Viimeinen kolmannes

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja ginessa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo mä kans ajattelin että Onnitellaan sitten kun Eemi on päässy kertoilemaan mitat jne. Mutta mä en vaan pystynyt pitämään asiaa omana tietonani, niin täpinöissä täällä olen siitä, vaikka ollaan tavattu vaan pariin kertaan[:D]
Eemin poika on muuten livenä nähtynä vielä suloisempi kuin kuvassa[:)]

Olo tuntuu kyllä tosi helpottavalta nyt kun sai täyden varmuuden tuohon että ei oo estettä synnyttää normaalisti.
Jossei sitten toinen ota kunnon kasvupyrähdystä ja mene reippaasti yli aikaiseksi...

Mulla on kyllä himot vieny mennessään tuo iltaisin paheneva närästys, mieskään ei oo uskaltanu edes "koittaa onneaan" kun oon tuskaillu mahahappojen kanssa.Hyvin on kaurahiutaleet ja piimä kyllä auttanu,mutta ei nekään ny aivan kokonaan oo vieny pois. No jospa tänä iltana yllättäis ton miekkosen, pitää syödä jätskiä paljo koko päivän,jos nuo hapot sitte pysyis kurissa[:D]

[:D]
Voi oo onnellinen siitä. Muakaan ei oo kuin joskus silloin tällöin ennen raskautta närästäny, mutta nyt oon kärsinyt tästä alusta asti, ja pahenee vaan.
Kyllä sen sitten tunnistaa kun iskee päälle.Mahahapot koko ajan kurkussa polttelemassa.[:'(] Huh. Mutta onneksi tämän pitäisi sitten jäädä kans sinne laitokselle[:D]

ALKUPERÄINEN: Miu82

Joo seksiä ne mullekin tarjoili tuolla äitipolilla ja totes perään "jos siis pystyy ja kiinnostaa" ja minä ääliö siihen : "tottakai kiinnostaa" :D

Hahaa repesin kun kuulosti aikalailla siltä, että ne on ruvennu Miulle äitipolilla ehottelemaan[;)][:D]

Miu oot tosiaan onnekas jos sulla ei oo mitään närästykseen suuntaavaa[;)]
Tällä on ihan super kammo närästys vähän väliä päällä...rennietä kuluu niin ettei normi pakkaukset riitä[&:]

heräilin tänä aamuna tossa ennen kuutta kun supparoi niin vimmatun kipeesti, menin sohvalle ja yritin jatkaa unia ajatellen ettei hitto olla ennekään näillä viikoilla oltu menossa synnyttämään[:-]
Noh kasiin asti supparoi kipeesti muttui kovin säännöllisesti, sen verran helpotti että nukahdin uudelleen ja kympiltä heräsin taas supistellen[8|] Mutta joo ei nää niin säännöllisä ole...jotain kuitenkin saivat aikaiseksi, sillä paripäivää sitten liikkeelle lähtenyt limatulppa sai jatkoa[&:][:D][;)] nyt oli verensektaista, mutta ei kirkasta punaa kuitenkaan[8|] joten ehkei tää masuasukki tosiaa mene ihan laskettuun päivään asti[8D]

Pakkasin ihan varmuuden vuoksi aamulla vauvan kassin valmiiksi[:D] omat kamat on vielä levällään ja mies on pakannut laukkunsa jo pari päivää sitten[:D][:D]

hmmm oliskos tehokkaampia sit[:-]...täytyy laittaa ostoslistalle jos vielä tarvetta olis[;)]

Kävin tänään ostaan kans tuota gavisconia. Purutablettina. Toivottavasti helpottais, ku ei tuosta renniestä oo mullekkaa mitää hyötyä. Mies osti viimeksi 48kpl paketin nii enää on pari jäljellä :D Eli melkeen ku karkkia söis. Gaviscon maistuu paremmalle. Eikä ollu edes kallista. 4e maksoi 20kpl paketti.

tuolta syyskuisista huhuilen tänne teidän keskusteluun tuosta närästyksestä. Itellä samaa vaivaa nyt ja edellisessä odotuksessa. Rennietä kans söin ja se auttoi mitä auttoi. Kun tyttöni syntyi niin hänellä oli paljon hiuksia ja myös alaselässä sitä karvaa aika paljon. Kuulin yhdeltä naiselta joka kysyi minulta, että onko minulla ollut närästystä odotusaikana kun lapsella on noin paljon hiuksia että "vanhakansa" on kuulemma sanonut, että jos lapsella on paljon hiuksia se johtaa närästykseen dotusaikana, tiedä häntä mutta ihan kiva seurata. Itsellä kun on kerta nytkin ollut kovasti tuota närästystä niin on kiva nähdä sitten syyskuussa jotta onko tällä uudellakin tulokkaalla paljon hiuksia syntyessään. [:D]

Huh, oon kyllä onnellinen, että mulla on vähän tujummat lääkkeet tuohon närästykseen kun rennie on niin ällöttävää[:'(] eikä tosiaan auta. 3 kuukautta reseptilääkkeitä takana ja ei onneksi tarvitse kun pienestä närästyksestä silloin tällöin kärsiä. Ei kyllä niitäkään enää huvittais syödä, mutta eiköhän muutaman viikon päästä niistä pääse eroon.

juuh, mulle on kans sanottu että jos närästää kovin niin vauvalla on paksu tukka syntyessään[:D]
Jokainen raskaus on mennyt närästyksen kourissa, joten kaikilla kolmella mukulalla oli kunnon pehkot päässä[;)]
katsotaan nyt pitääkö paikkaansa tän neljännnen tulokkaan kohdalla, sitten se on kai pikku hiljaa alettava uskomaan tuohon asiaan[:D]

Madie sulla on sitten jo pahemman luokan närästys?[&:] Sait sitten reseptillä ilmeisemmin kunnon vatsahappolääkkeet? Onko sulla ollu tota vaivaa ennen raskautta, vai onko se tän onnellisen odotuksen lisämausteena tullu[8D]

Meidän pikkuinen taitaa sitten tulla isäänsä hiustyylin suhteen ja on siis kalju, koska mullakaan ei ole närästystä ollut kuin ehkä pari kertaa koko raskauden aikana... Toivottavasti se tukka kasvaa jossain vaiheessa[;)]

Joo, Louvre, sita minakin.. Mua ei narastanyt viimeksikaan ja tytolla oli syntyessaan sellainen hieno tumma takatukka - paalta oli aika kalju. (Naytti aika papalta[:D]) Saas nahda onko seuraavalla sama tyyli..

Tänne pitäis tolla teorialla syntyä poika, jolla on vähintään puoleen selkään oleva letti![:D] Ja varmaan vielä parta ja rintakarvatkin...[:)]
No, onneksi närästys on nyt loppua kohden helpottanut,nykyään on niin vähäistä ettei ole edes tarvinnut lääkkeitä ottaa. Jätski on auttanut![;)] Niin ja suklaapirtelö, sitä on tullut tehtyä ja juotua muutama litra! Just oli jossain juttua, että suomalaiset syövät keskimäärin 12 litraa jäätelöä vuodessa. Mä oon tainnu tän kesän aikana syödä jo jonkun muunkin osuudesta...[:D]

Niin joo, mulla ainakin gaviscon (?) auttoi paljon paremmin kuin rennie!

Myrsky, joo mulla alkoi joskus huhtikuussa sellainen närästys, että oksensin kaikki pihalle mitä söin kun se kipu oli jotain älytöntä. Aina on alkanut uudestaan kun resepti on loppunut. Eli aika paljon tukkaa pitäis meidänkin lapsella olla[:D] No jos äitiinsä on tullut niin kyllä onkin. nimimerkillä laitoksella peikkotyttö-nimen saanut[;)]

Uskaltaisko alkaa värjäämään vaunujen kankaita? pilaankohan nuo vaunut kokonaan... No ei ne kyllä maksanut kun 50e.

Kävimme äsken miehen kans kävelemässä. Tulikohan mulle suppareita ku sattui tuonne alakertaan ihan helvetisti, ei tuntunu liitoskivuilta? Ehkä joku viis minsaa kävi kipeesti. Piti yrittää rauhallisesti kävellä...

Tänne on kyllä kans sitten kaljupää tulossa [:D] Ei ole koskaan närästänyt tai siis en edes tiedä miltä se tuntuu [:D] Oon kyllä ite ollut harvahiuksinen ainakin lapsena [:)] En tiedä miten ihan vauvana sitten!

minä reppana olen ollut vielä 1v:kin ihan kalju [&o] toivottavasti tiiti perisi isänsä hiukset, ne on niin ihanat luonnon blondit [:)] mulla oli jossain vaiheessa tuossa toisella kolmanneksella närästystä, niin et piti rennie paketti ostaa, mut se meni sit aika nopeesti ohi kun en ehtinyt edes käyttää koko pakettia loppuun asti...

Mullekin äiti on kertonut suunnitelleensa rusetin kiinnittämistä kaksipuolisella teipillä yksivuotiskuvaan, mä olen kyllä sen jälkeen kompensoinut [;)]

Nonni, nyt sitten jalat ristiin viikonlopuksi.. Ostin miehelle synttarilahjaksi vapaasukellus-kurssin ja se ois nyt huomenna ja sunnuntaina.. Lupasivat kylla, etta se saa siirtaa sen jos synnytys yllattaa, mutta oishan se ihan kiva saada alta pois.. On niin suloinen toi mies, se osti oikeen uudet uikkaritkin ja kavi optikolla hankkimassa uusia linsseja. Ihan innoissaan on[:)][:D]

Sunnuntai-iltana vois beibi sit vaik tulla, tai ehka ei.. Miehella nyt viikko lomaa ja voishan sita vaik vahan yhdessa lomaillakin [;)] Sit kuitenkin synnytyksesta saa ne kaks viikkoa isyyslomaa, niin ehka voisin synnyttaa ensi viikon lauantaina [8D]

Pitaa muuten kehua, etta taalla vihdoin oli tanaan shortsi-keli. Oli oikein kuuma ja piti laittaa aurinkorasvaa. OHOH. No, taa voikin sitten olla se viimeinen hieno paiva tana kesana, joten onneksi grillattiin [;)]

Kivaa Maisan, että sait edes päivän nauttia auringosta ja lämmöstä!! Täällä vihdoin viikkoja kestäneen helteen jälkeen viileni mukavasti, ihanaa! Äsken käytiin koirien kanssa iltalenkillä ja hyvin kyllä tarkeni shortseissa ja t-paidassa vielä. Kierrettiin piiiiiitkästä aikaa vähän pidempi lenkki (ehkä pari kilometriä) ja se meni ihan kepeästi! Pari kertaa supisti, mutta se nyt on jo normaalia. Uskon, että lenkkeilyllä ei myöskään edistetä synnytyksen alkamista![>:]

Siis ihme ja kumma, mutta voi tulla lammin paiva myos tanaan [8D]..

On se mun mies siella sukelluskurssilla, etta tylsa arkipaivantapainen paiva edessa.[:-] Taidan lahettaa ton esikoisen taas viinimarjapuskaan "hommiin" ja istua itse aurinkoon.. Yksi tuttu opiskelijatytto pyysi "toita", kun on kesatyot vahissa, joten sain luvan palkata sen lapsenvahdiksi iltapaivalla.[:)] Mies vannotti, etta sen pitaa vieda meidan esikoinen ulos ja pois koko ajaksi ja mun pitaa levata. Aaaaaah[:)][:)] - sit kylla nautiskelen hyvasta saasta, enka tee mitaan [:)]

Takaisin