Viimeinen kolmannes

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Täällä on tosi hiljasta tänä aamuna Maisan , sinä taidat olla eka kirjoittelija...
Yleensä on edes yöllä tullut jotain tekstiä joltakulta, olin aamulla kun avasin koneen
ihan vielä unisena, varma että nyt on kaikki muut lähteneet jo synnyttämään ja minä
täällä yksin heilun ja saan sitten lukea vain muitten vauva-arjesta ja minä vielä
yhtenä kappaleena johonkin jouluun! [:D]

Niin, ja joku tuosta Aamusta jo mainitsikin, ettei ole taas vähään aikaan näkynyt,
mutta mites Miu? Ei pariin päivään siitäkään ole kuulunut, onkohan kaikki hyvin?

Tuli muuten mieleen että me tarvittas selkeesti joku mammojen yöchätti. Voisi olla nimittäin ihan mukava jutustella muitten unettomien plussapallojen kanssa. Tai vaikka päivisinkin, tuntuu että aika moni kaipaa ihmiskontakteja ja helpotusta mökkihöperyyteen.[:D]

Helpointa on varmaan vallata joku jo olemassa oleva chatti. Esimerkiksi ehdottaisin http://www.city.fi/chat/ ja sieltä vaikka huone Joensuu. Tuo ois ainakin helppokäyttönen, nopea, eikä vaadi erillisiä rekisteröitymisiä. Tämä nyt tuli vaan ekana mieleen, mä olen ihan avoin myös muille ehdotuksille :)

Mitäs oisitte muut mieltä?

Edit. menin tänne idlaamaan ja odottamaan jos joku innostuu ajatuksesta ja liittyy seuraan [:)]

Voi perskule ginessa, ma jo sun puolesta toivoin..

Harmi pahkyla, ettei viela ole lahtenyt homma kayntiin.. Ehka kuitenkin jo ihan pian??

J.J. - tosiaan, hiljasta ollut taalla tanaan. Makin hammastelin, kun eilisia iltaviesteja vaan oli tullut. Onneksi ei oltukaan ainoita.. Ja Miuta minakin kaipailin.. Toivottavasti kaikki hyvin ja alkaa olotilakin helpottaa surun jalkeen [8|]

Tänään olis edessä lähtö viimeistä kertaa kotiseudulle ennen jakautumista kun olis miehen veljen rippijuhlat sunnuntaina. Eli tulin vaan toivottamaan oikein voimakkaita supistuksia kaikille niitä tarvitseville![:)] Sunnuntai-iltana palailen ja toivon, etten näe täällä kovin montaa jo lasketunajan ylittäneistä[;)] (paitsi tuolla vauvaosiossa tietty!)

Tsemppejä, tsemppejä!!!

Te joilla on elokuun alkupuolella laskettuaika, on aika jännät paikat ja varmaan ärsyttävää kun ei meinaa vauveli haluta tulla. Mulla on elokuun ihan viimeinen päivä laskettuaika [:D] Enkä vielä edes haluakkaan et vauva tulee vaan saa odottaa masussa niin kauan kunnes on valmis tulemaan. Toivottavasti ei mene kovin pitkälle syyskuuhun ennen ku haluaa tulla pihalle [:)]

Miten mie pärjään tuon 200km kun on niin pitkä synnytysmatka? Kertokaapa mulle se... Teillä on synnärille paljon lyhyempi matka, melkein naapurissa asutte. Noh, pitää kiittää onneaan ettei ole tarvinnut johonki todella kauas pohjois-suomeen asti muuttaa. Sieltä on vielä pitempi matka rovaniemelle tai ouluun synnyttään.

Eilen oli täällä kuusamossa ihan mahdoton ukonilma. Taivas muuttui aika jännän väriseksi ja näkyi paljon salamoita. Yöllä sain ihan hyvin nukuttua ku laitoin tulpat korviin nii ei tarvinnu jyrinää kuunnella.

Kuuluukohan kohta uutisia muutamalta ihmiseltä et vauva on putkahtanut maailmaan kun ei ole tosiaan Aamua eikä Miuta näkynyt muutamaan päivään täällä. Toivottavasti heillä on kaikki hyvin.

Aika jännää tosiaan odotella, et kuka tulee kertomaan vauvauutisia seuraavaks[:)] Kuitenki on just useampi kenestä ei oo kuulunu mitään vähään aikaan. Ja siis kenelläkäänhän ei voi olla mitään menoja ilman, et ilmottais meille tänne siitä[:D] No, Madiesta nyt ainakin tiedetään, et lähtee hetkeks reissuun.

Itellä ei supistuksista oo mitään havaintoo ollu edelleenkään[:o] Mä oon aika tarkka siitä, et jos on sovittu joku aika millon johonki mennään niin sitä on pidettävä kiinni. Mies on sitä mieltä, et jos lapsi yhtään äitiinsä tulee niin tää syntyyy sit huomenna, koska näinhän on "sovittu"[:D]

Mä oon yleensä täällä jo aamulla 5-7 aikaan lukemassa juttuja, mut tänään sain kunnolla unen päästä kiinni josus puol 5 ja heräsin ku mies oli lähös töihin 8 aikaan. Siitä viel jatkoin unia 11 asti. Että sinänsä mukava, kun sai unta palloon. Ärsyttävää vaan toi pyörimien ja hyöriminen ku ei saa unta ja ravaat vessas... Argh...

Onks muuten kellään muulla iskenu tajuntaan se, että oikeesti ei tarvi mennä töihin vähään aikaan??? Mun työkavereilla on tänään työkaudenalotuspäivä ja jotenki nyt sitä tajuu konkreettisesti, et ne aikoo tehä vuoden töitä ilman mua (olenhan korvaamaton, heh[;)])!!! En oo pahoillani, mut kuitenki jotenki jännä fiilis. Mulla on paljon siis ystäviä työn kautta, joten en mä sillain pääse kokonaan irti työjutuista, koska varmasti kuulen mitä siellä työpaikalla oikein tapahtuu. Ja toisaalta ihan mielenkiinnolla (ehkä) kuulenkin...

Tänään neuvolaan. Onneks otin ajan vasta klo. 14, ku ajattelin just, et jos en saa nukuttua yöllä niin ei tarvi stressata jos pystyy aamusta nukkumaan.

Muoks. Grenie, täällä Tampereella oli kans eilen aika hurja salamashow! Tuli niin pimeetä, et oli pakko laittaa valoja päälle. Asutaan sillain, et meilt on järvinäköala, niin oli kyllä hienoja salamoita tuolla järven päällä. Ei mitään välähdyksiä vaan sellasia "leffasalamoita". Ja kyllä sitä vettäkin tuli ihan kiitettävästi. Mies oli ollu huolissaan autosta, ku niiden työpaikal oli tullu kunnon rakeita, mut onneks ei ollu jääny autoon klommoja. Sit meni puhelinlinjat pariks tunniks. Naureskelinki, et mun tuurilla rupeen sit nyt synnyttämään, mutta ei[:D]

Oikein aavistettu ainakin Aamun kohdalta [:)], toivottavasti kaikki hyvin muillakin, joita ei ole vähään aikaan kuulunut!

Jep, sieltä se löytyikin sitten vauva-uutisten kanssa se Aamu!!! [:D]
Olen kuulumisia seuraillut tarkemmin, kun sama LA...

Mutta nyt Ikeaan, katotaan saadaanko se ikeassa vesien meno sitten
tänään toteutettua, jota joku aiemmin keskusteluissa manaillut... [;)]

Mulla on IHAN Luovuttajafiilis... päivä meni eilen ja tässä sitä ollaan.. Nyt ei enää jaksa ees innostua, että pian.

jospa se mieli nousee taas..[:(]

Jep! aamun poissa olo selvis[:D] mut nyt on ihan selvästi Miu häipyny[:-]!!! Olis se jo tähän mennes käyny kertomas vaik olis kui flunssainen et ähäkutti siel ollaan vielä, mut eipä ole näkyny. Nii jännää odotella uutisia.

Voi kun varmasti jo Ginessaakin jännittää huominen. Sitähän saattaa tuollaiselle reisulle jäädä ja tulla kotiin jakautuneena!

Ei saa Mirde luovuttaa!!! Säkin ole jo odottanu 9 kuukautta, ei ne pari päivää sua kaada. Ja synnytys alkaa koska tahansa ja alkaa varmasti, ku ei sinne kukaan ole tähänkään asti jääny[;)]. Tsemppiä vaan ja koita keksiä jotain tekemistä nii et aika kuluu ja vois hetkeks unohtaa odottamisen. Helposti tietty sanottu, mut kannattaa kai sitä yrittää[:)].

Ja se Hanibööki puuttuu myös edelleen joukosta. Aatella jos olivat juuri ehtineet ne ihanat kuvat mistä mekin saimme yhden nähtäväksi ja sit onki alkanu tapahtumaan

Tosiaan jannat on paikat. Innolla sit vaan oottelen niita kertomuksia H-hetkista. [;)]

Ei mennyt vedet ikeassa, mutta ei tuo kävely kyllä enää mitenkään päin luonnistu.... [:(]
Sattuu niin penteleesti koko ajan kun koittaa liikkua, taidan jäädä kodin vangiksi
loppu raskaudeksi.... Ei onneksi enää kauaa..

Piristää kummasti kuitenkin kun saatiin koiralle uusi peti ja heti se otti omakseen,
nyt jo tyytyväisenä tuhisee ja näkee jotain syömis-unta [:D]

J.J mulla on kanssa käveleminen tosi tuskallista, vaikkei vauva ole edes laskeutunut.. Onneksi välillä on parempia päiviä, mutta kyllä se silloinkin pahenee iltaa kohden.

Me oltiin käymässä kaupungissa kotona viime yö, ihan luksusta kun oli sisävessa ja juokseva vesi [:D] Koirat tuntui sopeutuvan hyvin, vaikkei olla käyty kotona toukokuun lopun jälkeen,

Tultiin sitten neuvolan jälkeen takaisin mökille, luvattu niin kuumaa ilmaa viikonlopuksi, että täällä on sentään hiukan viileämpää.

Mä kanssa kävin eilen ikeassa siinä toivossa jos vaikka alkais käynnistyä synnytys kun tarpeeksi kävelee, mutta ei..
Mut nyt on hankittu uusia laatikoita trofast hyllyyn...
Miu on kyllä tosiaan hävinny jonnekkin... Yleensä kun Miu meitä muita on ollu täällä viihdyttämässä loistavalla huumorintajullaan..[:)]
Onko täällä muuten paljon taikauskosia mammoja?
Mitä jos vauva syntyykin perjantaina 13 päivä... [:D] Mä luulen että 13 on mun onnenluku.. en ainakaan muista että mulle ikinä olis mitään pahaa tapahtunnu..

täällä ollaan ihan loppu nyt...[&:] oon niin väsy, kun yöünet on minimissä ja päivisin en saa nukuttua kun meillä on tossa raksatyömaa naapurissa[:@]
Käyn täällä lukemassa viestejä, mutta ei oo kauheesti virtaa kirjotella nyt.

ginessalle tsempitystä huomiseen, jos ne vaikka keksis kohta käynnistellä synnytystä[;)]

Miu ja hanibööki taitavat olla nyyttejä "hakemassa", kun ei tosiaan oo kumpikaan palstoilla näkynyt[:D]

Toivottavasti kuullaan pian vaaviuutisia <3

Hyvä ystäväni on tänä aaamuna lähtenyt naistenklinikalle "vaavia hakemaan", aamusella käynnistelivät synnytystä ja nyt sitten jännityksellä odotellaan koska tulokas näkee päivänvalon <3

Myrsky, toivotaan niin [:D]
Aattelin pokkana ottaa mukaan jotain tavaroita, eli siis suomeksi kassi mukaan.[:)]
Kun ei koskaan tiiä.[;)](ehkä tyhmää)
Toivottavasti nyt saisit nukuttua jollain ihmeen kaupalla edes yhden yön niin että aamulla vielä jatkat unia!!
Kauniita ja levollisia unia siis myrskylle [:D]

Tänään kävelin miekkosen kanssa kauppaan ja takas..nyt onkin luut niin kipeenä , nivuset,häntäluu ja jalkapohjat että en meinaa pöntöltä ees ylös päästä, saati kääntyä ja muuten kävellä.
AU!
Matkaa varmaan 2,5 km yhteensä vaan,kun aattelee että kaupassakin tassuteltiin ympäriinsä.Huoh [:-]
Kohta helpottaa...joo joo, siinä toivossa [;)]

Ja moi Miu, oot vielä yes koos .[;)]
Paranehan pian !!![:)]

ai kamala kun oon ollu tänään liikunnallinen.. nyt vihloo alakertaa sitte potenssiin miljoona! eka heilui peitot päivällä, sitte lähdettiin ihan vaan ajelemaan ja päädyttiin tohon malminkartanon entisen jätemäen kupeeseen, siellä mies puhui mut sitten ympäri et mennään sinne ylös näköalapaikalle, sinne menee noin ziljardit raput. Aattelin et no jos ees tonne puoleen väliin, mut sitten siellä oli niin paljon muitakin, että tällä mun luonteella ei vaan voinu jättää kesken! hitto että meinasin kuolla [8|] sanoinkin miehelle, että mietipäs miltä tuntuu vetää tälläset raput ylös 18kg:n extrapainon kanssa. onneksi alaspäin oli helpompi tulla [;)] nyt piti käyttää vielä koira lenkillä, olisin (hullu) halunnu kiertää ton yhden lammen ympäri, tekee n. 3km mutta mies ei suostunut, sano että et lähe ton mahan kanssa sitä lenkkiä - voi luoja, onneks ei lähdetty vaan mentiin lyhempi. jos mua ei täällä palstalla huomenna näy, niin en todennäköisesti oo synnyttämässä vaan liikuntakyvyttömänä sängyn pohjalla [;)] vielä ois sauna tälle illalle..

hyvä ehdotus miulta toi "mä kokeilen vaan" [:D]

Voi Miu, mä olin aivan varma sulle on lähtö laskenta alkanut. No hö se tulee sit kku aika on.

Ja huomenna jos ei Ginessasta ole iltaan mennes kuulunu mitään me oletetaan et sä olet siellä minne olet huomenna menossa ja nyytti kainalossa[:D].

Mahottomia sinä Pitu vuelä jaksat. Ei ihme jos vähä kolottaa tuon reissun jälkeen[:)].

Takaisin