Aika jännää tosiaan odotella, et kuka tulee kertomaan vauvauutisia seuraavaks[:)] Kuitenki on just useampi kenestä ei oo kuulunu mitään vähään aikaan. Ja siis kenelläkäänhän ei voi olla mitään menoja ilman, et ilmottais meille tänne siitä[:D] No, Madiesta nyt ainakin tiedetään, et lähtee hetkeks reissuun.
Itellä ei supistuksista oo mitään havaintoo ollu edelleenkään[:o] Mä oon aika tarkka siitä, et jos on sovittu joku aika millon johonki mennään niin sitä on pidettävä kiinni. Mies on sitä mieltä, et jos lapsi yhtään äitiinsä tulee niin tää syntyyy sit huomenna, koska näinhän on "sovittu"[:D]
Mä oon yleensä täällä jo aamulla 5-7 aikaan lukemassa juttuja, mut tänään sain kunnolla unen päästä kiinni josus puol 5 ja heräsin ku mies oli lähös töihin 8 aikaan. Siitä viel jatkoin unia 11 asti. Että sinänsä mukava, kun sai unta palloon. Ärsyttävää vaan toi pyörimien ja hyöriminen ku ei saa unta ja ravaat vessas... Argh...
Onks muuten kellään muulla iskenu tajuntaan se, että oikeesti ei tarvi mennä töihin vähään aikaan??? Mun työkavereilla on tänään työkaudenalotuspäivä ja jotenki nyt sitä tajuu konkreettisesti, et ne aikoo tehä vuoden töitä ilman mua (olenhan korvaamaton, heh[;)])!!! En oo pahoillani, mut kuitenki jotenki jännä fiilis. Mulla on paljon siis ystäviä työn kautta, joten en mä sillain pääse kokonaan irti työjutuista, koska varmasti kuulen mitä siellä työpaikalla oikein tapahtuu. Ja toisaalta ihan mielenkiinnolla (ehkä) kuulenkin...
Tänään neuvolaan. Onneks otin ajan vasta klo. 14, ku ajattelin just, et jos en saa nukuttua yöllä niin ei tarvi stressata jos pystyy aamusta nukkumaan.
Muoks. Grenie, täällä Tampereella oli kans eilen aika hurja salamashow! Tuli niin pimeetä, et oli pakko laittaa valoja päälle. Asutaan sillain, et meilt on järvinäköala, niin oli kyllä hienoja salamoita tuolla järven päällä. Ei mitään välähdyksiä vaan sellasia "leffasalamoita". Ja kyllä sitä vettäkin tuli ihan kiitettävästi. Mies oli ollu huolissaan autosta, ku niiden työpaikal oli tullu kunnon rakeita, mut onneks ei ollu jääny autoon klommoja. Sit meni puhelinlinjat pariks tunniks. Naureskelinki, et mun tuurilla rupeen sit nyt synnyttämään, mutta ei[:D]