaisena yönä se muuttui verestäväksi limaksi.Ja niin mulla edellisissä ollut ensi merkit synnytyksestä....

Mut nyt jännäillään tosiaan Ginessaa[:D]Tuskimpa kotiin tulet yhtenä[;)]

Tänään siis LA ja 29v. synttärit, eipä saatu samaa syntymäpäivää..

Synttärionnittelut on ihan kivoja, mutta samalla joutuu vastaamaan koko ajan samoihin vauvakyselyihin, emmääjaksa!

Tsemppiä kaikille viimeisiään "kärvisteleville" ja oikein paljon onnea kaikille jotka ovat jo synnyttämässä keinolla millä hyvänsä...

Sanokaa kaikille utelijoille et ilmoitetaan kun on jotain tapahtunut...Emme jaksa olla jokaiselle erikseen vastaamassa uteluihin...[8D]

Niin mekin tehtiin kun mentiin käynnistykseen...ilmoitin et mennään käynnistykseen ja ilmoitetaan kun on tapahtunut jotain...
No joo, siinä olivat sitten koko päivän tuskastelleet ja olleet huolissaan kun ei kuulunut mitään...Vasta seuraavana päivänä kun leikattiin, mies laittoi syntynyt viestin kaikille...

Tjahas, pitäis kohta mennä sinne painoarvioon, eipä suppaile tässä MUTTA
äsken( 10.25-30) nousin tossa soffalta ja lörähti nestettä ja valkkaria sekä menin pöntölle niin tiputteli nestettä hieman, vaikee arvioida millanen määrä mut pissaa se ei ollu.[:-]
Laitoin siteen varmuudeksi.Mies tossa vielä aamujumppailee ja mun pitäis tässä varmaan pukea ..jos tulee lähtö-> suppailee enemmän nesteitä tulee.
HMMM.Tässähän tulee vähän vainoharhaiseksi että onkos tää nyt vai eikös?
[;)]

Kyllä se nyt varmaan ginessa on just sitä[;)] paljon tsemppiä ja supistuksia toivon täältä [:)]

Kyllä se nyt on ginessalla lähtö synnärille eikä painoarvioon. [;)] Onnea koitokseen!

Tweety, onnittelut synttärinä! Ja eihän sitä tiedä kuin nopeesti se sieltä tulla tupsahtaa[:D]

Mua ihan väristyttää Ginessa!!! Ny se tulee!!!! Onnea matkaan!!

Mua jo ihan huolestuttaa ku Haniböökistä ei ole vieläkään kuulunu mitään!! Se oli 1.8 ku viimenen päivitys eli sunnuntaina, nyt jo perjantai. Sais tulla jo kertomaan edes yhellä rivillä et onko kaikki kunnos.

Ginessalle onnea matkaan! [:)]

Itsellä tuntuu vielä niin kaukaiselta synnytys, nytkin vaan mietin asuntolainojen marginaaleja kun pitäis päättää, mikä tarjous olisi paras - pakko kait ne on kaikki isot asiat tunkea samoille viikoille [:D]

Toivoisin, että syntyisi laskettuna päivänä [:D] Ja toivon, etten ihan loppuun saa raskausmyrkytystä kun vähän meinaa verenpaineet nousta... [&o]

Tweetylle isot synttarionnittelut! 29 on hyva ika synnyttaa [;)]

Ja ginessalle onnea ensin painoarvioon (jos sinne saakka paaset) ja sit synnytykseen! Kuulostu lupaavilta lorahduksilta, joten kylla se tytsy nyt jo viikonloppuna tulee [:)].

Yritettiin eilen uudestaan tota omaa "kaynnistysta".[;)] Siis joku voima siina spermassa on, koska viimeksikin parin tunnin kunnon supparit. Mutta talla kertaa alko supistaa valittomasti ja TOSI kipeesti[X(] ja kauhee ripuli viela pariin kertaan[:'(][X(]. Alko suppareiden voima oikeen pelottaa ja tarisin peloissani yksin, kun en halunnut hairita miehen unia.. Sit ne kuitenkin loppui parin tunnin sisaan[&o]. Mutta hyi, kuin oli ikava reaktio[:-]. Katilo tanaan kehottikin antaa olla, jos tollaset tuskat. Sanoinkin miehelle aamulla, etta ei mulle kylla seksia enaa ennen synnytysta - eihan tollasta jaksa kukaan, varsinkaan, jos se ei johda mihinkaan.

[font="trebuchet ms"]Täälläkään ei oo oikein edistytty mihinkään suuntaan.
Tosin aamulla jo luulin, että jotain alkaa tapahtumaan..
Heräsin siihen, ku tuntu että jotain lorahti housuun,
menin vessaan ja samantien pönttöönkin lorahti jotain
(ei ollut pissaa koska pöntön vesi ei värjäytynyt,
kohta pissasin ja vesi oli sitten ihan keltasta).
No pikkarin suoja oli aika kostea ja vähän pikkaritki.

Soitin sitten neuvolaan, ja menin käymään siellä,
koska epäilin, että lapsivettä lorahti...
Terkkari työnsi sellaisen testiliuskan emättimeen,
jolla saa selville, että onko lapsivettä tullu.
Liuskan pitäisi värjäytyä siniseksi, muttei mitään tapahtunut.
Arvoitukseksi jäänee mitä se lorahdus sitten oli.. [8|]

Sain kuitenkin mukaan niitä liuskoja, että voin itse testata,
jos tuntuu samanlain, että lorahtelee -ihan hyvä juttu! [:)]
Limaista vuotoa on tullut useamman päivän ajan aina välillä -limatulppaa?!?

Takaisin