Joo ei nämä luomukeinot taida tepsiä, vaikka ajoittain lupaavaa supistelua onkin, mutta huomenna sitten sairaalaan...
Anteeksi on pakko hieman purkaa fiilistä: Mua on alkanut pelottaa kaikki vaihtoehdot. Pelottaa jo alatiesynnytyskin, kun veijari on sen verran kookas, ja sitten pelottaa leikkauskin, koska olisin halunnut hänet alakautta synnyttää. Eli kaikki vaihtoehdot tuntuvat nyt huonoilta. Tiedän, että kun vauva syntyy, niin sillä ei ole paskankaan merkitystä, miten hän on maailmaan syntynyt, mutta alun perin sitä ajatteli, että kaikki menee varmasti ihan luonnollisesti, mutta tässä nyt ollaan, ja siksi on hirveän vaikea sopeutua. Hankalaksi asian ehkä tekee sekin, ettei asiaan pysty eikä ole pystynyt vaikuttamaan itse mitenkään, eikä ollenkaan tiedä, mitä tulee tapahtumaan. Tottakai saan oman mielipiteeni sanoa, mutta mistä minä tietäisin paremmin kuin lääkärit, mikä on paras vaihtoehto. Haluaisin kuitenkin luottaa lääkäreihin.
Myrsky: jos olen sairaalassa, niin tulen ehdottomasti moikkaamaan. Jos he nyt huomenna päätyvät leikkaukseen, niin luulen, että tulen huomenna vielä kotiin ja tiistaina takaisin synnärille, mutta se nähdään sit huomenna.