Viimeinen kolmannes

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Paljon tsemppiä leikkaukseen Illi, kohta on sulla nyytti sylissä ja pääset sinne
vauva-arki-osioon jakamaan kuulumisia meille!!!! [:D]

Illi78, tsemppiä sektioon! Ei se ole ollenkaan huonompi tapa synnyttää mun mielestä joten älä turhaan stressaa tosta. Pääasia kuitenkin että vauva ja sinä voitte hyvin ja synnytys on teille turvallinen. Suunniteltu sektio on kuitenkin aina parempi kuin alakautta alkanut synnytys joka päättyy hätäsektioon. Kohta on vauva sylissä! Ihanaa![:)]

Mä olen (tietenkin) seurannut teidän meininkiä taustalla ja nyt mun on pakko laittaa kommenttia teille, kun tuntuu ettää elovauvat meinaa viihtyä yksiöissään vähän liiankin hyvin!

KAMALASTI TSEMPPIÄ ja mä täältä lähettelen ajatuksen voimalla lähtöpasseja synnytykseen!!!

Tsemppiä Illi! hyvin se menee[:)]. Ja jos sinä tosiaan pyöräytät sen reippaasti yli nelikiloisen olet ihan eri kiloluvulla ku kaikki muut tähän asti. Katsoinkin tuossa syntyneistä Miun päivitystä ja siinä mun pikku tyttöni 3490g oli suurin[:D]. Tosin ovathan kaikki tähän mennessä syntyneet olleet ennen LA:ta tulleita.

Voih enhän mäkään enää muista varmasti oliko Emilialla suunniteltu sektio tänään?[:-] Muistaako joku? Ku jaksais selata tekstejä taakseppäin.

Mut kaikille teille, jotka puhisette masujenne kanssa oikein paljon tsemppiä ja jaksamista.[:)]

Mä taidan käydä kohta tuolla Vanhan Vaasan Sairaalan (vankimielisairaalan) myymälässä ihan itekseni ja jätän vauvan isin hoiviin[:D]. Se kauppa on tosi makee ja halpa. Hullut tekee ihan mitä vaan ja sieltä löytää sisustustavaraa ihan samanlaista mitä sisustuskaupasta niin monta kertaa halvemmalla! Aatelkaas noita sisustuskirjaimiakin sellaisia vähän pienenpiä saa 50 sentillä. Ja ne isommat on sit euron tai jotain sellaista. Myydään yksittäisiä kirjaimia et saa ite valita tekstin.

Illille tosiaan tsemppia! Ja syntyyhan se vauva sektiollakin. Ihanaa, etta saatte jo tanaan tavata toisenne [:)]

Makin tassa mietin tota Emiliaa. Jotenkin muistelisin, etta sektio perjantaina, mutta en kylla menisi vannomaan. Toivotaan, etta kohta saadaan uutisia [8D]

Me sit eilen kokeiltiin sita seksilla kaynnistysta, joka viimeksi niin hienosti toimi..[;)] Ekaks ei pariin tuntiin tapahtunut mitaan, paitsi, etta vauveli pyori hulluna ja piti mua hereilla. Sitten kahdentoista maissa alkoi supistella aika tuntuvastikin. Vauveli pyori hulluna kaikkien supistuksen valilla ja painoi rakkoa niin, etta oli pakko vahan valia kayda veskissa. Nain meno sitten jatkui enemman ja vahemman saannollisesti puoli kolmeen saakka. Sitten olin jo ihan naatti ja nukahdin. Nain unta supistuksista, niin etta kai niita tuli, mut nyt aamulla on sitten maha taas ihan rauhassa. [:-] Ei kai voi sanoa, ettei mitaan hyotya seksista, muttei riittanyt loppuun saakka talla kertaa..[8D]

Yritan ajatella, etta jokaisesta supistuksesta on jotain hyotya. Ehka ensi yona sitten.. Nyt on pakko menna paikkareille, jai lyhykaisiksi noi younet[&o][:-]

Tänään Emilialla on se sektio. Mikäli Emilian tickeri pitää paikkasa. Tuolta neuvolakäynnit osiosta pongasin et sektio on 39+4 ja nuita viikkoja ticeri näytti. Toivottavasti pian saadaan uutisia.[:)]

Ahaa, hyva, etta joku on ajan tasalla. Kiitti Paukke.

Ja sit viela ajattelin kiittaa Miuta, joka niin hienosti on paivitellyt tota syntyneitten listaa [:)]

Zemppiä illi, nyt jos koskaan on vauvan tultava maailmaan !![;)]

Kiva kaika kun tulit morjenstamaan [:)]

Joo Haniliini..ollaan niiiiin samassa veneessä, ei oo tuntemuksia ei.[&:]
Eikä tosiaan auta mitkään kolmet ässät  eikä muut.PÖH [>:]
Ongelmana tosiaan on tää turhautuminen ja järjetön väsymys....

Toivotaan että meillä molemmilla käynnistyy pian itestään, tai muuten sanon MURRRRRR [:@]

Jos löydät kärsivällisyyttä myyvän kaupan nii huikkaa mullekki [:D][;)]

Emilia:
"Ellei vauva pyri aiemmin ulos, sektio tapahtuu 3.8. Voitteko kuvitella, meillä on alle kolmen viikon päästä nyytti jo sylissä!"

Pakko oli etsiä toi Emilian teksti tuolta, eli tänään on se päivä hänellä. [;)]

Sinne se kolme viikkoa hurahti.. Toivottavasti meidan muidenkin loppuaika vaan hurahtaa ja pian on vauvat vatsanahan oikealla puolella.

Viime yö oli ihan kauhee..nukkumaanmennessä mieletön supistus, joka tuntui kestävän ikuisuuden (todellisuudessa ehkä minuutin..). Koko yön jomotteli menkkamaisesti alamahaan ja alapäähän, selkään ja kinttuihin..Sama on jatkunut koko aamun..neuvolassakäynnin jälkeen muutama kipee supistus, jatkuva paineentunne alapäässä ja jomottelua alamahalla ja selässä..
Pakko toivoa että äitipolilla tehdään huomenna viisaita päätöksiä..ja mieluummin käynnistetään tää synnytys ja jätetään keuhkokypsyyspunktio tekemättä [:D] (en haluu mahaani semmosta pitkää ja paksua neulaa..).

Tänään siis on tulossa ainakin kaksi vauvaa maailmaan[:)] Tsempit Illille ja Emilialle! Mahtaa jännitys olla kova.

Mä ajattelin lähteä tänään käymään parissa kaupassa miehen seurana niin saapahan jotain tekemistä. Täytyy vilkaista jos sitä kärsivällisyyttä olis jossain myynnissä, kun taitaa olla aika monella tarvetta[:D] Jos saatais tukkualennus[;)]

Näin muuten viime viikon keskiviikkona Tuurissa Keskisellä aivan Eemin näköisen naisen[:D] se alkoi jo varmaan ihmetellä, että minkä takia tuollainen isomahainen akka tuijottaa! Päättelin kuitenkin, ettei se tainnut Eemi olla kun vauvaa ei ollut mukana.

Kiva kuulla, että Miullakin alkaa jo vähän helpottaa[:)]

Eiköhän se HP86 pian sieltä putkahda; noilla merkeillä!! [:)]

Mullakin jomotellut taas alamahaa ja selkää eilen illasta alkaen uudelleen. Ja verta tihkutellut sekä eilen aamulla että tänään. Muutenkin olo on ollut eilisestä alkaen "outo". En osaa selittää. Tänään mä menen vyöhyketerapeutille iltapäivällä: katotaan saako noille mun turvotuksille jotain tehtyä ja samalla -oon kuullut- voi hyvällä tsägällä saada käynnistymään.. NIIN toivon sitä.. [8D]

Korva, oikea, on edelleen lukossa ja sormet sekä jalat ihan turvoksissa. Olo on muutenkin vähän "etova". Mä alan olla aika TOSI valmis saamaan pienen ja rakkaan syliini.. Vaikkakin huomaan, että mua on alennut, uudelleen, jännittämään synnytys... *nolona*.. No, ei kai auta.. tuulta päin, vai miten se menikään..

illille tsempit <3 tää on se päivä <3
ginessalle ja haniliinille älyttömästi tsemiä, jokainen päivä lasketun yli tuntuu viikolta[:-] nim.merkilläkokemusta asiasta[&:]
emiliakin on tod.näk nyyttiään vastaanottamassa <3 sinne myös tsempit[:)]
HP toivotaan että viime yö enteilisi synnytystä[;)]
Mirdelläkin synnys on varmaan ihan kynnyksellä, se verentulo kuitenkin kertoo kohdunkaulan kypsyydestäkin jotain [:D]
Miulle haluan lähetellä extra halit ja woimia <3 on siellä mami kovilla[&o]

Tsemppiä Emilialle ja Iilille! [:)]

Nyt huomaa kyllä eron näillä muutamalla viikolla, te joilla on laskettu aika ihan just tai jo mennytkin taidatte odottaa tositoimiin pääsemistä jo ihan kunnolla! Tosin varmaan jo moni supistuksista tai huonosta olosta kärsivä aiemmillakin viikoilla oleva jo odottaa synnytystä kovasti.

Itsellä ei ole vielä mitään kiirettä (tänään 37+1) ja tuntuu ettei vauva varmasti synny ennen kuin joskus viikolla 41 tai 42. Ei jotenkin tunnu vielä synnytys ajankohtaiselta, kun ihan hyvin olen voinut (paitsi heinäkuun alusta turvonneet jalat niin että kahdet kengät mahtuu jalkaan vain ja nekin alkuun monesti puristaa). Mietin tässä uskaltaisko vkl lähteä asuntomessuille (300km) - tekisi kovasti mieli!

Toivotaan että synnyttämään jo kovasti haluavat sinne pääsisivät mahd. pian! [:)] Tsemppiä!

Miulle hurjasti voimia!

Jännää tosiaan, et nyt niitä vauvoja rupee tulemaan (ja on tulematta)...
Itellä ylihuomenna la ja jotenki oon asennoitunu, et yli menee. Varsinainen yliaikasuushan lasketaan vasta , kun la:sta on kulunut 14 päivää, siis 2 viikkoa!!! Ja muka sen jälkeen vasta käynnisteellään... Mä luulin, et joskus 10 päivän jälkeen jo tehtäis jotain??? Vai onks tääkin sairaalakohtasta?

Eilen illalla rupesin miettiin, ettei oo tikrusta kuulunu oikein mitään ja sit mies sitä siinä kuunteli, kokeili ja sano, et hyvin se siellä liikkuu. Eli mä en vaan tunne. Yö meni jotenki tosi levottomasti. Nukuin pätkissä, yhteensä joku 3-4 tuntia ja sit aamulla 8-12. Jotenki häiritsi se, etten ite tuntenu liikkeitä, joten soitin neuvolaan. Siellä sanottiin, et ihan sama kuka ne tuntee, kuhan joku tuntee[:)] Kohtu voi olla kokoajan "perussupistustilassa" jolloin en ite niitä liikkeitä tunne ja sit kädet voi kuulemma olla esim. turvoksissa, jonka takia en niitä mahankaan päältä tunne helpolla. Mutta hyvä kuitenkin näin, helpotti oloa kummasti tuo tieto[:D]

Onneks pahimmat helteet on ohi!
Tsemppiä jokaiselle omaan koitokseensa! (en jaksa ruveta listaamaan kenelle ja mitä tsemppauksia[:)])

Lidia mekin aateltiin viime viikonloppuna et oltas lähetty asuntomessuille Kuopioon, mut sit joku vaisto sano et koko päivä jalkojen päällä niin ei varmasti tee hyvää turvonneille jaloille. [:D] Eli ei sit lähetty.
Vaikka synnytyssairaala ois ollu lähellä kun Kuopioon oon menossa synnyttämään.

madie: Viimeksi olen ollut piipahtamassa tuurin kyläkaupalla silloin ku oli mini miljoonarockki ja se oli lauantaipäivä. Et kyl se vaan oli joku muu joka sua oli tuijotellu[:D].

Mun neuvolatäti sanoi et oikeestaan mitkään poppakonstiti ei laukase synnytystä muutakuin siinä tapauksessa, että hormonit ovat oikeilla kohdillaan. Tarkoittaen sitä et synnytys olis ollu käynnistymässä joka tapauksessa parin päivän sisään. Eli toisin sanoen poppakontesteista on apua mutta vain oikeina päivinä[:)]. Ja saipahan sekin käynnistettyä mun synnytykseni.

Kyllä en vauvat kohta alkaa putkahtelemaan ulos ihan jokaiselta alkukuun odottajalta. Koittakaahan jaksella.

Niinpä myrsky kiitos, eihän siinä mitään jos lupailtais sopivan kokosta vauvaa , sillon voiski heittäytyä viikoille 42..mut  nyt täytyy sanoo että apuua..taas. [:-][:-]

Ja kaikki kun on valmiina..nii mikäs tässä ku ois jo niin valmis synnyttämään [:D]

Noh, haluisin sit ainakin aamulla nukkuu pitkään jos jotain sais toivoo.
Jotain iloo tähänkin olotilaan [;)]

"Harrasteltiin" sitten päivällä tuossa kun isosisko vei pikkusiskonsa hampurilaiselle ja shoppaamaan, sen jälkeen on kivistänyt ja nipistelly mahaa...
katellaan tuleeko taaskaan mitään siitäkään projektista [:D][:D]
Enpä usko.[;)]

En tajuu muuten miks mulla on koko ajan kamala tuskahiki?
HUH.[:-]
Hajoamme siis Haniliinin kanssa täällä yhdessä....[;)]

Takaisin