Hei taas naiset! Mä olen nyt sitten kotilomilla, kun ei vauva halua tulla niin suosittelivat pientä lepoa kotona [:@][:@][:@][:@][:@][:@]
Olen saanut nyt 10 sytotecia yhteensä kuuden päivän aikana, ja nyt sanoivat, että kotiin voin mennä pariksi päiväksi ja perjantaina aamulla uudelleen ja todennäköisesti sama jatkuu elleivät päätä muuttaa suunnitelmaa. Painoarvio vauvelilla nyt 4400-4600g [:-]
Kaikki vauvalla edelleen hyvin, mutta kohdunsuu vain noin 0,5-1 cm auki (mikä tosin sekin edistystä alkutilanteeseen). Supistuksia välillä tulee tosi kipeästi, mutta sitten ne taas loppuu eivätkä johda mihinkään.
On kyllä henkisesti toooooosiiii rankkaa, kun olin jo niin valmistautunut, että tähän mennessä vauva jo varmasti on maailmassa. En muista, koska olisin itkenyt näin paljon. Onneksi mun ihana miekkoseni on tullut joka aamu sairaalaan ja ollut iltaan asti seurana ja ollaan sitten tsempattu molemmat vuorotellen toisiamme kärsivällisyyden kanssa. Ainoastaan harmittaa se, että hänen loma piti aloittaa, kun vauva syntyy, ja nyt se menee sitten mun kanssa sairaalassa, vaikka yksin siellä ollessani olisin porannut silmät päästäni [:(] Onneksi siellä oli kyllä aika mahtavaa henkilökuntaa - yhtään ärsyttävää kätilöä ei vastaan tullut.
Tällä hetkellä taidetaan jännittää vain Elyseen kuulumisia - kuulosti aika hurjalta, joten toivottavasti kaikki hyvin!