Jännää tosiaan, et nyt niitä vauvoja rupee tulemaan (ja on tulematta)...
Itellä ylihuomenna la ja jotenki oon asennoitunu, et yli menee. Varsinainen yliaikasuushan lasketaan vasta , kun la:sta on kulunut 14 päivää, siis 2 viikkoa!!! Ja muka sen jälkeen vasta käynnisteellään... Mä luulin, et joskus 10 päivän jälkeen jo tehtäis jotain??? Vai onks tääkin sairaalakohtasta?
Eilen illalla rupesin miettiin, ettei oo tikrusta kuulunu oikein mitään ja sit mies sitä siinä kuunteli, kokeili ja sano, et hyvin se siellä liikkuu. Eli mä en vaan tunne. Yö meni jotenki tosi levottomasti. Nukuin pätkissä, yhteensä joku 3-4 tuntia ja sit aamulla 8-12. Jotenki häiritsi se, etten ite tuntenu liikkeitä, joten soitin neuvolaan. Siellä sanottiin, et ihan sama kuka ne tuntee, kuhan joku tuntee[:)] Kohtu voi olla kokoajan "perussupistustilassa" jolloin en ite niitä liikkeitä tunne ja sit kädet voi kuulemma olla esim. turvoksissa, jonka takia en niitä mahankaan päältä tunne helpolla. Mutta hyvä kuitenkin näin, helpotti oloa kummasti tuo tieto[:D]
Onneks pahimmat helteet on ohi!
Tsemppiä jokaiselle omaan koitokseensa! (en jaksa ruveta listaamaan kenelle ja mitä tsemppauksia[:)])